Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Kluczborku oraz budowa Biura Obsługi Klienta

Gmina Kluczbork ogłasza przetarg

  • Adres: 46-200 Kluczbork, ul. Katowicka 1
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4183864 , fax. 077 418 22 30
  • Data zamieszczenia: 2015-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczbork
    ul. Katowicka 1 1
    46-200 Kluczbork, woj. opolskie
    tel. 077 4183864, fax. 077 418 22 30
    REGON: 00052570200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluczbork.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Kluczborku oraz budowa Biura Obsługi Klienta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Miejskiego w Kluczborku, budowa Biura Obsługi Klienta oraz wymiana instalacji elektrycznej budynku Urzędu Miejskiego i malowanie biur Urzędu Miejskiego. Szczegółowy zakres robót oraz sposób ich wykonania określony jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznego wykonania i odbioru robót budowlanych opracowanymi dla potrzeb niniejszego zamówienia. Roboty muszą być prowadzone zgodnie z zezwoleniem wydanym przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Opolu decyzją nr WPN.6401.108.2014.MG z dnia 18.09.2014 r. Zamawiający w załączeniu do SIWZ przedstawia harmonogram wykonania robót, na podstawie którego należy opracować harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający wyszczególnienie zakresów robót, ich wartości oraz terminów ich realizacji. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert częściowych. W niniejszym postępowaniu nie dopuszcza się możliwości złożenia ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust. 1. Zasady dotyczące zatrudniania i rozliczania podwykonawców zawarte są w § 7 i 8 wzoru umowy stanowiącego integralną część specyfikacji tj. załącznik nr 7.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453112002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kluczbork.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach