Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Babki.”

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki ogłasza przetarg

  • Adres: 61160 Poznań, Babki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 788 043 , fax. 618 788 107
  • Data zamieszczenia: 2018-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Babki
    Babki 2
    61160 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 788 043, fax. 618 788 107
    REGON: 63001552500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.babki.poznan.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Babki.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacji budynku administracyjnego Nadleśnictwa Babki z budową pochylni, remontem nawierzchni przy budynku i przebudową wejścia głównego. Termomodernizacja budynku polega na poprawieniu jego cech technicznych, których efektem będzie zmniejszenie zapotrzebowania na ciepło do jego ogrzania i obejmuje działania polegające na zwiększeniu izolacyjności przegród budowlanych - ścian, dachów stropodachów stropów, okien i drzwi itd. oraz usprawnieniu instalacji technicznych odpowiedzialnych za gospodarkę cieplno – energetyczną budynku. W odniesieniu do projektowanego przedsięwzięcia termomodernizacyjnego projekt przewiduje ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych i podziemnych wraz z niezbędnymi robotami towarzyszącymi. 2. Ponadto, przedmiot zamówienia obejmuje: - w zakresie wykonania pochylni dla osób niepełnosprawnych przy bocznym wejściu: wykonanie pochylni dwurampowej z nawierzchnią betonową z betonowymi ścianami fundamentowymi gr. 25cm do wysokości projektowanego spodu murków klinkierowych. - w zakresie wymiany nawierzchni chodników przy budynku: usunięcie istniejącej nawierzchni i wykonanie nawierzchni z kostki, - w zakresie instalacji m.in.: demontaż i montaż instalacji odgromowej, obudowę instalacji gazowej (szafki gazowej oraz rurociągu), wykonanie iluminacji elewacji; - w zakresie przebudowy wejścia głównego m.in: roboty rozbiórkowe zadaszenia, demontaż fragmentu pokrycia dachówki oraz okapu budynku, demontaż elementów gaku i schodów, ułożenie posadzki ganku, wykonanie okładziny schodów, wykonanie konstrukcji zadaszenia i odtworzenie pokrycia z dachówki karpiówki oraz okapu dachu. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Projekcie Budowlanym – załącznik nr 8 do SIWZ, w Przedmiarach robót – załącznik nr 9 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 10 do SIWZ oraz w warunkach Projektu Umowy- załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych. Występujące w opracowaniach dotyczących opisu przedmiotu zamówienia nazwy, typy i pochodzenie produktów należy czytać w ten sposób, że towarzyszy im określenie „lub równoważne”. Przez pojęcie „lub równoważne” Zamawiający rozumie zastosowanie i przyjęcie do oferty urządzeń, produktów, materiałów i technologii spełniających wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych założonych w opisie przedmiotu zamówienia, w szczególności w dokumentacji technicznej. W przypadku zamiaru wbudowania urządzeń i materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych w opracowaniach, Wykonawca również dla wszystkich zmienionych elementów ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów i urządzeń komplet dokumentów zezwalających na ich stosowanie w budownictwie (wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji zgodności i innych dokumentów uzupełniających), które będą podlegały weryfikacji na etapie realizacji umowy. 3.3. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia na podstawie art. 29 ust. 3a: 1)Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.). 2)Wymagania w zakresie zatrudnienia: a)Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności określone w pkt c) b)Okres wymaganego zatrudnienia: czas realizacji przedmiotu zamówienia, c)Rodzaj czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na umowę o prace: • roboty przygotowawcze, • roboty ziemne, • roboty rozbiórkowe, • roboty instalacyjne, • roboty izolacyjne, • wykonanie podbudowy i nawierzchni, • roboty zbrojeniowe, • roboty wykończeniowe. 3)Sposób dokumentowania zatrudnienia: wykaz pracowników zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę, który stanowił będzie załącznik do umowy zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 4)Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający na każdym etapie realizacji przedmiotu zamówienia będzie uprawniony do kontroli oraz żądania od Wykonawcy lub podwykonawcy przedstawienia dowodów zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 2 a) na podstawie umów o pracę, zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt 3.3. Wykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego zobowiązany będzie do przedstawienia w terminie przez niego wskazanym dowodów zatrudnienia ww. osób, w szczególności: zanonimizowanych kopii umów o pracę, zanonimizowanego potwierdzenia odprowadzenia składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne lub innych określonych przez Zamawiającego dokumentów. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 922) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 5)Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: Nieprzedstawienie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 4) będzie równoznaczne z niespełnieniem przez wykonawcę wymagań w zakresie zatrudnienia: a)w przypadku nie przedstawienia w terminie określonym przez Zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt 4), Wykonawca każdorazowo zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1.000 zł, b)w przypadku dwukrotnego wezwania Wykonawcy przez Zamawiającego do złożenia dowodów, o których mowa w pkt 4), Zamawiający może od umowy odstąpić i naliczyć karę umowną w wysokości 20 % całkowitego wynagrodzenia brutto określonego w umowie zawartej na podstawie dokonanego przez Zamawiającego wyboru oferty Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu. 6)W przypadku rozwiązania stosunku o pracę przed upływem okresu określonego w pkt 2 b) Wykonawca zobowiązany będzie do zatrudnienia innej osoby, z zachowaniem wszystkich wymagań określonych w pkt 3.3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 14 000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016r. poz.359z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku Bank Zachodni WBK S.A. 17 1090 1463 0000 0000 4601 4197 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Termomodernizacja budynku administracyjnego Nadleśnictwa Babki.” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (kasa). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach