Przetargi.pl
„TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY ZAGNAŃSK WRAZ Z WYKORZYSTANIEM OZE”. „Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku” ul. Spacerowa 8a, 26-050 Zagnańsk

Gmina Zagnańsk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-050 Zagnańsk, ul. Spacerowa
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 001 322 , fax. 413 001 373
  • Data zamieszczenia: 2018-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zagnańsk
    ul. Spacerowa 8
    26-050 Zagnańsk, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 001 322, fax. 413 001 373
    REGON: 29101086600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zagnansk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY ZAGNAŃSK WRAZ Z WYKORZYSTANIEM OZE”. „Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku” ul. Spacerowa 8a, 26-050 Zagnańsk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku” zgodnie z programem funkcjonalno – użytkowym, audytem energetycznym oraz opisem przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Wykonanie robót budowlanych, które należy zrealizować zgodnie z zakresem objętym w Programie Funkcjonalno – Użytkowym, audytem energetycznym i Szacunkowym Zestawieniu Przedmiarów. Wykonawca. Wykonawca w tym celu wykona niezbędną dokumentację projektową zgodnie z PFU, audytem energetycznym oraz z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji, uzgodnień lub zgłoszeń na podstawie pełnomocnictwa w zakresie umożliwiającym zrealizowanie robót budowlanych zgodnie z przepisami prawa, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz sztuką budowlaną. Wykonanie robót budowlanych polegających na: 1. Modernizacja c.o. (system grzewczy) - wymiana grzejników - wymiana rur instalacyjnych - kompletna modernizacja kotłowni Wymiana kotła, wymiana rur c.o., wymiana grzejników, montaż zaworów termostatycznych, montaż automatyki pogodowej, wymiana pomp obiegowych. W zakresie modernizacji istniejącej instalacji c.o. należy dokonać wymiany grzejników członowych na stalowe, panelowe, kompaktowe z montażem głowic i zaworów grzejnikowych termostatycznych z funkcjami adaptacyjną i optymalizującą, wymianę rurociągów w instalacjach c.o. na wykonane z rur stalowych zaprasowywanych, wymianę instalacji c.o. na ścianach budynku na rury stalowe instalacyjne o połączeniach gwintowanych, instalacje w otulinach termoizolacyjnych z pianki poliuretanowej, montaż indywidualnych liczników ciepła i ciepłej wody użytkowej. 2. Wymiana drzwi wejściowych do budynku. 3. Wykonanie docieplenia stropodachu (zgodnie z materiałami i wymogami jakościowymi zawartymi w PFU i audycie energetycznym). 4. Wykonanie docieplenia ścian w gruncie (przygotowanie powierzchni, tynkowanie, izolacja przeciwwodna, izolacja cieplna, folia kubełkowa). 5.Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych (zgodnie z materiałami i wymogami jakościowymi zawartymi w PFU i audycie energetycznym), tynk silikatowo-silikonowy. 6.Wykonanie drenażu częściowego wokół budynku z włączeniem do istniejącego drenażu(studzienki drenarskie z osadnikiem, rury drenarskie w geowłókninie). 7. Wykonanie nowego orynnowania i wymiana rur spustowych (rury metalowe, kolor grafit). 8. Wykonanie nowych obróbek blacharskich, wymiana parapetów zewnętrznych – blacha powlekana. 9. Wykonanie wentylacji mechanicznej wraz z zasilaniem elektrycznym (rekuperatory ścienne 2 szt.). 10. Wykonanie przełożenia istniejącej instalacji kablowej pomiędzy budynkiem Gminy a GOPS (kable telekomunikacyjne, osłona pionowa przy elewacji, rura osłonowa pod ziemią, odtworzenie powierzchni z kostki brukowej). 11. Wykonanie instalacji odgromowej. 12. Wykonanie i montaż 3 nowych balustrad zewnętrznych ze stali nierdzewnej (przy schodach wejściowych do budynku i zejściu do garażu obie strony). 13. Wykonanie okładziny schodów wejściowych do budynku materiałem granitowym. 14. Wymiana starych skrzynek energetycznych na budynku na nowe (2 szt.). Opracowanie projektu budowlanego, niezbędnego do uzyskania wszelkich decyzji, zgłoszeń lub pozwoleń, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, zakresem opisanym w SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym, audytem energetycznym oraz opisie przedmiotu zamówienia w sposób zgodny z ustaleniami określonymi w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego – 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD. 1) Projekt budowlany należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r. poz. 462 ze zmianami), a w szczególności zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 1129) wraz z uzyskaniem wymaganych prawem decyzji i pozwoleń na budowę na podstawie udzielonego pełnomocnictwa / zgłoszenie robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę w zakresie umożliwiającym realizację robót budowlanych. 2) Inwentaryzację obiektu komplet oraz opracowanie projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 290 ze zm.), oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002r. Nr 75, poz. 690 ze zm.) – 5 egz. w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej na płycie CD. 3) W toku procesu projektowania: a) Udostępnienie dokumentacji projektowej, b) Przedłożenie Zamawiającemu do zatwierdzenia dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o pozwolenie na budowę / zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia na budowę, 4) Opracowanie informacji BIOZ, opinii technicznych, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami programu funkcjonalno – użytkowego oraz ewentualnych odstępstw w toku procesu projektowania na podstawie art. 9 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2017r., poz. 1332 ze zm.); 5) Opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego (na kwotę ryczałtową podaną w ofercie) robót budowlanych i przedłożenie do zatwierdzenia przez Zamawiającego; 6) Uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę / zgłoszenie robót nie wymagających pozwolenia na budowę; 7) Opłaty za warunki, uzgodnienia oraz wszelkie dokumenty niezbędne do realizacji zadania po stronie Wykonawcy; 8) Dokumentacja projektowo-kosztorysowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych, wybranej technologii uwzględniając zasady uczciwej konkurencji (w przypadku określenia konkretnych materiałów, jakie projektant proponuje do zastosowania, wskazaniu terminu muszą towarzyszyć wyrazy „lub równoważne”). Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenie zakończenia budowy po stronie Wykonawcy: 1) Przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa, związanych z oddaniem obiektu do użytkowania, oraz dokonanie odbiorów niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie, decyzji UDT ( kotłownia). 2) Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie / zgłoszenie zakończenia robót. 3) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie audytu efektywności energetycznej ex-post oraz dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych. 4) Koszty w/w formalności po stronie wykonawcy. 5) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu zamówienia. Uwaga Wykonawca dostarczy do odbioru końcowego inwentaryzację geodezyjną powykonawczą lub szkic inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z potwierdzeniem złożenia jej do Starostwa Powiatowego w Kielcach o zaewidencjonowanie oraz audyt efektywności energetycznej ex-post spełniający wymagania założone w audycie energetycznym. Dodatkowe wymagania od Wykonawcy: 1. Zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, w cenie oferty. 2. Wykonawca na własny koszt zapewni media (woda, prąd, gaz i inne) niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Rozliczenie odbędzie się na podstawie podliczników, zamontowanych przez Wykonawcę. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy utylizacja na jego koszt, wszelkich odpadów materiałowych powstałych w wyniku demontażu. 4. Zabezpieczenie obiektu na czas wykonywania robót (po stronie bezpieczeństwa pracowników, osób postronnych i mienia) przez cały okres realizacji zadania (wraz z kosztami poniesionymi w tym zakresie po stronie Wykonawcy). 5. Wszelkie użyte nazwy handlowe w opisie przedmiotu zamówienia prosimy traktować jako informację uściślającą, zostały użyte wyłącznie w celu przybliżenia potrzeb Zamawiającego. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości, docelowego przeznaczenia i spełnianych funkcji i walorów użytkowych. 6. Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt wszelkich uzgodnień wraz z uzyskaniem stosownych decyzji wynikających z opinii Zarządców dróg, linii energetycznych, telefonicznych, sieci sanitarnych i wodociągów itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: – 5 000,00 zł; 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Samsonowie: nr 58 8512 0002 2001 0000 0143 0005 5. z dopiskiem „Wadium w postępowaniu pn.: „Tytuł postępowania: „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ GMINY ZAGNAŃSK WRAZ Z WYKORZYSTANIEM OZE”. „Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zagnańsku. 6. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 4 rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczeń lub gwarancji - wraz z ofertą należy złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium. Uwaga! Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy, zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium, wobec tego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Dodatkowo wskazane jest dołączenie do oferty kopii tego dokumentu poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 8. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc dzień składania ofert, tj. musi obejmować termin związania ofertą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10. Zamawiający zwróci również wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, oświadczeń , o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub należy wskazać dostępność tych dokumentów w formie elektronicznej pod wskazanym adresem internetowym; Wymagana forma – oryginał lub kopia poświadczenia za zgodność z oryginałem 2. pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 3. pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza 4. Oświadczenie o przynależność lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 5. Dowód wniesienia wadium. 6. Pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich w sytuacji, gdy wykonawca polega na zdolnościach i zasobach innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach