Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”.

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 291010330
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest realizacja zadania pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej z obszaru gminy Mirzec z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii”. 3.2 Obiekty objęte termomodernizacją: 1) Szkoła Podstawowa w Tychowie Starym, Tychów Stary 69, 2) Szkoła Podstawowa w Tychowie Nowym, Tychów Nowy 87, 3) Szkoła Podstawowa w Trębowcu, Trębowiec Duży 54, 4) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi w Jagodnem, Jagodne 102, 5) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Gustawa Kwiecińskiego w Osinach, Osiny 101, 6) Szkoła Podstawowa im. E. Staniewskiej w Małyszynie, Małyszyn Górny 70, 7) Zespół Szkół w Mircu, Mirzec Stary 10, 8) Urząd Gminy w Mircu, Mirzec Stary 9. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określają projekty budowlano - wykonawcze, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót opracowane przez Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Pracownia Projektowa MAXPOL ul. Żeromskiego 51A, 26-600 Radom. 3.3. W ramach przedmiotu zamówienia w zostaną wykonane następujące roboty: 1) Modernizacja centralnego ogrzewania, 2) Izolacja pionowa ścian budynku, 3) Docieplenie stropu pod nieogrzanym poddaszem, 4) Wymiana drzwi zewnętrznych, 5) Docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie, 6) Wymiana okien zewnętrznych, 7) Wymiana oświetlenia na LED-owe, 8) Budowa instalacji fotowoltaicznej, 9) Wymiana pokrycia dachu z azbestu na blachę, 10) Wymiana stropu niewentylowanego. Zakres robót dla poszczególnych obiektów może się różnić specyfiką i rodzajem robót budowlanym ujętych w poszczególnych dokumentacjach technicznych - załącznik nr 9 do SIWZ. Zamawiajacy zaleca się by wykonawca zapoznał się z lokalizacją inwestycji w terenie. Roboty objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z projektami budowlano- wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót przedmiarami robót, warunkami zawartymi w SIWZ, projektem umowy oraz z obowiązującymi przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie określonych wymagań. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda dostarczenia zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 5A do SIWZ. 2. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. od 6.2.1. do 6.2.4. (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). 3. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt od 6.2.1. do 6.2.4. dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną