Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Parczew

Gmina Parczew ogłasza przetarg

  • Adres: 21200 Parczew, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3551237, 3551236
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parczew
    ul. Warszawska 24
    21200 Parczew, woj. lubelskie
    tel. 083 3551237, 3551236
    REGON: 52414000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umparczew.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Parczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Zespołu Placówek Szkolnych w Przewłoce, Szkoły Podstawowej nr 3 oraz budynku administracyjnego Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Parczewie, realizowana w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Parczew”. 1.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: 1.2.1. część 1 zamówienia – „Termomodernizacja Zespołu Placówek Szkolnych w Przewłoce”, której zakres robót obejmuje: 1) przy stropodachu: − demontaż blachy trapezowej wraz z łatami, − docieplenie stropodachu styropapą o grubości 23cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,038W/(m*K), − demontaż rynny i rury spustowe, − wykonanie obróbek blacharskich, − montaż pasów pod i nad rynnowych z blachy płaskiej, − montaż rur spustowych i rynien blaszanych z blachy płaskiej, − wykonanie wydłużenie okapu, − montaż wyłazu na dach w miejscu istniejącego - systemowy, ciepły, 2) przy stolarce: − demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, − demontaż istniejącej stolarki okiennej, − demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, − montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej bez zmiany wielkości otworów, − montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, − uzupełnienie tynków w miejscu montażu okien i drzwi, 3) przy dociepleniu i izolacji ścian fundamentowych: − demontaż opaski z płyt chodnikowych, betonu, kostki brukowej dookoła budynku, − odkopanie budynku na głębokość 1m, − położenie podkładu gruntującego, − położenie hydroizolacji dwie warstwy, − docieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych styropianem ekstrudownym gr. 10m, − położenie maty drenującej, − położenie tynku na cokole mazajkowego, 4) przy dociepleniu ścian: − demontaż i montaż kamer i oświetlenia na elewacji, − docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 16cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,036W/(m*K) z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, − docieplenie ścian salki gimnastycznej płytami styropianowymi gr. 7cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,036W/(m*K) z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, − docieplenie ościeży płytami styropianowymi, gr. 2cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, − uzupełnienie gzymsów okapowych za pomocą robót murarsko-tynkarskich − remont istniejących zadaszeń zewnętrznych, 5) dodatkowe związane z termomodernizacją: − wykonanie opaski dookoła budynku o odpowiednim spadku, − pomalowanie istniejących balustrad farbą do metalu po wcześniejszym oczyszczeniu, − odnowienie istniejących schodów zewnętrznych i tarasów, Uwaga! Należy przyjąć wykonanie nowych schodów do kuchni z kostki betonowej o tych samych parametrach. − modernizacja systemu c.o., w tym: demontaż oraz montaż instalacji c.o. oraz wymianę grzejników, montaż zaworów podpionowych, automatycznych odpowietrzników, pomp obiegowych, zaworów termostatycznych, − wymianę instalacji elektrycznej na nową wraz z wymianą istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED, − wykonanie instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewu wody użytkowej. Dane powierzchniowe budynku: − powierzchnia zabudowy: 649,87 m2 − powierzchnia użytkowa: 976,76 m2 − kubatura 4534,96m3 − szerokość budynku 10,74m − długość budynku 37,73m − wysokość budynku (do kalenicy od poziomu gruntu): część wysoka ok. 8,05m, część niska ok. 4,94m. 1.2.2. część 2 zamówienia–„Termomodernizacja budynku administracyjnego MOSIR w Parczewie”, której zakres robót obejmuje: 1) przy stropodachu: − demontaż blachy wraz z łatami, − docieplenie stropodachu styropapą o grubości 25cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,038W/(m*K), − demontaż rynny i rury spustowe, − demontaż obróbek blacharskich, − odnowienie istniejących kominów, − wykonanie obróbek blacharskich, − montaż pasów pod i nad rynnowych z blachy płaskiej, − montaż rur spustowych i rynien blaszanych z blachy płaskiej, 2) przy stolarce: − demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, − demontaż istniejącej stolarki okiennej, − demontaż istniejącej stolarki drzwiowej, − montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej bez zmiany wielkości otworów, − montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, − uzupełnienie tynków w miejscu montażu okien i drzwi, 3) przy dociepleniu i izolacji ścian fundamentowych: − demontaż opaski z płyt chodnikowych, betonu, kostki brukowej dookoła budynku, − odkopanie budynku na głębokość 1m, − położenie podkładu gruntującego, − położenie hydroizolacji dwie warstwy, − docieplenie ścian piwnicznych i fundamentowych styropianem ekstrudownym gr. 10cm, − położenie tynku mozaikowego na cokole, 4) przy dociepleniu ścian: − demontaż i montaż kamer i oświetlenia na elewacji, − docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 15cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,036W/(m*K) z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, − docieplenie ościeży płytami styropianowymi, gr. 2cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, − uzupełnienie gzymsów okapowych za pomocą robót murarsko-tynkarskich, − remont istniejących zadaszeń zewnętrznych, 5) dodatkowe związane z termomodernizacją: − wykonanie opaski dookoła budynku o odpowiednim spadku i szerokości 0,6m, − pomalowanie istniejących słupów i zadaszeń farbą do metalu po wcześniejszym oczyszczeniu, − odnowienie istniejących schodów zewnętrznych (zejście do piwnicy wraz z murkiem), − modernizacja systemu c.o. wraz z wymiana kotła, demontaż oraz montaż instalacji c.o. oraz wymianę grzejników, montaż zaworów termostatycznych, − wymianę instalacji elektrycznej na nową wraz z wymianą istniejącego oświetlenia na energooszczędne typu LED, − wykonanie instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewu wody użytkowej. Dane powierzchniowe budynku: − powierzchnia zabudowy: 209,13 m2, − powierzchnia użytkowa: 152,15 m2, − kubatura 627,39m3, − szerokość budynku 10,68m, − długość budynku 27,52m, − wysokość budynku (do kalenicy od poziomu gruntu) 4,42m. 1.2.3. część 3 zamówienia – „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 3”, której zakres robót obejmuje: 1) przy stropodachu nad częścią główną: − demontaż blachy wraz z łatami, − docieplenie stropodachu styropapą o grubości 21cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszej niż λ=0,038W/(m*K), − demontaż rynny i rury spustowe, − wykonanie obróbek blacharskich, − odnowienie kominów, − montaż pasów pod i nad rynnowych z blachy płaskiej, − montaż rur spustowych i rynien blaszanych z blachy płaskiej − montaż wyłazu na dach w miejscu istniejącego- systemowy, ciepły 2) przy stropodachu nad łącznikiem: − docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej metodą wdmuchiwania ostatniej kondygnacji o grubości 22cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,040W/(m*K), − zamurowanie istniejących kratek wentylacyjnych, − wykonanie nowych otworów wentylacyjnych w stropodachu, − docieplenie gzymsu wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem. 3) przy stropodachu nad częścią parterową i piętrową przy sali gimnastycznej: − docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej metodą wdmuchiwania ostatniej kondygnacji o grubości 22cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszym niż λ=0,040W/(m*K), − zamurowanie istniejących kratek wentylacyjnych w stropodachu − wykonanie nowych otworów wentylacyjnych w stropodachu, − montaż rur spustowych i rynien blaszanych z blachy płaskiej, − docieplenie gzymsu wraz z wykonaniem nowych obróbek blacharskich wraz z orynnowaniem. 4) przy dachu nad salą gimnastyczną: − demontaż rynny i rury spustowe, − demontaż istniejącej płyty warstwowej w złym stanie technicznym, − montaż nowej płyty warstwowej z wypełnieniem wełny mineralnej , gr. 24cm, − montaż pasów pod i nad rynnowych z blachy płaskiej wraz z obróbkami blacharskimi murków, − montaż rur spustowych i rynien blaszanych z blachy płaskiej, 5) przy stolarce: − demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, − demontaż istniejącej stolarki okiennej oznaczonej na rzutach, − demontaż istniejącej stolarki drzwiowej oznaczonej na rzutach, − montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej bez zmiany wielkości otworów, − montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, − uzupełnienie tynków w miejscu montażu okien i drzwi, − demontaż istniejących luksfer w znajdujących się w klatkach schodowych i montaż okien wraz z balustradami, Uwaga: W zestawieniu stolarki okiennej założono wszystkie okna z szybą bezpieczną. Do wyceny należy przyjąć tylko w oknach O1 (2,40x2,80) szybę P2 jednostronną od wewnątrz. W pozostałej stolarce okiennej należy przyjąć szyby standardowe. 6) przy dociepleniu i izolacji ścian fundamentowych i piwnicznych: − demontaż opaski z płyt chodnikowych, betonu, kostki brukowej dookoła budynku, − odkopanie budynku na głębokość 1m, − położenie podkładu gruntującego, − położenie hydroizolacji dwie warstwy, − docieplenie ścian piwnicznych styropianem ekstrudownym gr. 11m, − docieplenie ścian piwnicznych styropianem ekstrudownym gr. 10m, − położenie tynku na cokole mozaikowego, − odnowienie istniejących studzienek przyokiennych, − odnowienie istniejących murków przy schodach zejściowych do piwnicy, 7) przy dociepleniu ścian: − demontaż i montaż kamer i oświetlenia na elewacji, − docieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 14cm o współczynniku przenikania ciepła nie gorszej niż λ=0,036W/(m*K) z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, − docieplenie ościeży płytami styropianowymi, gr. 2cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, − uzupełnienie gzymsów okapowych za pomocą robót murarsko-tynkarskich, − remont istniejących zadaszeń zewnętrznych (przy zejściu do piwnicy oraz zadaszenia w łączniku), − docieplenie podcienia przy wejściu do budynku, styropianem wraz z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym, 8) roboty dodatkowe związane z termomodernizacją: − wykonanie opaski dookoła budynku o odpowiednim spadku, − pomalowanie istniejących balustrad, konstrukcji farbą do metalu po wcześniejszym oczyszczeniu, − wyłożenie schodów gresem antypoślizgowym, mrozoodpornym, − modernizacja systemu c.o., demontaż oraz montaż instalacji c.o. oraz wymianę grzejników, montaż zaworów podpionowych, zaworów termostatycznych, − wykonanie instalacji kolektorów słonecznych do podgrzewu wody użytkowej. Dane powierzchniowe budynku: − powierzchnia zabudowy: 2021,03 m2, − powierzchnia użytkowa: 4173,80 m2, − kubatura 16052,70m3, − szerokość budynku ok. 85,0m, − długość budynku ok. 62,00m, − wysokość budynku 11,98m. 2. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a, 1b i 1c do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: − Projekty budowlane, − Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), − Przedmiary robót. Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST. UWAGA: W DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ W NAZWIE ZADANIA I OPISIE POJAWIA SIĘ INFORMACJA O ROBOTACH NA BUDYNKU PUBLICZNEGO GIMNAZJUM W PARCZEWIE. W ZWIĄZKU Z REFORMĄ SYSTEMU OŚWIATY BUDYNEK TEN W CHWILI OBECNEJ JEST SIEDZIBĄ SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3. WYKONAWCY POWINNI W ZWIĄZKU Z TYM ZAŁOŻYĆ, ŻE W KAŻDYM MIEJSCU W KTÓRYM DOKUMENTACJA TECHNICZNA ODNOSI SIĘ DO BUDYNKU GIMNAZJUM PUBLICZNEGO CHODZI O BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 3 W PARCZEWIE (JEST TO TEN SAM BUDYNEK)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy zł), 6.1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł). 6.1.3. w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP S.A. Oddział 1 w Parczewie numer konta: 94 1020 3206 0000 8302 0006 4493 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: TI.271.1.1.2018 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Parczewie ul. Warszawskiej 24, 21-200 Parczew, pokój nr 19 /II piętro/ przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach