Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Milicz w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego

Gmina Milicz ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713804357 , fax. 713841119
  • Data zamieszczenia: 2017-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Milicz
    ul. Trzebnicka 2
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 713804357, fax. 713841119
    REGON: 931934710
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.milicz.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Milicz w modelu partnerstwa publiczno-prywatnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie robót budowlanych i związanych z nimi dostaw służących modernizacji energetycznej obiektów użyteczności publicznej Gminy Milicz oraz utrzymanie obiektów, w tym zarządzanie gospodarką energetyczną w tych obiektach, czego rezultatem będzie m.in. zmniejszenie kosztów zużycia energii cieplnej i energii elektrycznej w budynkach objętych zakresem przedsięwzięcia. Wstępny zakres przedsięwzięcia obejmuje następujące budynki położone na terenie Gminy Milicz: 1) Gimnazjum im. M. Kopernika w Miliczu przy ul. Armii Krajowej 7; 2) Szkoły Podstawowej nr 2 i Szkoły Muzycznej w Miliczu przy ul. M. Kopernika 18; 3) Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sułowie przy ul. Szkolnej 6. Oczekiwaniem zamawiającego jest pozyskanie wykonawcy, który samodzielnie lub z pomocą podmiotu trzeciego sfinansuje wykonanie przedmiotu zamówienia. Przedsięwzięcie ma na celu osiągnięcie przez zamawiającego oszczędności kosztów zużycia energii elektrycznej i energii cieplnej, a także redukcję emisji CO2. Zarządzanie gospodarką energetyczną w objętych przedsięwzięciem obiektach opierać się powinno na zastosowaniu zdalnego systemu zarządzania wraz z możliwością bieżącego monitorowania przez wykonawcę i zamawiającego. Z wybranym w wyniku dialogu konkurencyjnego wykonawcą zawarta zostanie umowa o partnerstwie publiczno-prywatnym (PPP), zgodnie z ustawą z dnia 19 grudnia 2008 r. o partnerstwie publiczno-prywatny, t.j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1121. Wynagrodzeniem wykonawcy (partnera prywatnego) będzie okresowa płatność zamawiającego (podmiotu publicznego) za wykonanie prac projektowych, robót budowlanych i dostaw, a także okresowe płatności za utrzymanie obiektów, w tym zarządzanie gospodarką energetyczną w tych obiektach. Wynagrodzenie partnera prywatnego będzie zależne od faktycznego poziomu oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej. Podmiot publiczny oczekuje, że środki pieniężne na wynagrodzenie partnera prywatnego będą pochodzić w całości lub w większości z oszczędności wygenerowanych w wyniku przeprowadzonej modernizacji energetycznej. Podmiot publiczny dopuszcza możliwość częściowej wcześniejszej spłaty wynagrodzenia partnera prywatnego środkami pochodzącymi z dofinansowania pozyskanego przez Podmiot Publiczny ze środków z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 Działanie 3.3 „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym”. Podmiot publiczny oczekuje udzielenia przez partnera prywatnego gwarancji oszczędności w zużyciu energii cieplnej i elektrycznej dla objętych przedsięwzięciem budynków na cały okres trwania umowy. Szczegółowy zakres i warunki wspólnego przedsięwzięcia określone zostały w sekcji IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego. Wszelkie techniczne, prawne i finansowe warunki realizacji Przedsięwzięcia opisane w niniejszym ogłoszeniu, jak również okres trwania umowy (10-15 lat) oraz liczba i rodzaj budynków objętych przedsięwzięciem, podlegać będą negocjacjom w ramach dialogu konkurencyjnego, a zamawiający dopuszcza możliwości ich zmiany w kierunku służącym optymalizacji współpracy Stron.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca dopuszczony do dialogu, na etapie składania ofert będzie zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 100 000 PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Wniesienie wadium wymagane będzie tylko od wykonawców zaproszonych do składania ofert, po zakończeniu dialogu konkurencyjnego. Warunki dotyczące formy i sposobu wniesienia wadium, a także zwrotu wadium określone zostaną w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), o ile uprawnienie do reprezentacji wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego. Dokumenty, o których mowa powyżej, w związku z art. 26 ust. 2f Pzp, wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach