Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II

Związek Gmin Regionu Kutnowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 99-300 Kutno, Wojska Polskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 24 355 23 45, , fax. 24 355 23 44
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Regionu Kutnowskiego
    Wojska Polskiego 10a
    99-300 Kutno, woj. łódzkie
    tel. 24 355 23 45, , fax. 24 355 23 44
    REGON: 61019161100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgrk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, robót budowlanych w zakresie wykonania termomodernizacji budynków użyteczności publicznej, dla przedsięwzięcia pod nazwą: „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminach Związku Gmin Regionu Kutnowskiego – Etap II”. Zamówienie będzie udzielone w trzech częściach. Część 1: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej (Gimnazjum) w Bedlnie pod adresem Bedlno 31a, trzykondygnacyjnego, o kubaturze 17 399 m3 zakresem prac obejmuje: - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń; - Ściany zewnętrzne – szkoła; - Strop ostatniej kondygnacji – szkoła; - Okna drewniane, aluminiowe i PVC; - Drzwi zewnętrzne drewniane, PVC, aluminiowe i stalowe; - Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej; - Modernizacja źródła ciepła wraz w wymianą instalacji grzewczej; - Prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Część 2: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żeronicach pod adresem Żeronice 37a, dwukondygnacyjnego, o kubaturze 10 350 m3 zakresem prac obejmuje: - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń; - Ściany zewnętrzne – szkoła; - Strop ostatniej kondygnacji – szkoła; - Stropodach nad wejściem głównym; - Stolarkę okienną; - Stolarkę drzwiową; - Modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej; - Modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej; - Prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac. Część 3: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Szczycie pod adresem Szczyt 6a, 99 – 311 Bedlno, trzykondygnacyjnego, o kubaturze 8 581 m3 zakresem prac obejmuje: - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń; - Ściany zewnętrzne; - Strop ostatniej kondygnacji; - Stropodach; - Stolarkę drzwiową; - Modernizacja źródła ciepła wraz w wymiana instalacji grzewczej; - Prace towarzyszące niezbędne do wykonania podstawowego zakresu prac; i Termomodernizacja budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Oporowie pod adresem Oporów 12, jednokondygnacyjnej, o kubaturze 1 419 m3 zakresem prac obejmuje: - Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, zezwoleń, decyzji i dokonaniem zgłoszeń; - Ściany zewnętrzne - budynek główny; - Ściany zewnętrzne – część dobudowana; - Strop ostatniej kondygnacji – budynek główny; - Dach – część dobudowana; - Stolarkę okienną; - Stolarkę drzwiową; - Budowa źródła ciepła wraz z instalacją grzewczą; - Prace towarzyszące niezbędne do wydrukowania podstawowego zakresu prac. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) przygotowanie niezbędnej dokumentacji projektowej dla każdego obiektu osobno, zgodnie z wymaganiami Programów funkcjonalno-użytkowych (zwanych dalej PFU) i Audytów energetycznych (zwanych dalej AE) wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, opinii (w tym ornitologicznych), zezwoleń i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, w tym przedłożenie jej Zamawiającemu do zaakceptowania; 2) skuteczne uzyskanie stosownego zezwolenia na wykonanie robót budowlanych: prawomocnych decyzji pozwolenie na budowę/zgłoszeń wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z uzyskaniem braku sprzeciwu na realizację zamówienia przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego; 3) wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej robót budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji w zakresie przedstawionym w załącznikach PFU i AE do niniejszego SIWZ; 4) pisemne informowanie o gotowości do odbioru technicznego oraz złożenie jednocześnie niezbędnych dokumentów dla każdej instalacji osobno (operat kolaudacyjny, w tym: atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, protokoły pomiarów elektrycznych, deklaracje zgodności, oświadczenie kierownika robót o ich wykonaniu zgodnie z przepisami i sztuką budowlaną); 5) przedłożenie dokumentacji projektowych powykonawczych wraz z wykonaniem audytów powykonawczych dokumentujących osiągnięcie zakładanych w dokumentacji wskaźników produktu i rezultatów kluczowych zmniejszenia rocznego zużycia energii pierwotnej i szacowany roczny spadek emisji gazów cieplarnianych; 6) przeprowadzenie indywidualnego szkolenia dla wskazanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedstawicieli użytkowników obiektów, którym zostanie przekazana dokumentacja dotycząca zamontowanych urządzeń (karty gwarancyjne, instrukcje obsługi); 7) przedłożenie pisemnego oświadczenia o niezatrudnianiu podwykonawców (o ile dotyczy) lub udokumentować dokonanie należnych wypłat wynagrodzeń dla podwykonawców i dalszych podwykonawców, biorących udział w realizacji robót budowlanych. Przez dowody zapłaty Zamawiający rozumie „Oświadczenie podwykonawcy/dalszego podwykonawcy” o otrzymaniu kwot należnych mu z tytułu wykonania zakresu robót w ramach umowy z Wykonawcą lub dokumenty księgowe podwykonawcy/dalszego podwykonawcy potwierdzające zapłatę należnego im wynagrodzenia. Dokument należy sporządzić do każdej wykonanej instalacji osobno. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne metody, technologie, systemy, urządzenia bądź materiały wymienione w PFU i AE, mogą być zastąpione metodami, technologiami, systemami, urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, które będą kompatybilne z pozostałymi metodami, technologiami, systemami, urządzeniami i materiałami instalowanymi zgodnie z powyżej wskazaną dokumentacją projektową PFU i AE. Za metody, technologie, systemy, urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub korzystniejsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie zakłóci prawidłowego funkcjonowania rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji PFU i AE. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania w trybie „zaprojektuj i wybuduj”. Na potrzeby niniejszego przedsięwzięcia przyjęto przykładowe rozwiązania i urządzenia wchodzące w skład termomodernizacji budynków. Istotnym elementem efektywnej realizacji całego przedsięwzięcia jest prawidłowy wybór materiałów budowlanych i instalowanych urządzeń spełniających określone normy techniczne, efektywnościowe oraz bezpieczeństwa. Istotne jest, aby materiały i urządzenia były wykonane na terenie Unii Europejskiej, spełniały wszystkie normy jakościowe oraz stanowiły elementy długotrwałe, bezpieczne i bezawaryjne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: a) część 1: 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych). b) część 2: 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych). c) część 3: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach