Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn - Etap II

Gmina Strawczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-067 Strawczyn, ul. Stefana Żeromskiego 16
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3038002 , fax. 041 3038157
  • Data zamieszczenia: 2014-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Strawczyn
    ul. Stefana Żeromskiego 16 16
    26-067 Strawczyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3038002, fax. 041 3038157
    REGON: 29101079000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://strawczyn.4bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn - Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Strawczyn - Etap II Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie części (zadania) i obejmuje swoim zakresem budynki Ochotniczych Straży Pożarnych (OSP): CZĘŚĆ NR 1: Termomodernizacja budynku OSP w Promniku Zadanie obejmuje roboty związane z termomodernizacją budynku OSP, w tym m.in.: 1. Docieplenie połaci dachowej, 2. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 3. Docieplenie ścian fundamentowych, 4. Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, 5. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 6. Wymianę podłogi na gruncie, 7. Docieplenie ścian na strychu, 8. Remont kotłowni, 9. Wymianę instalacji c.o. wraz z montażem pompy ciepła i kolektorów słonecznych, 10. Wykonanie instalacji wod.-kan., 11. Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej, 12. Roboty towarzyszące 13. Roboty naprawcze i porządkowe. CZĘŚĆ NR 2: Termomodernizacja budynku OSP w Strawczynie Zadanie obejmuje roboty związane z termomodernizacją budynku OSP, w tym m.in.: 1. Wymianę pokrycia dachowego wraz z ołaceniem dachu oraz nową izolacją termiczną, 2. Wymianę obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 3. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, 4. Docieplenie ścian fundamentowych, 5. Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, 6. Wymianę stolarki okiennej, 7. Wymianę instalacji odgromowej, 8. Remont kotłowni, 9. Wymianę instalacji c.o. wraz z montażem pompy ciepła i kolektorów słonecznych, 10. Roboty towarzyszące, 11. Roboty naprawcze i porządkowe. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków 45320000-6 Roboty izolacyjne Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiary robót. 3. Wykonanie zadania obejmuje dodatkowo: 1) Kompleksową obsługę geologiczną, archeologiczną (o ile konieczne) i geodezyjną wraz z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną w 3 kpl. wraz z wniesieniem do zasobów geodezyjnych na koszt wykonawcy. 2) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 3 egz. w tym kosztorysu powykonawczego. 3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu. 4) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych. 5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego. 6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych. 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp. 8) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów. 9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, wraz z naniesionymi w trakcie realizacji umowy zmianami, protokołami pomiarów (o ile wymagane), a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji technicznej i ogólnych przepisów w tym zakresie. 10) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiący załącznik. Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano - Montażowych. Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski. Wszelkie użyte w dokumentacji projektowej jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129,poz. 902 ze zm.). Uwaga: Wymagane jest pozostawienie na placu budowy elementów zdemontowanych wskazanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: CZĘŚĆ NR 1: Termomodernizacja budynku OSP w Promniku 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące) CZĘŚĆ NR 2: Termomodernizacja budynku OSP w Strawczynie 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strawczyn.4bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach