Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY MIĘDZYRZEC PODLASKI – BUDYNEK ŚWIETLICO-REMIZY W TŁUŚĆCU

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2018-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 3023742800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ NA TERENIE GMINY MIĘDZYRZEC PODLASKI – BUDYNEK ŚWIETLICO-REMIZY W TŁUŚĆCU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie prac ogólnobudowlanych polegających na termomodernizacji istniejącego budynku świetlico-remizy w miejscowości Tłuściec, zlokalizowanej na działce nr 504/7, gmina Międzyrzec Podlaski. Istniejący budynek, o wymiarach 8,5m x 35,4m, jest budynkiem jednokondygnacyjnym, wolnostojącym, parterowym, niepodpiwniczonym ze strychem, o dachu dwuspadowym. Składa się z sali zebrań z zapleczem kuchennym, dwóch sanitariatów, dwóch magazynków, garażu na samochód strażacki OSP i pomieszczenia gospodarczego. Działka, na której prowadzone będą prace stanowi własność Zamawiającego, jest płaska, ogrodzona, zabudowana budynkiem remizo-świetlicy, posiada infrastrukturę techniczną – przyłącze energetyczne, wodociągowe, kanalizacyjne oraz dwa zjazdy z drogi publicznej. 2. Prace budowlane w budynku świetlico-remizy obejmują w swym zakresie ocieplenie ścian, stropu i posadzki, wymianę okien i drzwi zewnętrznych, wymianie skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, wykonanie nowych instalacji oraz dostosowanie budynku do nowej funkcji – świetlicy - m.in. poprzez wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych, rozbiórkę ścianek działowych i okładziny sufitów oraz wykonanie nowej posadzki, itd. 3. Szczegółowy zakres prac (Opis Przedmiotu Zamówienia) zawarty jest w krótkim opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) i załączonej (w oddzielnym pliku) do SIWZ dokumentacji projektowej, a w tym przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262311-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim nr konta: 85803900060000000004430006 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.13.2018.AŁ”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt. 4.4 i 4.5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 3. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach