Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kluczewsko.

Gmina Kluczewsko ogłasza przetarg

  • Adres: 29-120 Kluczewsko, Spółdzielcza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 447814246 , fax. 447814224
  • Data zamieszczenia: 2020-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kluczewsko
    Spółdzielcza 12
    29-120 Kluczewsko, woj. świętokrzyskie
    tel. 447814246, fax. 447814224
    REGON: 59064805000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:/www.bip.kluczewsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kluczewsko.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kluczewsko. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 Części: Część 1 - Termomodernizacja budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Kluczewsku Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Instalacje sanitarne - Demontaż istniejącej kotłowni olejowej. - Demontaż zbiorników na olej. - Demontaż istniejących instalacji CO (grzejników i przewodów). - Montaż kotła na biomasę. - Montaż instalacji CO (przewody, grzejniki, głowice termostatyczne). - Zasilanie instalacji CWU w ciepło technologiczne. - Montaż pompy ciepła powietrze-woda. - Demontaż kotła olejowego wraz ze zbiornikami oleju w kotłowni Hali Sportowej. - Montaż kotła na biomasę w kotłowni Hali Sportowej. Instalacje elektryczne - Demontaż istniejących opraw oświetleniowych. - Wyznaczenie miejsc zamontowania nowych opraw. - Przygotowanie podłoża do montażu przewodów. - Zamocowanie przewodów do podłoża. - Wymiana uszkodzonych łączników instalacyjnych. - Montaż nowych opraw oświetleniowych. - Podłączenie i sprawdzenie instalacji oświetleniowej. - Pomiary rezystancji instalacji oświetleniowej. - Pomiary natężenia oświetlenia na stanowisku roboczym. - Wyznaczenie trasy linii zasilającej pompy ciepła. - Montaż listwy instalacyjnej PCV. - Układanie w listwach przewodów zasilających pompę ciepła. - Podłączenie urządzeń i pomiary elektryczne. Instalacja fotowoltaiczna - Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 15,60 kWp (konstrukcja wsporcza montowana na dachu, trasy kablowe prowadzone w rurkach osłonowych oraz korytach elektroinstalacyjnych, wewnątrz pomieszczeń – w listwach instalacyjnych, falownik o mocy 15,0 kWp, rozdzielnice wraz z wyposażeniem, moduły fotowoltaiczne o mocy 300 Wp montowane na dachu, łączone szeregowo, ochrona od porażeń , przeciwprzepięciowa, przed zwarciami i przewężeniami, sprawdzenie i odbiór robót). Roboty ogólnobudowlane - Demontaż starych obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych. - Demontaż rynien i rur spustowych. - Przełożenie instalacji odgromowej (demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót na elewacji i dachu). - Przełożenie elementów mocowanych do elewacji – tablice, uchwyty do flag (demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót dociepleniowych). - Wymiana okien wg zestawienia stolarki (z uwzględnieniem nawiewników higrosterowalnych). - Wymiana drzwi zewnętrznych wg zestawienia stolarki. - Roboty związane z przygotowaniem podłoża ścian do docieplenia. - Ocieplenie ścian nieocieplonych (część stara) płytami styropianowymi grub. 14 cm oraz ścian budynku rozbudowy płytami grub. 8 cm, oraz hali sportowej grub. 6 cm, wraz z wyprawą tynkiem silikatowo-silikonowym; cokół – tynk mozaikowy. - Ocieplenie stropu od spodu – podcieni przy wejściach płytami styropianowymi grub. analogicznie jak elewacje. - Demontaż istn. opaski przyściennej w zakresie niezbędnym dla wykonania ocieplenia ścian piwnic (poniżej terenu) i ścian fundamentowych (na głęb. do 1,00m poniżej terenu). - Wykonanie opaski przyściennej z kostki brukowej gr. 6 cm z zabezpieczeniem obrzeżem betonowym. - Roboty ziemne – wykopy i zasypy – przy ociepleniu ścian piwnic i ścian fundamentowych. - Przygotowanie powierzchni i izolacja przeciwwilgociowa pionowa ścian piwnic oraz ścian fundamentowych. - Ocieplenie ścian piwnic i ścian fundamentowych przy użyciu styropianu wodoodpornego grub. 12 cm, oraz zabezpieczenie folią kubełkową. - Renowacje istn. zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi. - Naprawa betonowych schodów i podestów zewnętrznych. - Wykonanie i uszczelnienie dylatacji między poszczególnymi segmentami budynku. - Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych. - Montaż (w części elewacji) rynien i rur spustowych z blachy powlekanej gr. 0,7 mm. - Ocieplenie stropodachu nad budynkiem rozbudowy (skrzydło wschodnie i część zachodniego) z użyciem wełny mineralnej gr. 22 cm. - Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek przy ścianach i kominach (budynek rozbudowy wraz z salą gimnastyczną). - Ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku (skrzydło południowe) wełną mineralną grub. 22 cm. Wykonanie zabezpieczenia izolacji z wełny poprzez wykonanie podłogi z płyt OSB grub. 22 mm na legarach drewnianych. Część 2 – Termomodernizacja budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Dobromierzu Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Instalacje sanitarne - Demontaż istniejącej kotłowni węglowej. - Demontaż istn. instalacji CO (grzejników i przewodów). - Montaż kotła na biomasę. - Montaż instalacji CO (przewody, grzejniki, głowice termostatyczne). - Zasilanie instalacji CWU w ciepło technologiczne. - Montaż pompy ciepła powietrze-woda. Instalacje elektryczne - Demontaż istn. opraw oświetleniowych. - Wyznaczenie miejsc zamontowania nowych opraw. - Przygotowanie podłoża do montażu przewodów. - Zamocowanie przewodów do podłoża. - Wymiana uszkodzonych łączników instalacyjnych. - Montaż nowych opraw oświetleniowych. - Podłączenie i sprawdzenie instalacji oświetleniowej. - Pomiary rezystancji instalacji oświetleniowej. - Pomiary natężenia oświetlenia na stanowisku roboczym. - Wyznaczenie trasy linii zasilającej pompy ciepła. - Montaż listwy instalacyjnej PCV. - Układanie w listwach przewodów zasilających pompę ciepła. - Podłączenie urządzeń i pomiary elektryczne. Instalacja fotowoltaiczna - Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 11,10 kWp (konstrukcja wsporcza montowana na dachu, trasy kablowe prowadzone w rurkach osłonowych oraz korytach elektroinstalacyjnych, wewnątrz pomieszczeń – w listwach instalacyjnych, falownik o mocy 10,0 kWp, rozdzielnice wraz z wyposażeniem, moduły fotowoltaiczne o mocy 300 Wp montowane na dachu, łączone szeregowo, ochrona od porażeń , przeciwprzepięciowa, przed zwarciami i przewężeniami, sprawdzenie i odbiór robót). Roboty ogólnobudowlane - Demontaż starych obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych. - Demontaż rynien i rur spustowych. - Przełożenie instalacji odgromowej (demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót na elewacji i dachu). - Przełożenie elementów mocowanych do elewacji – tablice, uchwyty do flag (demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót dociepleniowych). - Demontaż krat okiennych. - Prostowanie, uzupełnianie i malowanie zdemontowanych krat okiennych. Montaż po zakończeniu ocieplania ścian. - Wymiana okien wg zestawienia stolarki (z uwzględnieniem nawiewników higrosterowalnych). - Wymiana drzwi zewnętrznych wg zestawienia stolarki. - Roboty związane z przygotowaniem podłoża ścian do docieplenia. - Ocieplenie ścian budynku głównego (część stara) płytami styropianowymi grub. 10 cm oraz ścian budynku rozbudowy (w tym sali gimnastycznej) płytami grub. 6 cm wraz z wyprawą tynkiem silikatowo-silikonowym; cokół – tynk mozaikowy. - Demontaż istn. opaski przyściennej w zakresie niezbędnym dla wykonania ocieplenia ścian piwnic (poniżej terenu) i ścian fundamentowych (na głęb. do 1,00m poniżej terenu). - Wykonanie/odtworzenie opaski przyściennej z kostki brukowej gr. 6 cm z zabezpieczeniem obrzeżem betonowym. - Roboty ziemne – wykopy i zasypy – przy ociepleniu ścian piwnic i ścian fundamentowych. - Przygotowanie powierzchni i izolacja przeciwwilgociowa pionowa ścian piwnic oraz ścian fundamentowych. - Ocieplenie ścian piwnic i ścian fundamentowych przy użyciu styropianu wodoodpornego grub. 12 cm, oraz zabezpieczenie folią kubełkową. - Demontaż istn. daszku nad wejściem do kotłowni. - Montaż nowego daszku nad wejściem do kotłowni. - Renowacje istn. zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi. - Renowacja balkonów. - Naprawa betonowych schodów i podestów zewnętrznych. - Naprawa murów oporowych, i ścian przy drzwiach zewnętrznych. - Naprawa studzienek doświetlających. - Naprawa komina wolnostojącego - Wykonanie i uszczelnienie dylatacji między poszczególnymi segmentami budynku. - Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych. - Montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy powlekanej gr. 0,7 mm. - Drobne naprawy i gruntowanie pokrycia dachowego z papy (stropodach nad salą gimnastyczną i łącznikiem). - Ocieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną i łącznikiem z użyciem styropapy gr. 26 cm. - Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek przy ścianach i kominach (sala gimnastyczna i łącznik). - Docieplenie kominów ponad dachem (i w przestrzeni poddaszy nieogrzewanych) oraz ścianek attykowych (od strony dachu) styropianem gr. 5 cm, z wyprawą tynkarską analogicznie do elewacji; niezbędne naprawy czapek kominowych. - Ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku głównego wełną mineralną grub. 22 cm. Wykonanie zabezpieczenia izolacji z wełny poprzez wykonanie podłogi z płyt OSB grub. 22 mm na legarach drewnianych. Część 3 - Termomodernizacja budynku Zespołu Przedszkolno-Szkolnego w Komornikach Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Instalacje sanitarne - Demontaż istniejącej kotłowni olejowej. - Demontaż zbiorników na olej. - Demontaż istn. instalacji CO (grzejników i przewodów). - Montaż kotła na biomasę. - Montaż instalacji CO (przewody, grzejniki, głowice termostatyczne). - Zasilanie instalacji CWU w ciepło technologiczne. - Montaż pompy ciepła powietrze-woda. Instalacje elektryczne - Demontaż istn. opraw oświetleniowych. - Wyznaczenie miejsc zamontowania nowych opraw. - Przygotowanie podłoża do montażu przewodów. - Zamocowanie przewodów do podłoża. - Wymiana uszkodzonych łączników instalacyjnych. - Montaż nowych opraw oświetleniowych. - Podłączenie i sprawdzenie instalacji oświetleniowej. - Pomiary rezystancji instalacji oświetleniowej. - Pomiary natężenia oświetlenia na stanowisku roboczym. - Wyznaczenie trasy linii zasilającej pompy ciepła. - Montaż listwy instalacyjnej PCV. - Układanie w listwach przewodów zasilających pompę ciepła. - Podłączenie urządzeń i pomiary elektryczne. Instalacja fotowoltaiczna - Budowa instalacji fotowoltaicznej o mocy 6,0 kWp (konstrukcja wsporcza montowana na dachu, trasy kablowe prowadzone w rurkach osłonowych oraz korytach elektroinstalacyjnych, wewnątrz pomieszczeń – w listwach instalacyjnych, falownik o mocy 6,0 kWp, rozdzielnice wraz z wyposażeniem, moduły fotowoltaiczne o mocy 300 Wp montowane na dachu, łączone szeregowo, ochrona od porażeń , przeciwprzepięciowa, przed zwarciami i przewężeniami, sprawdzenie i odbiór robót). Roboty ogólnobudowlane - Demontaż starych obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych. - Demontaż rynien i rur spustowych. - Przełożenie instalacji odgromowej (demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót na elewacji i dachu). - Przełożenie elementów mocowanych do elewacji – tablice, uchwyty do flag (demontaż i ponowny montaż po zakończeniu robót dociepleniowych). - Wymiana okien wg zestawienia stolarki (z uwzględnieniem nawiewników higrosterowalnych). - Wymiana drzwi zewnętrznych wg zestawienia stolarki. - Roboty związane z przygotowaniem podłoża ścian do docieplenia. - Ocieplenie ścian nieocieplonych (część stara) płytami styropianowymi grub. 14 cm oraz ścian budynku rozbudowy (w tym sali gimnastycznej) płytami grub. 10 cm wraz z wyprawą tynkiem silikatowo-silikonowym; cokół – tynk mozaikowy. - Ocieplenie stropu od spodu – podcień przy wejściu głównym do budynku (część stara) płytami styropianowymi grub. 14 cm. - Demontaż istn. opaski przyściennej w zakresie niezbędnym dla wykonania ocieplenia ścian piwnic (poniżej terenu) i ścian fundamentowych (na głęb. do 1,00m poniżej terenu). - Wykonanie opaski przyściennej z kostki brukowej gr. 6 cm z zabezpieczeniem obrzeżem betonowym. - Roboty ziemne – wykopy i zasypy – przy ociepleniu ścian piwnic i ścian fundamentowych. - Przygotowanie powierzchni i izolacja przeciwwilgociowa pionowa ścian piwnic oraz ścian fundamentowych. - Ocieplenie ścian piwnic i ścian fundamentowych przy użyciu styropianu wodoodpornego grub. 12 cm, oraz zabezpieczenie folią kubełkową. - Renowacje istn. zadaszeń nad drzwiami zewnętrznymi. - Naprawa betonowych schodów i podestów zewnętrznych. - Wykonanie i uszczelnienie dylatacji między poszczególnymi segmentami budynku. - Montaż nowych obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych. - Montaż nowych rynien i rur spustowych z blachy powlekanej gr. 0,7 mm. - Ocieplenie stropodachu nad salą gimnastyczną z użyciem styropapy gr. 11 cm. - Ocieplenie stropodachu nad budynkiem rozbudowy z użyciem wełny mineralnej gr. 16 cm. - Wykonanie pokrycia dachowego z papy termozgrzewalnej wraz z wykonaniem niezbędnych obróbek przy ścianach i kominach (budynek rozbudowy wraz z salą gimnastyczną). - Docieplenie kominów ponad dachem (i w przestrzeni poddaszy nieogrzewanych) oraz ścianek attykowych (od strony dachu) styropianem gr. 5 cm, z wyprawą tynkarską analogicznie do elewacji; niezbędne naprawy czapek kominowych. - Ocieplenie stropu poddasza nieużytkowego budynku głównego wełną mineralną grub. 22 cm. Wykonanie zabezpieczenia izolacji z wełny poprzez wykonanie podłogi z płyt OSB grub. 22 mm na legarach drewnianych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla poszczególnych części ) zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Uwaga: Załączone do dokumentacji projektowej przedmiary robót zostały załączone do SIWZ w celach informacyjnych i pomocniczych. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia wynagrodzenia należnego wykonawcy w związku z przyjęciem wynagrodzenia ryczałtowego. W przypadku kolizji projektowanych instalacji z instalacjami istniejącymi Wykonawca winien ominąć istniejące instalacje, a w przypadku braku takiej możliwości przełożyć istniejące instalacje, by wyeliminować kolizję. Koszt wykonania przedmiotowych robót Wykonawca winien uwzględnić w cenie ryczałtowej. Na wykonany przedmiot zamówienia (odrębnie dla poszczególnych części) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji, której okres nie będzie krótszy niż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych znaków towarowych lub pochodzenia, Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub o równoważnych parametrach. Wszystkie wskazane z nazwy materiały użyte w dokumentacji technicznej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia zachowania parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym niż wskazany w SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów wskazujących na zastosowanie innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium: 1) dla części 1 zamówienia - w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert; 2) dla części 2 zamówienia - w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert; 3) dla części 3 zamówienia - w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100) przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: Dla Wykonawcy składającego ofertę dla dwóch lub trzech części kwotę wadium stanowi suma kwot wymaganych dla poszczególnych części na które składa ofertę. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.359 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BS Włoszczowa o/Kluczewsko Nr 07 8525 0002 0031 0300 0013 0266, z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu nr B.271.2.2020 na „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kluczewsko, Część … ". Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 4. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu winien być złożony w ofercie w oddzielnej kopercie. 5. Z treści dokumentu wadialnego musi wynikać nieodwołane i bezwarunkowe zobowiązanie do zapłaty pełnej kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 tej ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 6.1 SIWZ. 3) Dowód wniesienia wadium. 4) W przypadku oferty wspólnej pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu pierwszym wykonawca załącza do oferty w formie pisemnej. Wzór zobowiązania i stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.6 ppkt 2) lit. a, b, c SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w pkt 6.8 lit. a. SIWZ, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 6.8 lit. b SIWZ, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w 6.8 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 6.9 SIWZ stosuje się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach