Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR" ogłasza przetarg
- Adres: 58535 Miłków, Miłków
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 757 610 227 , fax. 757 610 227
- Data zamieszczenia: 2018-05-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Jeleniogórski Dom Pomocy Społecznej "JUNIOR"
Miłków 138
58535 Miłków, woj. dolnośląskie
tel. 757 610 227, fax. 757 610 227
REGON: 29183600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpsjunior.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja budynków, sieci cieplnej i lokalnej kotłowni Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
2. 1 Informacje o Projekcie Zakres prac zawarty jest w dokumentacji projektowej obejmujący kompleksowe docieplenie trzech budynków (nr 1, 3, 6 i 7), wymianę sieci cieplnej c.o. i c.w.u. oraz modernizację lokalnej kotłowni Domu Pomocy Społecznej JUNIOR w Miłkowie z zastosowaniem odnawialnych źródeł energii (biomasa i energia słoneczna). Planowana termomodernizacja w.w. obiektów składać się będzie z dwóch części: Część I. Roboty budowlane z branży konstrukcyjno - budowlanej przy dociepleniu wybranych, istniejących na terenie DPS obiektów budowlanych. Poniżej przedstawiono specyfikację tych prac w poszczególnych budynkach: 1. Budynek nr 1; - ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją ogrzewaną; - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku B; - ocieplenie stropodachu; - docieplenie ścian zewnętrznych budynku A i łącznika. 2. Budynek nr 3; - ocieplenie dachu budynku; - ocieplenie ścian zewnętrznych murowanych i drewnianych; - ocieplenie tarasów; - wymiana starej drewnianej stolarki okiennej i drzwiowej. 3. Budynek zespolony nr 6 i 7: - ocieplenie dachu budynku; - ocieplenie ścian zewnętrznych; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Na w.w. zakres prac w Części I. zamówienia Zamawiający posiada wymaganą przepisami prawa budowlanego dokumentację projektową wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i zakończoną procedurą urzędową. Stanowi ona załącznik do niniejszej specyfikacji. Część II. Roboty z branży instalacyjnej / sanitarne i elektryczne / oraz towarzyszące im roboty konstrukcujno - budowlane. Poniżej przedstawiono specyfikację tych prac na terenie i w poszczególnych budynkach: 1. Wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w pomieszczeniach sanitarnych w budynkach nr 1, 3, 6 i 7 / w wymaganym zakresie / oraz montaż oszczędnej armatury sanitarnej ograniczającej zużycie wody oraz jej temperaturę. 2. Budynek nr 1. / przebudowa istniejącej kotłowni / - montaż dwóch nowych kotłów na biomasę / sumaryczna moc 160 kW / pracujących na potrzeby istniejącej w budynku instalacji c.o. i c.w.u. oraz kuchni wraz z dostosowaniem istniejącego pomieszczenia kotłowni i składu paliwa do nowej technologii / pellet / ; 3. Wymiana, po tej samej trasie, istniejącej na terenie DPS sieci cieplnej / c.o, c.w.u cyrkulacja na nową w technologii zespolonych rur preizolowanych, niskoparametrowych, z rurami przewodowymi z sieciowanego polietylenu (PE-Xa), wraz z wymianą niezbędnej armatury. 4. Odłączenie budynku nr 17 od sieci ciepłej wody użytkowej oraz zmiana sposobu przygotowania c.w.u. w tym obiekcie na indywidualne podgrzewacze. 5. Lokalna kotłownia / podstawowe źródło ciepła / Przebudowa istniejącej kotłowni olejowej na opalaną biomasą ( paliwo podstawowe - zrębki i pellet ) o mocy 400 kW. W zakres przebudowy wchodzą - roboty remontowe związane z adaptację pomieszczeń kotłowni i składu oleju do nowej technologii i zmienionego paliwa. - przebudowa technologii kotłowni olejowej na paliwo stałe, oparta na dwóch jednostkach kotłowych, pracująca na potrzeby instalacji c.o i przygotowania c.w.u. w ogrzewanych obiektach - montaż systemów podawania paliwa i sterowania podawaniem paliwa. - przebudowa instalacji spalinowej i wentylacyjnej / w tym wentylacja mechaniczna składu opału / - montaż instalacji elektrycznej i automatyki kotłowni. 6. Instalacja fotowoltaiczna / o mocy min. 10,200 kWp, z układem magazynowania energii o mocy 24 kWh / pracująca na wydzielone obwody / kotłownia /. Lokalizacja baterii ogniw fotowoltaicznych na gruncie, na integralnej konstrukcji wsporczej, we wskazanym przez Zamawiającego, ogrodzonym miejscu. Instalacja powinna posiadać integralne sterowanie i wymaganą automatykę pozwalającą na śledzenie bieżącej jej pracy oraz osiąganych efektów. Wyposażona powinna być również w instalacja odgromową. 7. Instalacja kolektorów słonecznych / o powierzchni czynnej min. 52,6 m2 / wspomagających wytwarzanie ciepłej wody użytkowej dla budynków ogrzewanych z podstawowej kotłowni. Kolektory słoneczne rozlokowane na dachu kotłowni oraz sąsiednim, betonowym tarasie. Technologia oparta na zbiornikach buforowych ciepła oraz pojemnościowych podgrzewaczach c.w.u. zintegrowana z automatyką kotłowni. Instalacja powinna zabezpieczać układ przed stagnacją temperatury i przegrzewem glikolu. 7. Planowane roboty budowlane związane z wykonaniem Części II. zadania realizowane będą w systemie zaprojektuj i wybuduj. Szczegółowa specyfikacja robót jest opisana w załączonym PFU. Wykonawca powinien przed rozpoczęciem prac opracować projekt wykonawczy w uzgodnionym wcześniej zakresie. 2.2. Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 10 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c)pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa dostępności komunikacyjnej – przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
Dodano: 2024-05-17 - Zagospodarowanie terenu wokół kaplicy cmentarnej wraz z budową kolumbarium na cmentarzu komunalnym - etap I
Dodano: 2024-05-17 - Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
Dodano: 2024-05-17 - Modernizacja budynków Zespołu Szkół im. M. Skłodowskiej-Curie w Szczawnie-Zdroju
Dodano: 2024-05-16 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w Grabiszycach Górnych – III etap
Dodano: 2024-05-15 - Modernizacja budynków Gminnego Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Czarnym Borze
Dodano: 2024-05-13 - Budowa systemu naśnieżania na terenie Dolnośląskiego Centrum Sportu Polana Jakuszycka na działkach nr 414/1, 414/2 i 400, obręb 0008 Szklarska Poręba.
Dodano: 2024-05-10 - Wykonanie robót bieżącej konserwacji w zakresie wymiany rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich wraz z robotami towarzyszącymi w istniejącym budynku Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Sobótce
Dodano: 2024-05-10 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole
Dodano: 2024-05-09 - Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
Dodano: 2024-05-09