GMINA DALIKÓW ogłasza przetarg
- Adres: 99-205 Dalików, Plac Powstańców 1
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 436780183
- Data zamieszczenia: 2023-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA DALIKÓW
Plac Powstańców 1
99-205 Dalików, woj. łódzkie
tel. 436780183
REGON: 730934401 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja budynków na terenie gminy Dalików” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków należących do Gminy Dalików. Planowane działania: opracowanie niezbędnej dokumentacji, wykonanie prac takich jak m.in. modernizacja systemu centralnego ogrzewania, centralnej wody użytkowej i oświetlenia z wykorzystaniem urządzeń OZE, docieplenie ścian, dachu, stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres prac dostosowany indywidualnie do każdego budynku.2.1. Przedmiot zamówienia obejmuje:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:1) opracowanie ekspertyzy ornitologicznej, a w przypadku stwierdzenia występowania ptaków, ssaków i innych gatunków chronionych uzyskanie zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Łodzi na odstępstwa od zakazów w stosunku do gatunków zwierząt objętych ochroną;2) sporządzenie na podstawie programów funkcjonalno-użytkowych kompletnej dokumentacji projektowej osobno dla każdego z budynków:a) budynek Szkoły Podstawowej im. Powstańców Styczniowych w Dalikowie, ul. Łęczycka 3, Dalików;b) budynek świetlicy wiejskiej w Psarach, Psary (dz. nr 72);3) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego zawierającej:a) inwentaryzację architektoniczno-budowlaną;b) świadectwo charakterystyki energetycznej;c) opis planowanych robót, projektowaną technologię robót;d) projekt kolorystyki budynku;e) charakterystykę techniczną oraz zestawienie ilości i rodzaju wymienianej stolarki okiennej i drzwiowej;f) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o kalkulację szczegółową wraz z przedmiarem; 4) uzyskanie wymaganych przepisami prawa uzgodnień, opinii, pozwoleń, decyzji i zgłoszeń;5) wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową. Wykonanie prac takich jak m.in. modernizacja systemu centralnego ogrzewania, centralnej wody użytkowej i oświetlenia z wykorzystaniem urządzeń OZE, docieplenie ścian, dachu, stropu, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. Zakres prac dostosowany indywidualnie do każdego budynku;6) przeprowadzenie wymaganych przepisami prawa prób i badań;7) sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej dla każdego z budynków, 8) sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej instalacji fotowoltaicznej na gruncie (jeśli dotyczy),9) uporządkowanie terenu po wykonanych robotach2.2. Wymagania dotyczące projektowania:1. Zamawiający wymaga aby projektowanie w ramach niniejszego zamówienia realizowało zasadę wynikającą z art. 100 ust. 1 i ust.2 Pzp tzn. z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, chyba że nie jest to uzasadnione charakterem przedmiotu zamówienia.Jeżeli wymagania, o których mowa w ust. 1, wynikają z aktu prawa Unii Europejskiej, przedmiot zamówienia, w zakresie wymagań dotyczących dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, opisuje się przez odesłanie do tego aktu.2.3. Szczegółowy zakres rzeczowy oraz sposób realizacji przedmiotu umowy określa program funkcjonalno-użytkowy, który stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w al. Waltera-Janke (strona wschodnia) na odcinku pomiędzy ulicami Obywatelską i al. Wyszyńskiego w trybie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-04-26 - Budowa peronów przystankowych na terenie miasta Łodzi w systemie zaprojektuj i wybuduj – 2 części
Dodano: 2024-04-26 - Remonty sygnalizacji świetlnej w kilku lokalizacjach na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2024-04-26 - Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z garażem podziemnym oraz częścią usługową w parterze budynku,przy ulicy Przędzalnianej 101/103 w Łodzi.
Dodano: 2024-04-25 - Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
Dodano: 2024-04-25 - „Termomodernizacja budynku strażnicy w miejscowości Kołacinek”
Dodano: 2024-04-23 - Przebudowa budynku Szkoły Podstawowej w Leźnicy Małej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej w Topoli Królewskiej w celu dostosowania do warunków ochrony przeciwpożarowej
Dodano: 2024-04-22 - Przebudowa ulic Wigury i Szkolnej w Głownie
Dodano: 2024-04-19 - „Modernizacja drogi gminnej”
Dodano: 2024-04-19