Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Domów Ludowych i Remiz OSP w Lisowie i Harklowej Gm. Skołyszyn

Gmina Skołyszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 38242 Skołyszyn, Skołyszyn
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
  • Data zamieszczenia: 2018-01-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Skołyszyn
    Skołyszyn 12
    38242 Skołyszyn, woj. podkarpackie
    tel. 13 4491062 do 64, 13 4491751
    REGON: 37044038200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skolyszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Domów Ludowych i Remiz OSP w Lisowie i Harklowej Gm. Skołyszyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje termomodernizację budynków Domu Ludowego i Remizy OSP w Lisowie oraz Domu Ludowego i Remizy OSP w Harklowej. Zadanie zostało podzielone na dwie części, których zakres obejmuje wykonanie nw. robót: Część I – Termomodernizacja Domu Ludowego i Remizy OSP w Lisowie: • roboty przygotowawcze, demontażowe, uzupełnienie odpadających tynków; • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,040 W/m2K wykończonymi tynkiem silikonowym według projektu budowlanego; • docieplenie ścian przy gruncie płytami styropianowymi styrodur gr. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,040 W/m2K z wykonaniem izolacji; • docieplenie stropu płytami z wełny mineralnej grubości 22 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,040 W/m2K; • wymiana 1 szt. okna na nowe PVC o współczynniku przenikania U=1,1 W/m2K; • wymiana 2 szt. starych drzwi na nowe aluminiowe o współczynniku przenikania U=1,5 W/m2K; • wymiana starych drzwi garażowych na nową aluminiową bramę segmentową z napędem ręcznym i okienkami o współczynniku przenikania U=1,5 W/m2K; • roboty towarzyszące: docieplenie i wykończenie kominów, wykonanie wyłązu dachowego, malowanie dachu, wymiana podbitki PVC, wymiana krat okiennych i kratek wentylacyjnych, wykonanie obróbek blacharskich, wymiana rur spustowych, podokienników zewnętrznych, wykonanie drenażu budynku, wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej, wymiana daszków; • wykonanie instalacji odgromowej, przebudowa instalacji elektrycznej, montaż nowych opraw oświetleniowych. • wymiana systemu grzewczego poprzez wymianę piecyków gazowych na nowy kocioł c.o. kondensacyjny o mocy 29 kW; • wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem grzejników z zaworami termostatycznymi (instalację należy napełnić płynem niskokrzepnącym propylenowym o temp. krzepnięcia min. -15˚C).; • wykonanie instalacji cwu, montaż nowego zasobnika cwu o poj. 150 l oraz elektrycznego podgrzewacza przepływowego (instalację należy napełnić płynem niskokrzepnącym propylenowym o temp. krzepnięcia min. -15˚C). . Część II – Termomodernizacja Domu Ludowego i Remizy OSP w Harklowej: • roboty przygotowawcze, demontażowe, uzupełnienie odpadających tynków; • docieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,038 W/m2K wykończonymi tynkiem silikonowym według projektu budowlanego; • docieplenie ściany zewnętrznej (klatka schodowa) płytami styropianowymi gr. 14 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,038 W/m2K wykończonymi tynkiem silikonowym według projektu budowlanego; • docieplenie ściany wewnętrznej między poddaszem a korytarzami płytami styropianowymi gr. 12 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,032 W/m2K wykończonymi tynkiem silikonowym według projektu budowlanego; • docieplenie ściany wewnętrznej kolankowej płytami styropianowymi gr. 11 cm wykończonymi tynkiem silikonowym według projektu budowlanego; • docieplenie stropu płytami z wełny mineralnej o łącznej grubości 22 cm o współczynniku przewodzenia ciepła 0,040 W/m2K wraz z ułożeniem legarów i podłogi z płyt OSB; • wymiana 2 szt. okien na nowe PVC o współczynniku przenikania U=1,1 W/m2K; • wymiana 4 szt. starych drzwi na nowe aluminiowe o współczynniku przenikania U=1,5 W/m2K; • docieplenie ścian fundamentowych płytami styropianowymi styrodur XPS gr. 10 cm z wykonaniem izolacji pionowej i izolacji poziomej (ścian południowa) metodą iniekcji według projektu budowlanego; • roboty towarzyszące: wymiana daszków, wykończenie tynkiem ściany zewnętrznej od strony OSP (bez docieplenia), docieplenie i wykończenie kominów, wykonanie cokołu, wymiana krat okiennych, wykonanie obróbek blacharskich, wymiana rur spustowych, rynien, podokienników zewnętrznych, wykonanie drenażu budynku, wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej, wykonanie kanalizacji deszczowej; • wykonanie instalacji odgromowej, przebudowa instalacji elektrycznej, montaż nowych opraw oświetleniowych; • wymiana systemu grzewczego poprzez wymianę piecyków gazowych na nowy kocioł c.o. kondensacyjny o mocy 25 kW; • wykonanie instalacji c.o. wraz z montażem grzejników z zaworami termostatycznymi (instalację należy napełnić płynem niskokrzepnącym propylenowym o temp. krzepnięcia min. -15˚C) ; • wykonanie instalacji cwu, montaż nowych zasobników cwu o poj. 150 l i 50 l zasilanych z kotła c.o. (instalację należy napełnić płynem niskokrzepnącym propylenowym o temp. krzepnięcia min. -15˚C). Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Rzeszowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1) Część I Termomodernizacja Domu Ludowego i Remizy OSP w Lisowie – w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych, gr. 00/100). 2) Część II - Termomodernizacja Domu Ludowego i Remizy OSP w Harklowej – w wysokości: 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych, gr. 00/100). 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn.zm.). 4. Wadium wniesione w formach innych niż pieniądz (gwarancje, poręczenia) muszą mieć charakter bezwarunkowy i nieodwołalny (tzw. gwarancja na pierwsze żądanie) oraz muszą zostać przedłożone w formie oryginału. Gwarancja zapłaty wadium musi być ważna co najmniej przez cały okres związania ofertą, tj. 30 dni. W przypadku przedłożenia kopii dokumentu, lub jeżeli dokument nie będzie spełniał wymagań formalnych - oferta nie będzie zabezpieczona wadium i zostanie odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy PZP. W dokumencie złożonej gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej muszą być zawarte wszystkie możliwości zatrzymania wadium przez Zamawiającego określone w art. 46 ustawy PZP, tj: 1) Jeżeli Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie. 2) Jeżeli Wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3) Jeżeli zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4) Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu musi zostać wpłacone przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w BS Biecz Oddział w Skołyszynie Nr 92 8627 1037 2003 5000 0459 0004. W treści przelewu należy podać nazwę zadania zabezpieczonego wadium (może być skrót) z określeniem ewentualnych części zamówienia, jeżeli dotyczy. Wadium wniesione w pieniądzu w inny sposób (wpłata w kasie, wpłata w banku) nie będzie uznane za wadium wniesione w sposób prawidłowy. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 10. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, Jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający poza oświadczeniem, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1 SIWZ - nie określił szczególnego wykazania spełnienia niniejszego warunku z art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. 2) Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) Wykonawca, zgodnie z art. 25a ustawy PZP wraz z ofertą dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu oraz że spełnia warunki udziału w postępowaniu, a także dokumenty o których mowa w Rozdziale IX SIWZ. 4) Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych oświadczeń i dokumentów, o których mowa w pkt 1 Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP wezwie Wykonawcę, do złożenia w wyznaczonym terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 (wyszczególnionych w Rozdziale VII pkt 1, 2 i 3 SIWZ). 5) Zamawiający będzie oceniał, czy udostępnione Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwala na wykazanie przez Wykonawcę spełnienia warunku udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach