Przetargi.pl
Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej

GMINA OPOCZNO ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Staromiejska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44/ 78 60 137
  • Data zamieszczenia: 2023-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA OPOCZNO
    ul. Staromiejska 6
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 44/ 78 60 137
    REGON: 590648379
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiego w nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje:1) ZAKRES PODSTAWOWY (GWARANTOWANY):zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: 92/2, 87, 89/2, 88, 94/5 ob. 14, nr 586 obr.13 - Etap 1, Etap 2 i Etap 5;2) ZAKRES OBJĘTY PRAWEM OPCJI: Opcja 1: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działce: 134 ob. 13 - Etap 3Opcja 2: obejmuje zaprojektowanie, uzyskanie niezbędnych pozwoleń i wykonanie robót budowlanych zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym na działkach: nr 33/4, 321/3, 301, 280, ob. 20 - Etap 6Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia zakresu podstawowego zamówienia o zakres objęty prawem opcji. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w sytuacji posiadania środków finansowych.Uwaga:Etap 4 nie jest objęty przedmiotowym postępowaniem – nie wchodzi w zakres podstawowy i nie jest objęty prawem opcji.5.3. Przedmiot zamówienia określony w pkt. 5.2. obejmuje:1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z PFU ( załącznik nr 1 do swz), w tym m.in.:1.1. opracowanie dokumentacji geodezyjnej,1.2. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej (dokumentacja projektowa powinna uwzględniać etapowanie inwestycji i umożliwiać uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla każdego etapu odrębnie),1.3. uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego,1.4. uzyskanie wymaganych prawem warunków na budowę nowego oraz zabezpieczenie i przebudowę istniejącego uzbrojenia.2) Dostarczenie Dokumentacji Projektowej w wersji pisemnej i elektronicznej, na którą składają się:1.1. opracowanie wstępne ( 1 kpl),1.2. projekty budowlane (w zakresie wszystkich branż - 5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,1.3. projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich branż - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,1.4. projekty podziału nieruchomości (6 egz.) w wersji papierowej,1.5. specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),1.6. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),1.7. przedmiary robót (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,1.8. projekt organizacji ruchu na czas budowy – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,1.9. projekt docelowej organizacji ruchu – (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej. 1.10. plan wycinki drzew i krzewów na podstawie aktualnej inwentaryzacji,1.11. opinia geologiczno-inżynierska uzupełniająca – jeżeli dotyczyDokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia.3) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do swz),4) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,5) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania, dla każdego etapu odrębnie. 5.4. Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa:1) Program Funkcjonalno-Użytkowy,2) Projekt koncepcyjny i rysunki,3) Opinia geotechniczna,4) Warunki przyłączenia 5) Wizualizacje
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ROZDZIAŁ 26WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM, W TYM JEGO KWOTĘ, JEŻELI ZAMAWIAJĄCY PRZEWIDUJE OBOWIĄZEK WNIESIENIA WADIUM26.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).26.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2023, poz. 462).26.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZamawiającegoNr 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400 Bank Spółdzielczy w Opocznie 26-300 Opoczno, dla podmiotów zagranicznych, kod swift: GBWCPLPP nr iban: PL 29 8992 0000 0033 1931 2000 0400z adnotacją:Wadium – znak sprawy ZP.271.23.2023Targowisko różności – przekształcenie zdegradowanego targowiska miejskiegow nowoczesną, multifunkcyjną przestrzeń użyteczności publicznej26.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.26.5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.Ze względu na ograniczoną liczbę znaków pozostałe informacje o wadium znajdują się w rozdziale 26 SWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ROZDZIAŁ 7INFORMACJE O WARUNKACH UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU7.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Wykonawca winien wykazać, ze wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum 2 roboty budowlane o wartości łącznej min. 1 500 000,00 zł brutto obejmujące swoim zakresem zagospodarowanie terenu spełniającego funkcje rekreacyjne lub wypoczynkowe lub parkowe lub terenów zieleni urządzonej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach