Powiat Chełmiński ogłasza przetarg
- Adres: 86200 Chełmno, ul. Harcerska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 6772410, 6772433 , fax. 566 772 421
- Data zamieszczenia: 2018-12-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Chełmiński
ul. Harcerska 1
86200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 6772410, 6772433, fax. 566 772 421
REGON: 87111847700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-chelmno.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Szósty przetarg nieograniczony na zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół w ramach projektu Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą towarów stanowiących doposażenie szkół: Zespołu Szkół nr 2 w Chełmnie i Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Praktycznego w Grubnie w ramach projektu „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”, w podziale na następujące części zamówienia: 1. Szlifierka do płaszczyzn, 2. Kultywator i opryskiwacz, 3. Brona talerzowa, 4. Roztrząsacz obornika, 5. Siewnik, 6. Przetrząsaczo - zgrabiarka, 7. Owijarka do bel, 8. Przyczepa dwuosiowa, 9. Prasa zbierająca, 10. Oprogramowania komputerowe. Dostawa przedmiotu zamówienia będzie odbywać się na koszt i ryzyko Wykonawcy. Szczegółowy opis wszystkich części przedmiotu zamówienia, nazwy towarów, wymagania techniczne dotyczące parametrów dostarczonych towarów określone są w załączniku nr 1 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp ( załącznik nr 8 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców. Uwaga: W myśl przepisów ustawy Pzp, złożenie przez Wykonawcę oświadczenia w trybie art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, przed zamieszczeniem przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest czynnością nieskuteczną. Oznacza to, iż Wykonawca, który złoży przedmiotowe oświadczenie np. wraz z ofertą musi ponownie złożyć tenże dokument w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku zaniechania tej czynności przez Wykonawcę, zostanie on wezwany do uzupełnień z mocy art. 26 ust 3 ustawy Pzp, względnie do złożenia wyjaśnień na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa traktora rolniczego, przyczepy i kosiarki rotacyjnej
Dodano: 2023-04-07 - Dostawa traktora rolniczego, przyczepy i kosiarki rotacyjnej
Dodano: 2023-01-24 - Zakup maszyn rolniczych w ramach projektu pn. „Doposażenie pracowni zawodowych ZS2 i ZSCKP”
Dodano: 2021-04-12 - Dostawa ciągnika rolniczego i kosiarki wysięgnikowej
Dodano: 2020-09-15 - Dostawa sprzętu do utzymania urządzeń wodnych dla Gminnej Spółki Wodnej w Łubiance
Dodano: 2020-08-07 - Zakup sprzętu dla Gminnej Spółki Wodnej Osiek
Dodano: 2020-08-04 - Zakup fabrycznie nowych maszyn rolniczych: brona talerzowa, rozsiewacz nawozów i wapna
Dodano: 2020-05-25 - ZAKUP CIĄGNIKA DLA ZESPOŁU SZKÓŁ AGRO- EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM”
Dodano: 2020-05-15 - ZAKUP CIĄGNIKA DLA ZESPOŁU SZKÓŁ AGRO- EKONOMICZNYCH W KAROLEWIE W RAMACH PROJEKTU „ROZWÓJ BAZY KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE BYDGOSKIM”
Dodano: 2020-04-21 - DOSTAWA SPRZĘTU DO UTRZYMANIA URZĄDZEŃ WODNYCH DLA GMINNEJ SPÓŁKI WODNEJ W ŁYSOMICACH
Dodano: 2020-04-14