Przetargi.pl
Szkolenia i wizyta studyjna z elementami mentoringu i superwizji dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 65401 Zielona Góra, ul. Długa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 411 50 00 , fax. 68 411 50 01
  • Data zamieszczenia: 2018-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. Długa 13
    65401 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 411 50 00, fax. 68 411 50 01
    REGON: 608533900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mops.zgora.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Szkolenia i wizyta studyjna z elementami mentoringu i superwizji dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń i wizyty studyjnej z elementami mentoringu i superwizji dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zielonej Górze: I. Wizyta studyjna w MOPS Gdynia, II. Model systemowy pracy socjalnej - trójpodział pracy, III. Rozszerzenie wiedzy pracowników socjalnych w zakresie KPA, IV. Wzmocnienie kompetencji 10 pracowników socjalnych zespołu ds. usług –szkolenie w zakresie pracy z: osobami niepełnosprawnymi, bezdomnymi, z zaburzeniami psych., rodzinami osób starszych, niepełnosprawnych w celu motywowania do włączenia się w pomoc. V. Pogłębienie umiejętności pracowników socjalnych szkol. w zakresie pracy z: osobami bezrobotnymi, niezaradnymi życiowo, VI. Rozszerzenie wiedzy z zakresu organizacji społeczności lokalnej. VII. Podniesienie kwalifikacji pracowników socjalnych w zakresie pracy z rodzicem biologicznym, planu pracy z rodziną, VIII. Rozszerzenie wiedzy pracowników socjalnych nt. procedury zawierania kontraktu socjalnego IX. Pogłębienie umiejętności pracowników socjalnych: monitoring środowisk z problemami w wypełnianiu funkcji opiekuńczo-wychowawczej, potencjalnych zagrożeń i zgłoszeń interwencyjnych X. Rozszerzenie wiedzy pracowników socjalnych nt. procedury Niebieskie Karty. XI. Poszerzenie wiedzy nt.: rozmowa ze sprawcą i ofiarą przemocy. XII. Pogłębienie wiedzy nt. prawo i praktyka w realizacji funkcji asystenta rodziny. XIII. Trening w zakresie: rola, zadania i strategia pracy członków Zespołu Interdyscyplinarnego i Grup Roboczych. XIV. Rozszerzenie wiedzy – przegląd najważniejszych zagadnień z zakresu przeciwdziałania uzależnieniom i przemocy w rodzinie. XV. Podniesienie znajomości nt. zadania asystenta rodziny w związku z Ustawą z dnia 4 listopada 2016r. o wsparciu kobiet w ciąży i rodzin „Za życiem” XVI. Wzmocnienie kompetencji nt. rodziny wieloproblemowej z perspektywy klinicznej i społecznej dysfunkcji komplementarny model diagnostyki, opieki i rozwoju. XVII. Pogłębienie umiejętności z zakresu: asystentury rodziny, motywowania klientów do współpracy z asystentem rodziny. XVIII. Trening kompetencji asystenta rodziny. XIX. Rozszerzenie wiedzy nt. krzywdzenie dziecka w rodzinie z problemem alkoholowym - diagnoza i pomoc. XX. Trening kompetencji: praca w grupach roboczych będących narzędziem do szczególnie trudnych przypadków przemocy w rodzinie, XXI. Wzmocnienie komp. w zakresie: przeciwdziałania przemocy wobec dziecka w rodzinie -pomoc dla dziecka i jego rodziców. XXII. Podniesienie kwalifikacji w zakresie pracy z osobą zaburzoną psychicznie i jej rodziną. XXIII. Pogłębienie kompetencji nt. ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, XXIV. Rozszerzenie wiedzy nt. planu pomocy dziecku przebywającemu w XXV. Podniesienie umiejętności nt. usamodzielniania wychowanków opuszczających pieczę XXVI. Poszerzenie wiedzy nt. pracy z rodziną problemową i pomoc psychologiczna. XXVII. Rozszerzenie wiadomości nt. pomocy rodzinie w rozwoju dzieci i młodzieży. XXVIII. Pogłębienie umiejętności przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu, radzenia sobie w trudnych sytuacjach w pracy, trudny klient, XIX. Mentoring XXX. Superwizje - zatrudnienie specjalisty. Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w części III IDW Opis Przedmiotu Zamówienia. Zadanie jest realizowane przy współudziale środków z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80530000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13. Wymagania dotyczące wadium 13.1 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie:10 000,00 pln. 13.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Ważność wadium wynosi 30 dni. Bieg terminu ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. 13.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zm.). 13.4 Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszonego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Zielonej Górze. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały obowiązek wystawcy takiego dokumentu zapłaty wadium w przypadkach powodujących utratę wadium przez Wykonawcę, określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu – dochodzenie roszczenia z tytułu wadium wniesionego w tej formie nie może być utrudnione. 13.5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 94 1020 5402 0000 0102 0027 6709 z dopiskiem „Wpłata wadium – szkolenia 2018”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Zamawiający dopuszcza przedłożenie wydruku potwierdzenia wykonania przelewu wygenerowanego z systemu bankowości elektronicznej (bez stempla banku) jako potwierdzenie wniesienia wadium w pieniądzu (przelewem na rachunek Zamawiającego), z uwzględnieniem informacji zawartych w punkcie 15.4. niniejszej specyfikacji. 13.6 W osobnej kopercie wraz z ofertą należy złożyć wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna. 13.7 Wadium wniesione w pieniądzu przechowywane będzie na rachunku bankowym. 13.8 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13.14. 13.9 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano). 13.10 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13.11 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z pkt. 13.8., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.12 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13.13 Jeżeli wadium składane jest w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, bank lub towarzystwo ubezpieczeniowe powinno wskazać w imieniu jakich przedsiębiorców obok pełnomocnika, składane jest wadium. 13.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.15 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jego wniesienia żądano), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13.16 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w częściach, pod warunkiem, iż ich suma stanowiła będzie całość wadium wymaganego przez Zamawiającego. W przypadku zaistnienia przesłanki zatrzymania wadium Zamawiający zatrzyma całość wniesionego wadium, bez względu na to w ilu częściach zostało wniesione. 13.17 Zobowiązanie wystawcy dokumentu gwarancji lub poręczenia dotyczące zapłaty wadium, poza zgodnymi z obowiązującym prawem pozostałymi zaleceniami organizacyjnymi, nie może zawierać innych zastrzeżeń, w szczególności dotyczących konieczności kierowania żądania Zamawiającego jedynie przez Bank Zamawiającego i powinno w takim przypadku dopuszczać inne, zgodne z obowiązującym prawem formy wniesienia żądania zapłaty. 13.18 Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczpospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w Pkt 9 oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 10.1.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do IDW, 10.1.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiającego we wzorze stanowiącym załącznik nr 3 do IDW, 10.1.3 zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 10.5.1 i 10.5.4 IDW – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 10.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do IDW.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach