Przetargi.pl
System monitoringu wizyjnego III

Gmina Miejska Hajnówka ogłasza przetarg

  • Adres: 17200 Hajnówka, ul. Aleksego Zina
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 682 21 80 , fax. 85 674 37 46
  • Data zamieszczenia: 2019-01-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hajnówka
    ul. Aleksego Zina 1
    17200 Hajnówka, woj. podlaskie
    tel. 85 682 21 80, fax. 85 674 37 46
    REGON: 5065899900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.hajnowka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System monitoringu wizyjnego III
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego w Hajnówce. System monitoringu wizyjnego projektuje się, jako system składający się z 11 kamer stacjonarnych oraz 8 kamer obrotowych rozmieszczonych w wybranych punktach miasta. Wszystkie projektowane kamery wykonane będą w technologii IP. Projektowany system można rozbudować o kolejne kamery, w zależności od wymagań inwestora. Stacja monitorująca znajdować się będzie na posterunku Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce w pomieszczeniu serwerowni. We wskazanym miejscu należy zainstalować szafę wiszącą typu RACK wysokości 15U wraz ze sprzętem aktywnym (rejestrator, switch) oraz urządzeniami dodatkowymi, jak przełącznica światłowodowa i UPS systemu monitoringu. Monitor wraz z klawiaturą do obsługi systemu znajdować się będzie w pomieszczeniu Dyżurnego. Lokalizację montażu monitora należy ustalić z Komendantem Komendy Powiatowej Policji w Hajnówce. Zapis obrazu dokonywany będzie na dyski twarde (HDD) zainstalowane wewnątrz rejestratora. Projektuje się rejestrację 24 godzinną przy rejestracji 10 klatek na sekundę, czas rejestracji 14 dni dla każdej kamery. Zapis w formacie MPEG-4 (H.264 +) w średniej jakości zapisu. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, będąca załącznikiem nr 7 do SIWZ. CPV: 32 32 35 00-8
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - brak wymagań
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 pzp - zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach