Przetargi.pl
System monitoringu jakości powietrza dla miasta Katowice

Miasto Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40098 Katowice, ul. Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 32 2593302 , fax. 48 327 054 949
  • Data zamieszczenia: 2018-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Katowice
    ul. Młyńska 4
    40098 Katowice, woj. śląskie
    tel. +48 32 2593302, fax. 48 327 054 949
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    System monitoringu jakości powietrza dla miasta Katowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ​W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania oraz wykonania prac wymienionych niżej. 1. Dokumentacja projektowa składająca się z: a. Specyfikacji funkcjonalnej oprogramowania głównego i strony internetowej b. Architektury systemu informatycznego (z założeniem systemu dwukierunkowego z centralnym przetwarzaniem danych oraz z uwzględnieniem komunikacji między urządzeniami a oprogramowaniem głównym). c. Uzgodnienia oraz opracowania szczegółowej koncepcji integracji z KISMIA (Katowicki Inteligentny System Monitoringu i Analiz) pod względem technicznym, formalnym i organizacyjnym. Celem dokumentu jest umożliwienie szybkiej i efektywnej kosztowo przyszłej integracji tworzonego w ramach niniejszego zamówienia systemu z KISMIA. d. Dokumentacji wykonawczej instalacji elektrycznych i telekomunikacyjnych w danych lokalizacjach w zakresie montażu czujników jakości powietrza oraz ekranów multimedialnych, opracowanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego. e. Dokumentacji powykonawczej technicznej oprogramowania głównego i strony internetowej. Minimalny zakres dokumentacji: ◾ aktualizacja powykonawcza specyfikacji funkcjonalnej, ◾ struktura danych, architektura integracji ze specyfikacją komunikatów, ◾ architektura systemowa, opis przekazanego kodu pozwalający na rozwój oprogramowania samodzielnie przez UMK. ◾ Protokołów odbioru dla poszczególnych zrealizowanych etapów f. Dokumentacji powykonawczych instalacji technicznych dla każdej lokalizacji zawierających co najmniej: ◾ karty katalogowe zainstalowanych urządzeń, ◾ aprobaty techniczne, ◾ deklaracje zgodności, ◾ karty katalogowe użytych materiałów, kabli i urządzeń wykorzystanych do podłączenia czujników i monitorów, ◾ schematy połączeń elektrycznych i sieciowych, ◾ schematy i opis sposobu montażu urządzeń, protokoły montażu i podłączeń (elektryka i sieć internet) poszczególnych urządzeń ◾ Instrukcji eksploatacyjnej dostarczonego oprogramowania i urządzeń oraz wykonanych instalacji. ◾ Listy osób przeszkolonych w zakresie użytkowania i konserwacji zainstalowanych urządzeń. ◾ Protokoły montażu, podłączeń elektrycznych i teletechnicznych dla urządzeń oraz oświadczenia kierownika jednostki organizacyjnej o należytym wykonaniu prac. Wszystkie dokumentacje będą przekazane Zamawiającemu w 3 egz. wersji papierowej i w 1 egz. w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym. 2. Dostawy oraz prace składające się z: a. Dostawy oraz montażu czujników zanieczyszczeń powietrza, z możliwością pomiaru PM10, PM2.5, wilgotności, temperatury i ciśnienia . b. Dostawy oraz montażu ekranów multimedialnych wewnętrznych do wizualizacji pomiarów i wyświetlania innych informacji związanych z zanieczyszczeniem powietrza, c. Wykonania oraz wdrożenia oprogramowania głównego obsługującego sygnały z czujników, analizującego oraz prezentującego zebrane dane o stanie powietrza, d. Wykonania niezbędnych prac montażowych, elektrycznych, telekomunikacyjnych i innych robót towarzyszących w danych lokalizacjach w zakresie montażu czujników jakości powietrza oraz ekranów multimedialnych. e. Wykonaniu oraz wdrożeniu strony internetowej w wersji dla przeglądarek stacjonarnych i mobilnych z bieżącą wizualizacją pomiarów. f. Wykonania nadzoru autorskiego wykonania przedmiotu zamówienia według projektów. g. Uzyskania odpowiednich pozwoleń, zgód, odbiorów i wszystkich uzgodnień oraz innych dokumentów potrzebnych do kompletnego wykonania zadania. h. Wykonania i uruchomienia komunikacji pomiędzy dostarczanymi urządzeniami i oprogramowaniem i. Przetestowania i uruchomienia kompletnego systemu (urządzeń oraz oprogramowania) wraz ze szkoleniem pracowników. j. Wykonania oraz wdrożenia oprogramowania głównego obsługującego sygnały z czujników, analizującego oraz prezentującego zebrane dane o stanach alarmowych, informacje o ich odwołaniu oraz inne informacje środowiskowe z uwzględnieniem zadań wynikających z „Planu działań krótkoterminowych dla miasta Katowice w przypadku wystąpienia nadmiernej emisji szkodliwych substancji w powietrzu dla miasta Katowice” a także obowiązującego „Programu ochrony powietrza dla województwa śląskiego”. k. Serwisu naprawczego kompletnego systemu (urządzeń oraz oprogramowania) zainstalowanego w ramach umowy - w ramach gwarancji. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w: a. programie funkcjonalno-użytkowym (załącznik nr 5 do SIWZ). b. projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ) Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach programu Interreg Europa Centralna, akronim i numer projektu: CE 1226 AWAIR Wymagania wynikające z art. 29 ust. 3a ustawy pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności związane z robotami budowlanymi w zakresie: instalacji elektroenergetycznych i teletechnicznych. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób: a. Na etapie postępowania Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, iż do realizacji zamówienia skieruje osoby wykonujące czynności wskazane w pkt 11. 6. zatrudnione na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży takiego oświadczenia jego oferta zostanie odrzucona, gdyż nie będzie zgodna z SIWZ. b. Na etapie realizacji zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedkładał oświadczenia i dokumenty w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt 11.6 na umowę o pracę z co najmniej minimalnym miesięcznym wynagrodzeniem. Wykaz oświadczeń i dokumentów oraz sankcje za niespełnienie ww. wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy. Sankcje za niespełnienie wymogu na etapie wykonywania zamówienia znajdują się we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca z chwilą przekazania dzieła (tj. wszystkich wymaganych opracowań wykonanych w ramach zamówienia) i w ramach wynagrodzenia za przedmiot zamówienia przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dzieła, w całości i na wyłączność, a także własność nośników, na których utrwalono dzieło i przekazano je Zamawiającemu, oraz prawa do rozporządzania i korzystania z opracowania projektu (tzw. prawa zależne). Przeniesienie praw nie będzie ograniczone ani czasowo, ani terytorialnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca powinien wnieść wadium przetargowe w wysokości 10.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ​ Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach