Przetargi.pl
sygn. akt 155/B/UZ/2009 Zagospodarowanie terenu placu zabaw dla dzieci w rejonie ul. Siennickiej w Gdańsku (część 1)

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: administracja samorządowa gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    sygn. akt 155/B/UZ/2009 Zagospodarowanie terenu placu zabaw dla dzieci w rejonie ul. Siennickiej w Gdańsku (część 1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu gminnego o powierzchni 0,07 ha, położonego na terenie parku miejskiego w rejonie ul. Siennickiej i Wygon w Gdańsku (część działki nr 72/2 , obręb 91 ), z przeznaczeniem na plac zabaw dla dzieci. Zamówienie obejmuje : roboty drogowe w zakresie wykonania przejść pieszych i placów , roboty budowlane obejmujące wykonanie oraz zakup i montaż elementów małej architektury, w tym urządzeń zabawowych dla dzieci, roboty ogrodnicze w zakresie urządzenia zieleni oraz jej pielęgnacji przez okres 12. miesięcy. Podstawą realizacji robót jest dokumentacja projektowa (budowlano-wykonawcza) opracowana przez Pracownię architektury krajobrazu BD Projekt z Warszawy w listopadzie 2008 r. Zamówienie obejmuje realizację w całości Etapu II wyszczególnionego w ww. dokumentacji oraz Etapu I w części dotyczącej budowy chodnika z kostki brukowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1800 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga: Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty - oryginał natomiast złożyć w kasie Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, iż warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) oświadczy, że spełnia warunki art. 22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - zał. SIWZ. 2) posiada doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniu stanowiącemu przedmiot zamówienia. Udokumentuje realizację w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zamówień w zakresie budowy terenów zieleni (t.j. parki, zieleńce, ogrody, tereny przedszkolne, przyszkolne , tereny osiedlowe, ośrodki wypoczynkowe) - co najmniej dwóch zadań dotyczących budowy placu zabaw o łącznej wartości (kwota brutto w zł) nie mniejszej niż 300 000 zł. 3) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia minimum 1 osobę - kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi (wpis do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) w specjalności drogowej lub ogólnobudowlanej - zał. SIWZ,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie warunku opisanego w pkt III.2) poprzez: ppkt 1) podpisanie oświadczenia - zał. SIWZ. Wymagania ma zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia. ppkt 2) wypełnienie zał. SIWZ (wg. wzoru), wykazanie zrealizowanych zamówień i ich wartości (kwot brutto w zł) oraz załączenie dokumentów (np. referencji) potwierdzających należyte wykonanie wykazanych w/w załączniku zadań. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. ppkt 3) wypełnienie (wg. wzoru) zał. SIWZ oraz załączenie dokumentów potwierdzających: posiadane uprawnienia oraz przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (aktualne na dzień składania ofert). Dokumenty mogą być przedstawione w formie kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni spełniać ww. warunki w sposób następujący : ppkt 1) wymagania określone ww. punkcie mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 będzie dotyczyć zakresu zamówienia jaki każdy z uczestników będzie wykonywał w ramach przedmiotu zamówienia, ppkt 2) co najmniej jeden z wykonawców powinien spełnić ten warunek, ppkt 3) wykonawcy wspólnie mogą spełnić ten warunek. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty aktualny wypis z właściwego Rejestru lub Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z informacją o prowadzeniu działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach