Przetargi.pl
Świadczenie usługi zarządzania projektem „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów”

Gmina Krosno Odrzańskie ogłasza przetarg

  • Adres: 66600 Krosno Odrzańskie, ul. Parkowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 835 017 , fax. 683 835 122
  • Data zamieszczenia: 2018-12-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krosno Odrzańskie
    ul. Parkowa 1
    66600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie
    tel. 683 835 017, fax. 683 835 122
    REGON: 97077026700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkrosnoodrzanskie/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi zarządzania projektem „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zarządzania projektem „Pierwszy Żłobek Miejski w Krośnie Odrzańskim szansą na poprawę sytuacji zawodowej opiekunów” w ramach Działania 6.4. Równość szans kobiet i mężczyzn na rynku pracy, Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020, współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres świadczonej usługi obejmuje w szczególności: 1. Przygotowanie dokumentacji rekrutacyjnej - regulamin rekrutacji - dokumentacja uczestników (deklaracje, zgody, zakres danych) 2. Przygotowanie zmian do projektu: - zebranie informacji niezbędnych do wprowadzenia zmian - przygotowanie formularza zmian, - wprowadzenie korekt do Wniosku aplikacyjnego 3. Aktualizacja harmonogramu płatności - monitoring i weryfikacja poziomu wydatkowania dotacji względem założeń harmonogramu - przygotowanie i złożenie w Instytucji Pośredniczącej korekt harmonogramu płatności 4. Promocja projektu - przygotowanie informacji o projekcie na stronę www -przygotowanie wzoru plakatów informacyjnych - przygotowanie naklejek informacyjnych - oznakowanie dokumentacji projektu 5. Kontakt z Instytucją Pośredniczącą - bezpośredni kontakt z opiekunem projektu - przygotowanie wszelkiej korespondencji z Instytucją Pośredniczącą na każdym etapie realizacji projektu - monitoring kontaktu z Instytucją Pośredniczącą za pośrednictwem systemu SL 6. Kontrola - przygotowanie niezbędnych wyjaśnień, oświadczeń, odpowiedzi na informacje pokontrolne, itp. na każdym etapie kontroli 7. Wniosek o płatność - monitoring terminów składania Wniosków o płatność - kompleksowe przygotowanie i złożenie Wniosków o płatność za pośrednictwem systemu SL - przygotowanie opisu postępu rzeczowego - wprowadzenie i weryfikacja stopnia realizacji wskaźników (rezultatu i produktu) - wprowadzenie danych do zestawienia poniesionych wydatków - wprowadzenie i monitoring uczestników projektu w systemie SL - wprowadzenie i monitoring personelu projektu w systemie SL - ewidencja zamówień publicznych w ramach projektu w systemie SL - wprowadzenie i aktualizacja harmonogramu działań w systemie SL - przygotowanie wyjaśnień/korekt Wniosków o płatność - rozliczenie wkładu własnego - obliczenie wysokości kosztów pośrednich 8. Realizacja niezbędnych działań do prawidłowego rozliczenia projektu zgodnie z: - Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020, - obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79421000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia składanych ofert wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium: 1) wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 116, z późn. zm.), 2) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać w szczególności następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się w treści gwarancji jako Wykonawcę wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, np. poprzez następujący zapis: „Zostaliśmy poinformowani, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o zamówienie publiczne, którego przedmiotem jest … tu nazwa postępowania….., w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: … tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia …. (zwani łącznie „Wykonawcą”), b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy”, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia o których mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej”. 3) w przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie to musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia jako Wykonawcę (podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej), b) precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia, c) kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany, d) wskazanie terminu z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego nr 64 1090 1551 0000 0000 5500 1056 z dopiskiem „Wpłata wadium – ZARZĄDZANIE ŻŁOBEK”. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. W przypadkach, gdy wadium wnoszone jest w formach innych niż pieniądz, wykonawca składa oryginał dokumentu wadium wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach