Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie ogłasza przetarg

  • Adres: 39-460 Nowa Dęba, ul. M. C. Skłodowskiej 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8462651 w. 120
  • Data zamieszczenia: 2015-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nowej Dębie
    ul. M. C. Skłodowskiej 1a 1a
    39-460 Nowa Dęba, woj. podkarpackie
    tel. 15 8462651 w. 120
    REGON: 00056329800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznowadeba.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usługi w zakresie wykonywania pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie z podziałem na części. Rodzaj zamówienia ; Usługa 1. Zakres świadczonych usług obejmować będzie utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Szpitala Powiatowego w Nowej Dębie, wymienionych w Załączniku nr 1- Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ w zakresie: pogwarancyjnych okresowych przeglądów technicznych i konserwacji zgodnie z zaleceniami producenta urządzeń oraz Ustawą z dnia 20 maja 2010r.o wyrobach medycznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2015r. poz.876) jak również bieżących napraw i prowadzenia paszportów urządzeń medycznych. 2.Wykonawca oświadcza, że : - dysponuje określonym przez wytwórcę zapleczem technicznym, częściami zamiennymi, częściami zużywalnymi i materiałami eksploatacyjnymi; - posiada odpowiednie instrukcje serwisowe wyrobu oraz odpowiednie procedury i instrukcje wykonywania czynności serwisowych; - posiada odpowiednie kwalifikacje lub zatrudnia osoby z tymi kwalifikacjami oraz doświadczeniem zawodowym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) utrzymanie sprawności techniczno - eksploatacyjnej urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, 2) konserwację i zachowanie gotowości eksploatacyjnej opartej o zalecenia producentów urządzeń, 3) przeprowadzanie okresowych przeglądów i kontroli stanu technicznego sprzętu medycznego, 4) prowadzenie paszportów technicznych sprzętu medycznego, 5) prowadzenie kart naprawy urządzeń, 6) okresowe kontrole sprzętu pomiarowego (kalibracja), 7) wycena aparatury medycznej oraz sporządzanie notatek o stanie urządzeń, w tym nie nadających się do naprawy. 4.SZCZEGÓŁOWE WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA: - Konserwacji i przeglądom podlegają urządzenia i aparatura medyczna wymieniona w Załączniku nr 1 do SIWZ. - Okresowe przeglądy techniczne będą wykonywane z częstotliwością określoną w Załączniku nr 1 - Wykaz Aparatury i Sprzętu Medycznego - Cennik szczegółowy do SIWZ i w terminach ustalonych przez Zamawiającego - Dział Techniczno - Gospodarczy w porozumieniu z Wykonawcą wynikających z właściwości danego sprzętu/aparatury, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą jak również wynikających z zaleceń producenta i w obecności pracownika Działu Techniczno-Gospodarczego. -Konieczność przeprowadzenia napraw lub wymiany części zamiennych na nowe Wykonawca będzie uzgadniał z Działem Technicznym Zamawiającego, z podaniem przewidywanych kosztów w formie kalkulacji cenowej / kosztorysu. Wykonanie ich nastąpi po akceptacji kalkulacji cenowej / kosztorysu przez Kierownika Zamawiającego. - Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia osobami przeszkolonymi, posiadającymi stosowne kwalifikacje lub autoryzacje, zgodnie z wymogami producenta sprzętu medycznego oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami z zachowaniem przepisów BHP i P/POŻ . - Czynności przeglądowo - konserwacyjne sprzętu i aparatury medycznej obejmują w szczególności: 1) sprawdzenie prawidłowości działania 2) wymianę materiałów eksploatacyjnych, m.in. takich jak: filtry wody, filtry powietrza, uszczelki, zawory, zużyte akumulatory - baterie, bezpieczniki, żarówki, promienniki, siłowniki, sprężyny, czujniki, grzałki, elektrody itp. Wynikających z normalnego użytkowania sprzętu; 3)określenie czy sprzęt może być dopuszczony do użytkowania; 4)wskazanie zakresu niezbędnych czynności w celu dopuszczenia sprzętu i aparatury medycznej do dalszej eksploatacji; 5)sprawdzenie i ewentualne czyszczenie elementów aparatury i urządzeń (w tym mycie chemiczne wywoływarek RTG) 6)sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego i elektrycznego; 7)ustawianie (regulacja) wymaganych przez producenta parametrów, 8)ewentualną naprawę zużytych podzespołów lub ich wymianę, po akceptacji Zamawiającego; 9) w przypadku urządzeń podlegających odbiorowi przez inspektorów UDT: przygotowanie urządzenia do odbioru, wykonanie czynności w związku z zaleceniami inspektorów UDT, uczestnictwo w odbiorach z udziałem inspektorów UDT. - Każdą czynność przeglądowo- konserwacyjną oraz sprawdzenie sprzętu pomiarowego musi zostać potwierdzone w karcie pracy i wpisane przez Wykonawcę do paszportu technicznego urządzenia tj.wprowadzenie każdorazowo wpisu o wykonanych czynnościach, uszkodzeniach oraz o dopuszczeniu lub nie dopuszczeniu sprzętu medycznego do dalszego użytkowania. -W przypadku wyłączenia urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. -Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia przeglądu technicznego lub naprawy przekazywane będą w formie telefonicznej lub pisemnie drogą e-mail, przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. - Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. - Usunięcie usterek zostanie dokonane w przypadku dostępności części zamiennych w terminie 5 dni roboczych od otrzymania przez Wykonawcę akceptacji kosztów naprawy, a w przypadku napraw bardziej skomplikowanych w terminie 10 dni roboczych od otrzymania akceptacji kosztu naprawy. -Gwarancja na wymienione części zamienne i materiały nie może być krótsza od gwarancji danej przez ich producenta. 5.Zamówienie obejmuje 21 Części (dopuszcza się składanie ofert częściowych na poszczególne części lub na całość zamówienia). Części zamówienia: Część Nr 1 - Mammograf Część Nr 2 - Inkubator Część Nr 3 - Kardiostymulator zewnętrzny Część Nr 4 - Ultrasonografy Część Nr 5 - Ultrasonograf Część Nr 6 - Urządzenie do badania wydolności płuc Część Nr 7 - Reduktory tlenowe Część Nr 8 - System monitorowania glikemii Guardia Część Nr 9 - Aparatura laboratoryjna Część Nr 10 - Ultrasonograf Część Nr 11 - Spirometr Część Nr 12 - Holter Część Nr 13 - Aparat do urodynamiki Część Nr 14 - Spirometr diagnostyczny Część Nr 15 - Aparat USG Część Nr 16 - Aparat Rtg Część Nr 17 - Automatyczny dwugłowy wstrzykiwacz kontrastu Część Nr 18 - Sprzęt endoskopowy firmy OLYMPUS Część Nr 19 - Aparat do diagnostyki zaburzeń oddechowych Część Nr 20 - Aparat Auto CPAP Część Nr 21 - Aparatura do fizykoterapii
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoznowadeba.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach