Przetargi.pl
Świadczenie usługi w zakresie wykonywania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie

Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-100 Tarnów, ul. Lwowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 315 460 , fax. 014 6315460, 6212581
  • Data zamieszczenia: 2019-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza SPZOZ
    ul. Lwowska
    33-100 Tarnów, woj. małopolskie
    tel. 146 315 460, fax. 014 6315460, 6212581
    REGON: 85005274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukasz.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi w zakresie wykonywania napraw bieżących, konserwacji oraz okresowych przeglądów technicznych aparatury i sprzętu medycznego dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SPZOZ w Tarnowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres wykonywanych przeglądów, częstość ich wykonania oraz naprawy muszą być zgodne z zaleceniami producenta danego urządzenia lub instrukcją użytkowania oraz obowiązującymi przepisami prawa w tym ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. oraz obowiązującymi normami i odnośnymi przepisami oraz z zachowaniem przepisów BHP i P.poż. z zachowaniem ciągłości terminów ważności przeglądów dla urządzeń posiadanych przez Zamawiającego. 2. Zamawiający wymaga aby przeglądy wykonywane były w oparciu o własną aparaturę kontrolną, pomiarową, własne narzędzia i materiały w siedzibie Zamawiającego. Aparatura kontrolna, pomiarowa Wykonawcy musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia kalibracji. Jeżeli instrukcja obsługi urządzenia zawiera wykaz aparatury kontrolno – pomiarowej do sprawdzenia urządzenia Wykonawca zobowiązany jest wykonać sprawdzenie urządzenia aparaturą podaną w instrukcji lub równoważną. W przypadku konieczności wykonania przeglądu poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca przewiezie aparat swoim staraniem i na swój koszt do miejsca wykonania usługi i z powrotem do siedziby Zamawiającego po uprzednim uzgodnieniu terminu transportu z osobą upoważnioną do kontaktów ze strony Zamawiającego. Maksymalny czas na wykonanie usługi wynosi 5 dni roboczych. Wraz z urządzeniem Wykonawca prześle Kartę pracy lub Protokół serwisowy. 3. Jeżeli podczas wykonywania przeglądu technicznego Wykonawca stwierdzi usterkę urządzenia, przedstawi kosztorys usunięcia nieprawidłowości w terminie do 2 dni roboczych po wykonaniu diagnozy. Diagnoza na koszt wykonawcy. Kosztorys powinien zawierać wykaz części zamiennych (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy), określenie kosztów oraz przewidywaną ilość roboczogodzin do wykonania naprawy. 4. Wykonawca dokona diagnozy usterki (nieprawidłowości w działaniu urządzenia) nie później niż do 5 dni roboczych od dnia zgłoszenia nieprawidłowości, jeżeli diagnoza będzie wykonana w siedzibie Zamawiającego bądź do 5 dni roboczych od dnia dostarczenia/dosłania urządzenia do siedziby Wykonawcy. Kosztorys Wykonawca przedłoży niezwłocznie jednak nie później niż do 2 dni roboczych po wykonaniu diagnozy. Diagnoza na koszt Wykonawcy. 5. W przypadku stwierdzenia konieczności wykonania naprawy lub wymiany części Wykonawca sporządzi kosztorys usunięcia nieprawidłowości, w którym sporządzi wykaz nowych części zamiennych, (których dostarczenie leży po stronie Wykonawcy) wraz z określeniem ich kosztów oraz przewidywaną ilością roboczogodzin do wykonania naprawy. W cenę roboczogodziny za wykonaną naprawę należy wliczyć koszt dojazdu/ koszt przesłania do i od Wykonawcy w celu naprawy uszkodzonego sprzętu. 6. Zamawiający dopuszcza użycie części rekondycjonowanych pod warunkiem rozliczenia wartości części wymienionej, odebranej od Zamawiającego przeznaczonej do rekondycjonowania w kosztach usługi poprzez obniżenie ceny za część rekondycjonowaną o wartość części zabranej, nie mniej jednak niż 50%. 7. Wykonanie naprawy nastąpi dopiero po akceptacji kosztów przez Zamawiającego z uwzględnieniem stawki roboczogodziny podanej w ofercie przetargowej. 8. Wykonawca dokona naprawy w terminie do 10 dni roboczych a w przypadku napraw skomplikowanych w terminie 15 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania pisemnej, faxem lub elektronicznie informacji o akceptacji. Zamawiający dopuszcza naprawę dłuższą niż wyżej podane, jeśli Wykonawca na swój koszt dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze o parametrach nie gorszych niż urządzenie Zamawiającego. Wykonawca potwierdzi wykonaną naprawę wpisem do Karty pracy lub Protokołu serwisowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie to powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej. 2.2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 2.2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2.2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1B do specyfikacji sporządzony na podstawie opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1A). 2.2.3. Oświadczenia wymienione w punkcie 6.1-6.4 specyfikacji. 2.2.4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.2.5. Ewentualne zobowiązanie do udostępnienia zasobów podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach