Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ogłasza przetarg
- Adres: 31571 Kraków, ul. Mogilska
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 6154860, 6154862 , fax. 012 6154887; 6154219
- Data zamieszczenia: 2019-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie
ul. Mogilska 109
31571 Kraków, woj. małopolskie
tel. 012 6154860, 6154862, fax. 012 6154887; 6154219
REGON: 35108157000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://malopolska.policja.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi utrzymania czystości w budynku Komendy Powiatowej Policji w Krakowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości w budynku Komendy Powiatowej Policji w Krakowie, zlokalizowanym przy ul. Łokietka 205. Szczegółowy zakres czynności, częstotliwość oraz czas ich wykonywania zostały określone w załączniku nr 1 do SIWZ oraz projekcie umowy (załącznik nr 5 do SIWZ). 2. Budynek Komendy Powiatowej Policji w Krakowie, zlokalizowany przy ul. Łokietka 205. 1) Obiekt składa się z trzech kondygnacji, łącznie do wykonywania sprzątania 3041,20 m2 powierzchni. Liczba zatrudnionych osób w KPP Kraków - 157 osób. 2) Wszystkie prace muszą być wykonywane w dni robocze w godz. od 7:00 do 15:00, chyba, że wykonawca uzgodni z zamawiającym inne godziny wykonania poszczególnych czynności. Zamawiający wymaga w tych godzinach dostępności serwisu sprzątającego na obiekcie. 3) Do dyspozycji Wykonawcy zostaną oddane cztery pomieszczenia, z czego trzy są to pomieszczenia gospodarcze o powierzchni 4,13 m2 każdy oraz jedno pomieszczenie socjalne o powierzchni 13,46 m2 dla jego pracowników - które są zlokalizowane w budynku KPP. 4) Wszystkie okna w budynku są nieotwieralne. Wykonawca zapewnia utrzymanie czystości okien tylko od strony wewnętrznej budynku, a ich powierzchnia wynosi 547 m2. 5) Przedmiotowe zamówienie winno być realizowane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. 6) Zamawiający wymaga w ramach realizacji zamówienia stałej dostępności i uzupełniania w pomieszczeniach na bieżąco następujących środków higienicznych: a) papier toaletowy - rozmiar fi 28, do pojemnika wiszącego, dobrze rozpuszczalny w wodzie; b) ręczniki papierowe – w rolce (do każdego z aneksów socjalnych); c) mydło w płynie; d) worki na śmieci min. 60 l do koszy o pojemności 40 l; e) kostka WC - posiadająca właściwości myjące i dezynfekujące 7) Zamawiający wymaga czyszczenia powierzchni środkami do nich przeznaczonymi. W szczególności zamawiający wymaga środków dostosowanych indywidualnie do: a) mycia podłóg; b) mycia i dezynfekcji urządzeń sanitarnych; c) usuwania kamienia i rdzy ew. pleśni z urządzeń sanitarnych i płytek; d) mycia armatury łazienkowej; e) odkażania i dezynfekcji powierzchni - aktywny w stosunku do bakterii, grzybów i wirusów; f) mycia szyb i luster; g) mebli; h) okładzin ściennych HPL; i) sprzętu teleinformatycznego; j) sprzętu AGD i RTV, w tym kuchenek mikrofalowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 7 do niniejszej SIWZ. Zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą oświadczenia Wykonawcy o braku przynależności do grupy kapitałowej, w przypadku kiedy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej (zaleca się skorzystanie z druku oświadczenia stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ z zaznaczeniem treści pkt 1 tego oświadczenia);
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sprzątanie pomieszczeń budynków Karpackiego Oddziału Straży Granicznej w Nowym Sączu
Dodano: 2024-04-11 - Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w obiekcie Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej w 2024 roku– usługi społeczne
Dodano: 2024-02-10 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2024-01-31 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2024-01-31 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2024-01-31 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2024-01-31 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2024-01-31 - Utrzymanie porządku i czystości w nieruchomościach komunalnych zarządzanych przez Miejski Zarząd Budynków Sp. z o.o. w Tarnowie
Dodano: 2024-01-31 - Świadczenie kompleksowych usług sprzątania w obiekcie Krytej Pływalni w Suchej Beskidzkiej w 2024 roku– usługi społeczne
Dodano: 2023-12-04 - Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach Urzędu Miasta Tarnowa
Dodano: 2023-07-19