Przetargi.pl
Świadczenie usługi transportu odpadów balastowych w 2019 roku

Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 15110 Białystok, ul. Kombatantów
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 539 800 , fax. 856 539 800
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne LECH Sp. z o.o.
    ul. Kombatantów 4
    15110 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 856 539 800, fax. 856 539 800
    REGON: 5000147200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lech.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi transportu odpadów balastowych w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia (zamówienia podstawowego) jest świadczenie usługi cyklicz-nego transportu odpadów balastowych – kod odpadu 19 12 12 – w planowanej ilości do 6 000 Mg z Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w Hryniewiczach (położony jest on w odległości ok. 4 km od południowych granic Białegostoku, przy drodze gminnej Bia-łystok – Juchnowiec Kościelny) wraz z rozładunkiem w Zakładzie Unieszkodliwiania Od-padów Komunalnych w Białymstoku przy ul. Gen. Wł. Andersa 40F (oba zakłady stano-wią własność Zamawiającego). Szacowana dobowa ilość odpadów do przewiezienia wy-nosi około 25-45 Mg. 2. Załadunek odpadów na terenie ZUOK w Hryniewiczach leży po stronie Zamawiającego i realizowany jest za pomocą ładowarki kołowej o wysokości załadunku maksymalnie 4 m lub maszyny przeładunkowej. 3. Transport wraz z rozładunkiem odpadów realizowany będzie samochodami samowyła-dowczymi (np. typu ruchoma podłoga), z pokrywą skrzyni ładunkowej staraniem i na koszt Wykonawcy wliczony w wynagrodzenie za wykonanie Umowy. 4. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zamówienia w okresie trwania umowy transportu większej ilości odpadów balastowych - większej maksymalnie o 4 000 Mg, po cenie jednostkowej wskazanej w formularzu oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, dalej zwane „zamówienia w ramach prawa opcji”. 5. Zamówienia w ramach prawa opcji nastąpią na podstawie Zamówień złożonych przez Zamawiającego w okresie realizacji umowy, na warunkach określonych w umowie dla zamówienia podstawowego. Zamówienia w ramach prawa opcji nie stanowią zmiany umowy. 6. Maksymalny zakres zamówienia obejmujący zamówienie podstawowe i zamówienie w ramach prawa opcji nie przekroczy 10 000 Mg/rok (tj. w okresie realizacji umowy). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy - tom II SIWZ. 8. Informacje dotyczące obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, tj. osób, które będą wykonywać czynności w zakresie transportu wraz z rozładunkiem odpadów, zawiera tom II SIWZ wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100 zł). Szczegółowe postanowienia dotyczące wnoszenia, zwrotu i utraty wadium zawiera SIWZ tom I IDW.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie maja dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie,że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 2 do IDW). 2 Oświadczenie, o którym mowa w pkt 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp Wykonawca składa wraz z ofertą: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sadowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ist. 5 pkt 1ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących siw ogólnodostępnych baz danych). 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z otwarcia ofert), każdy Wykonawca, bez odrębnego wezwania, składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, z Wykonawca lub Wykonawcami, którzy złożyli Oferty w niniejszym postępowania ( o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp). Wzór oświadczenia - załącznik nr 3 do IDW. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypo-spolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 10.4. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogło-szono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzą-du zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących te-go dokumentu. 7. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - w tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonaw-ców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do Oferty i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne którego dotyczy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: - reprezentowanie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego; - zaciąganie zobowiązań w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzie-lenie zamówienia publicznego; - złożenie Oferty wspólnie; - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji wykonawcy. Stosowne pełnomocnictwo należy dołączyć do Oferty w formie oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej notarialnie. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt 9.1.2 IDW. 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobo-wiązani, na wezwanie w trybie art. 26 ust. 1 ustawy Pzp złożyć dokumenty i oświadcze-nia o których mowa w pkt 10.4. IDW, przy czym: 1) warunki określone w pkt 9.1.2. IDW winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie; 2) dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o któ-rych mowa w pkt. 10.4.1. IDW składa co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie; 3) dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia o któ-rych mowa w pkt 10.4.2. IDW składa każdy z Wykonawców oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach