Przetargi.pl
Świadczenie usługi systemu druku podążającego wraz z dzierżawą i kompleksową obsługą serwisową urządzeń wielofunkcyjnych

Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-831 Gdańsk, ul. Długa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 3002300 , fax. 58 3014318
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Gdańsku
    ul. Długa 75/76
    80-831 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 58 3002300, fax. 58 3014318
    REGON: 001021197
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi systemu druku podążającego wraz z dzierżawą i kompleksową obsługą serwisową urządzeń wielofunkcyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ, Załącznik nr 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa Systemu Druku Podążającego, tj.: drukowanie, kopiowanie, skanowanie dokumentów, przy użyciu 94 szt. urządzeń wielofunkcyjnych, zainstalowanych we wskazanych przez Zamawiającego lokalizacjach, na czas świadczenia usługi. Zakres prac Wykonawcy obejmuje: a) pełne uruchomienie i konfiguracja urządzeń w poszczególnych lokalizacjach Zamawiającego, b) przeszkolenie osób w zakresie obsługi każdego urządzenia w miejscu jego eksploatacji, c) przeszkoleniu administratorów systemu w zakresie obsługi oprogramowania monitorującego w pełnym zakresie funkcjonalności. Wraz z urządzeniami, w cenie świadczonej usługi Wykonawca dostarczy Zamawiającemu oprogramowanie niezbędne do świadczenia usługi Systemu Druku Podążającego, stanowiący przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu. W ramach usługi Systemu Druku Podążającego Wykonawca świadczy usługę serwisowania na sprzęt i na oprogramowanie, w terminie trwania Umowy. Do usługi serwisowej nie zalicza się dostaw papieru, którego zapewnienie leży po stronie Zamawiającego. Zamawiający informuje, że standardowo będzie stosował papier o gramaturze 80g/m2. Dodatkowo Zamawiający zastrzega możliwość wykonywania druku na papierze o gramaturze od 60g/m2 do 250 g/m2. Przez cały okres trwania Umowy urządzenia pozostają własnością Wykonawcy z wyłączeniem dysków twardych, które po zakończeniu Umowy w sprawie niniejszego postępowania pozostają u Zamawiającego, a koszt każdego dysku winien zostać wkalkulowany w cenę świadczonej usługi, tj. w cenę oferty brutto. Dyski twarde mogą być naprawiane jedynie w miejscu używania urządzeń, a w przypadku konieczności wymiany uszkodzonych dysków na nowe, wolne od wad, nośniki informacji nie podlegają zwrotowi Wykonawcy. W przypadku konieczności dokonania naprawy urządzenia wyposażonego w nośniki informacji poza miejscem używania, dyski twarde pozostają u Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie również pozostawienie dysków twardych urządzenia zastępczego. Zamawiający dopuszcza przekazanie elektroniki dysków twardych – po wymontowaniu nośników danych lub przekazanie kompletu dysków po ich zdemagnetyzowaniu w urządzeniach Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania, jako wytwórca odpadów, wszelkich zużytych części i pojemników po materiałach eksploatacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonywanie czynności skanowania dokumentów nie będzie doliczane do ilości wydruków i kopii. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w trakcie realizacji zamówienia oryginalnych lub certyfikowanych przez producenta urządzeń objętych usługą serwisu części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych dopuszczonych do stosowania przez producenta urządzenia. Zamawiający dopuszcza materiały równoważne. Przez materiały równoważne rozumie się zamienniki materiałów oryginalnych charakteryzujące się pełną kompatybilnością z urządzeniami, w których mają być użytkowane, a także posiadające nie gorsze niż produkt oryginalny parametry w zakresie jakości i wydajności wydruku. Wykonawca gwarantuje, że w przypadku oferowania produktów równoważnych do wymaganych przez Zamawiającego, po ich zainstalowaniu w urządzeniu lub panelu kontrolnym urządzenia, nie będą pojawiać się negatywne komunikaty (np. produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu/tonera lub komunikuje o niezastosowaniu oryginalnego materiału). W przypadkach, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycia tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element. Wykonawca gwarantuje, że w przypadku stosowania produktów równoważnych, produkty te posiadać będą analogiczny element. Wykonawca gwarantuje, że stosowanie produktów równoważnych nie narusza warunków gwarancji sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za materialną jakość oferowanego materiału eksploatacyjnego oraz za wszelkie szkody materialne wynikłe z użytkowania danego materiału. W związku z realizacją przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji: W Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy, wskazano: a) łączną wartość zamówienia uwzględniającą prawo opcji, b) wartość zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia podstawowego wynosi 70,00% wartości łącznej zamówienia uwzględniającej prawo opcji i stanowi minimalną wielkość zamówienia, którą Zamawiający zobowiązuje się zrealizować. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z uprawnień wynikających z prawa opcji, polegającej na rozszerzeniu zakresu zamówienia podstawowego o 30,00% wartości łącznej zamówienia uwzględniającego prawo opcji, Skorzystanie przez Zamawiającego z uprawnień prawa opcji nie stanowi zmiany Umowy. Uruchomienie opcji następuje automatycznie, po wykonaniu ilości kopii przewidzianych w zamówieniu podstawowym. Wykonawcy nie przysługuje prawo domagania się realizacji zamówienia w zakresie rozszerzonym, jeżeli Zamawiający nie skorzysta z uprawnień wynikających z prawa opcji, w trakcie realizacji Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w niniejszym postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Jeżeli Wykonawca w celu wykonania przedmiotu zamówienia powołuje się na zasoby innego podmiotu w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 7.1.1. oraz pkt 7.3.1. SIWZ. 2) Wykonawca, w celu potwierdzenia dysponowania zasobami innego podmiotu, przedstawia dokument w formie oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ. Niniejsze oświadczenie potwierdza faktyczną dostępność zasobów innego podmiotu na rzecz Wykonawcy, w celu realizacji przedmiotu zamówienia, w terminie wykonania przedmiotu zamówienia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia o których mowa w SIWZ: w pkt 7.1.1. oraz pkt 7.3.1. oraz odpis, o którym mowa w pkt 7.3.2. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec tych podwykonawców podstaw wykluczenia z postępowania, zamieszcza informacje o tych podwykonawcach zgodnie z treścią oświadczenia stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. 5) W przypadku, gdy Formularz ofertowy, stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączone do Formularza ofertowego dokumenty podpisane są przez osobę, która nie jest umocowana do reprezentowania Wykonawcy w odpowiednim wpisie do właściwego rejestru, Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca załączył stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach