Przetargi.pl
Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Rafał zlokalizowanego 44-200 Rybnik ul. Klasztorna 11.

Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Rynek 18
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 43 27 460 , fax. 32 43 27 463
  • Data zamieszczenia: 2023-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum im. o. Emila Drobnego w Rybniku
    ul. Rynek 18
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 32 43 27 460, fax. 32 43 27 463
    REGON: 000841018
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.rybnik.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Rafał zlokalizowanego 44-200 Rybnik ul. Klasztorna 11.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości ekspozycji muzealnych, wystawowych, pomieszczeń biurowych, sanitariatów, korytarzy i pomieszczeń socjalnych zlokalizowanych w budynku „Rafał” 44-200 Rybnik, ul. Klasztorna 11.Zakres usług obejmuje:a) sprzątanie pomieszczeń i biur : zgodnie z załączonym kalendarzem-załącznik nr 8. Łączna powierzchnia do sprzątania wynosi 1.564 m2;b) uzupełnianie materiałów higienicznych i środków czystości typu: ręczniki papierowe, papier toaletowy, mydło;c) materiały higieniczne Wykonawca dostarcza w cenie usługi d) jednokrotne w czasie trwania umowy mycie okien zewnętrznych;e) dwukrotne w czasie trwania umowy mycie okien wewnętrznych;f) w czasie wydarzeń typu: wernisaże, spotkania autorskie i inne – godziny sprzątania mogą ulec zmianie.g) zamawiający zastrzega możliwość zmiany daty, godziny i zakresu sprzątania.Maksymalny czas reakcji Wykonawcy na zgłoszone przez Zamawiającego nieprawidłowości w realizacji usług wynosi do 5 godzin.Wykonawca zapewni wykfalifikowany personel, sprzęt oraz środki czystości niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „sprzątania” Zamawiający rozumie: mycie podłóg, odkurzanie wykładzin dywanowych, wycieranie mebli biurowych. eksponatów oraz tych znajdujących się w pomieszczeniach socjalnych, mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych, drzwi, omiatania pajęczyn, czyszczenie luster, mycie poręczy oraz opróżnianie koszy na śmieci wraz z wymianą worków i wyniesienie śmieci do kontenerów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SWZ.2. Podstawy wykluczenia:1) określone w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp2) Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:a) art. 109 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp: który w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa wprowadził zamawiającego w błąd przy przedstawianiu informacji, że nie podlega wykluczeniu, spełnia warunki udziału w postępowaniu lub kryteria selekcji, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia, lub który zataił te informacje lub nie jest wstanie przedstawić wymaganych podmiotowych środków dowodowych;b) art. 109 ust. 1 pkt 10 ustawy Pzp: który w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd, co mogło mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia.3) określone w art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie ww. przesłanek.3. Warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego zgodnie z art. 112 ust. 1 i 2 ustawy:a) zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał:- co najmniej dwie usługi, polegające na utrzymaniu czystości w obiekcie kubaturowym , świadczonych w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy, o wartości co najmniej 120 000 PLN brutto każda usługa.Każda usługa winna być realizowana na podstawie jednej umowy na jednym obiekcie. Zamawiający dopuszcza usługi utrzymania czystości dwóch i więcej obiektów kubaturowych na podstawie jednej umowy, pod warunkiem, że Wykonawca będzie w stanie udowodnić, iż wartość usługi utrzymania czystości każdego z wykazywanych obiektów wynosi co najmniej 120 000 PLN brutto.W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających dane w innych walutach niż PLN, zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP z dnia wszczęcia postępowania.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powyższy warunek podmioty te mogą spełniać łącznie.4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:1). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2). W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3). W przypadku, o którym mowa w pkt 2 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.Informacje w SWZ.c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach