Gmina Ostrów ogłasza przetarg
- Adres: 39103 Ostrów, Ostrów
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
- Data zamieszczenia: 2017-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
Ostrów 225
39103 Ostrów, woj. podkarpackie
tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
REGON: 69058195600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu sprzętu komputerowego 170 szt. zlokalizowanego w gospodarstwach domowych na terenie Gminy Ostrów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu 63 szt. komputerów Triline PROFI 760G wraz z monitorami, zakupionych w ramach projektu pn. „Zapewnienie dostępu do Internetu osobom zagrożonym wykluczeniem cyfrowym z terenu Gminy Ostrów”, oraz 107 zestawów komputerowych Acer Veriton X2611G wraz z monitorami, zakupionych w ramach projektu pn: „Likwidacja barier wykluczenia cyfrowego na obszarze gminy Ostrów” umieszczonych w domach prywatnych oraz jednostkach organizacyjnych gminy zgodnie z wykazem. Wykonywanie czynności czynności serwisowych obejmuje: 1. Świadczenia usługi serwisu w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2019 r. 2. Dojazd we własnym zakresie do miejsc lokalizacji sprzętu, lub odebranie/wydanie sprzętu we wskazanym punkcie. 3. Ocenę prawdopodobnej przyczyny błędu w pracy urządzenia. 4. Usuwanie szkodliwego oprogramowania, programów szpiegujących, wirusów, trojanów, robaków, spyware, dialerów. 5. Usuwanie usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu oraz oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 6. Instalacja i konfigurowanie oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 7. Dokonywanie wszelkich napraw sprzętu, mających na celu przywrócenie bezproblemowego funkcjonowania komputera – przy wykorzystaniu części dostarczonych przez Zamawiającego. 8. Diagnostyka, ocena sprzętu, wycena sprzętu uszkodzonego, wycena kosztów nabycia nowych części celem usprawnienia komputera. 9. W przypadku awarii sprzętu będącego na gwarancji podjęcie właściwych kroków mających na celu naprawę sprzętu, nadzór nad prawidłową naprawą gwarancyjną - w tym przekazanie sprzętu do naprawy dokonywanej przez odpowiedni serwis gwarancyjny i odbiór po naprawie. 10. Wydanie opinii/ekspertyzy technicznej na potrzeby utylizacji przestarzałego, sprawnego sprzętu komputerowego wycofywanego przez Zamawiającego z eksploatacji. 11. Ekspertyza techniczna uszkodzonych urządzeń komputerowych. 12. W przypadku, gdy użytkownik zrezygnuje z udziału w projekcie lub starci prawo do korzystania ze sprzętu – odbiór sprzętu i jego ponowny montaż w innym wskazanym miejscu na terenie gminy. 13. Koordynacja prac związanych z uruchamianiem dostępu do Internetu i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem połączenia internetowego. 14. Naprawy będą realizowane w ciągu 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia awarii/dostarczenia komputera do serwisu. Czas naprawy może zostać wydłużony w przypadku, gdy wydłużenie wystąpiło z przyczyn, na które wykonawca serwisu nie miał wpływu (np.: brak możliwości dostępu do uszkodzonego komputera z winy użytkownika, naprawa w serwisie producenta, czas na zakup niezbędnych części, inne). 15. Jeśli zajdzie potrzeba: konserwacja jednostki centralnej: czyszczenie otworów wentylacyjnych i styków urządzeń we/wy (portów USB, LPT itp.) , przy otwartej obudowie czyszczenie wentylatorów obudowy, procesora, zasilacza, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, sprawdzenie mocowań kart, czyszczenie napędów DVD, testowanie podstawowych podzespołów jednostki centralnej. konserwacja monitora LCD: mycie obudowy, czyszczenie otworów wentylacyjnych, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, testowanie podstawowych parametrów monitora. Uwagi: 1. Zamówienie nie obejmuje zakupu nowych części w miejsce uszkodzonych. Naprawa będzie dokonywana przez Zleceniobiorcę przy pomocy części dostarczonych/zakupionych przez Zamawiającego. 2. Szacowana przeciętna ilość napraw w miesiącu: 0 – 10 szt. 3. Większość użytkowników dostarcza komputer do serwisu własnym transportem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony druk OFERTA, stanowiący załącznik nr 2 a lub 2b SIWZ. Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez wykonawcę w druku OFERTA, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. 2) Wypełnione oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w punktach 5.1 oraz 5.2 niniejszej specyfikacji, stanowiące załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji 3) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego oraz usług serwisowych.
Dodano: 2024-03-22 - Świadczenie usługi asysty technicznej i konserwacji oprogramowania użytkowego Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzania Miastem OTAGO
Dodano: 2024-02-07 - „Świadczenie usług informatycznych dla jednostek podległych Gminie Stalowa Wola”
Dodano: 2024-01-05 - Zakup usługi serwisowej AMMS
Dodano: 2023-08-09 - Sprawowanie opieki informatycznej, serwis, modyfikacja i aktualizacja oprogramowania oraz doradztwo i naprawy w zakresie szpitalnego systemu informatycznego SPZZOZ "Sanatorium" w Górnie
Dodano: 2023-06-29 - Świadczenie usługi serwisu i obsługi szpitalnych systemów informatycznych na rzecz SPZZOZ w Nowej Dębie.
Dodano: 2023-04-18 - Świadczenie usług programistycznych Serwis i Helpdesk dla Podkarpackiego Centrum Innowacji Sp. z o. o. w Rzeszowie
Dodano: 2022-09-19 - Sprawowanie opieki informatycznej nad systemem wysokiej niezawodności MIMIX Professional na okres 24 m-cy
Dodano: 2021-04-23 - Sprawowanie opieki informatycznej nad oprogramowaniem „OPTICO”/”AnalizyPRO” (wraz z niezbędnym do jego pracy oprogramowaniem bazodanowym) na okres 12 m-cy
Dodano: 2021-02-09 - Obsługa informatyczna w obiektach jednostek Gminy Stalowa Wola
Dodano: 2021-02-02