Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-959 Olsztyn, Plac Konsulatu Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
- Data zamieszczenia: 2018-11-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Olsztynie
Plac Konsulatu Polskiego 4
10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 89 521 24 52; 89 521 24 77, , fax. 895 350 228
REGON: 1775600370 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w O/ZUS w Olsztynie i Białymstoku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących (drukarek laserowych Kyocera i HP oraz urządzeń wielofunkcyjnych Kyocera, Canon i Samsung) zlokalizowanych w Oddziałach ZUS w Białymstoku i Olsztynie w 2019 r. zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik A do SIWZ oraz podziałem zamówienia na części: - Część 1: świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Olsztynie, - Część 2: świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego urządzeń drukujących w Oddziale ZUS w Białymstoku. 2. W ramach usługi Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia najbardziej efektywnego, sprawnego i prawidłowego działania wszystkich funkcjonalności urządzeń (utrzymania urządzeń w stałej sprawności techniczno-użytkowej), a tym samym do: a) Zapewnienia wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta urządzeń (z wyłączeniem papieru), w tym tonerów czarnych i kolorowych (do urządzeń Kyocera TaskAlfa 2551ci) oraz pojemników na zużyty toner, jeśli producent urządzenia takich wymaga, a w przypadku urządzenia Kyocera TaskAlfa 2551ci o nr ser. LHD5X46393 także zszywek SH-12 do finishera. Dostawa ww. materiałów nastąpi w terminie do 2 dni roboczych od momentu zgłoszenia na adres e mail lub nr faksu wskazany w umowie). b) Usuwania wszelkich awarii urządzeń objętych przedmiotem zamówienia, w tym awarii oprogramowania tych urządzeń oraz terminali/czytników kart zainstalowanych w urządzeniach, a także uszkodzeń mechanicznych, zgłoszonych przez Zamawiającego. c) Sporządzania, w ramach wynagrodzenia, na żądanie Zamawiającego, ekspertyz dotyczących stanu technicznego urządzeń drukujących. d) udzielania w ramach wynagrodzenia w terminie 2 dni roboczych porad technicznych i rozwiązywanie problemów występujących w trakcie eksploatacji urządzeń objętych przedmiotem zamówienia przesłanych na adres e mail Wykonawcy. 3. Prognozowana ilość wydruków w poszczególnych częściach zamówienia przedstawia się następująco: - Część 1: 8 330 000 wydruków/kopii. - Część 2: 8 000 000 wydruków/kopii. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ. 2. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: - Dla części 1 – 5 500,00 zł (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych, 00/100); - Dla części 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych, 00/100). 3. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do upływu terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Zaleca się, aby na przelewie umieścić informację dla jakiego postępowania wniesiono wadium oraz dla jakiej części (jeśli Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części). 5. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: - Pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: PKO BP SA I Regionalny Oddział Korporacyjny w Warszawie nr 08 1020 5590 0000 0002 9200 7019, - Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - Gwarancjach bankowych, - Gwarancjach ubezpieczeniowych, - Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna zawierać: a) Formularz Ofertowy – wypełniony zgodnie z załącznikiem do SIWZ. b) Formularz cenowy – wypełniony zgodnie z załącznikiem do Formularza ofertowego. c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu. d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowiły wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (np. wspólników spółki cywilnej, konsorcjum) oświadczenia, w zakresie wskazanym w pkt 1 c) i d) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 3. Ewentualne upoważnienie innych osób do złożenia oferty musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone wyłącznie w formie oryginału bądź też kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 c) i d) niniejszego działu. 5. Uwaga: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRACE NAPRAWCZE OBIEKTÓW MAŁEJ ARCHITEKTURY ORAZ PRACE PRZYGOTOWAWCZE I KONSERWATORSKIE NA PLACACH ZABAW DLA DZIECI NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA
Dodano: 2024-04-16 - Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2024r.
Dodano: 2024-03-22 - Remont powierzchni płyt balkonowych w budynkach przy ulicy Gałczyńskiego, Pomorskiej, Złotej, Żurawiej w Olsztynie
Dodano: 2023-08-29 - Usługa w zakresie wykonania naprawy głównej 464 kpl. – Trenażer replika kbs wz. 96 Beryl ASG, będących na wyposażeniu Jednostek Wojskowych z rejonu odpowiedzialności 24 WOG wraz z wymianą podzespołów nieobjętych naprawą główną.
Dodano: 2020-11-10 - Usługa świadczenia przeglądów okresowych i napraw bieżących pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie (Zamawiającego) nie objętych gwarancją producenta oraz naprawa i serwisowanie układów klimatyzacji i ogrzewań niezależnych okres realizacji usługi
Dodano: 2020-10-22 - wymiana podgrzewacza wody w pralni Wyższej Szkoły Policji w Szczytnie
Dodano: 2020-09-15 - Konserwacja systemów SAP, DSO, KD, CCTV i systemu oddymiania w budynkach szpitala
Dodano: 2020-09-11 - Naprawy bieżące dróg gruntowych na terenie Gminy Dywity w 2020 r.
Dodano: 2020-03-04 - NAPRAWY BRAM W ZUOK W OLSZTYNIE I 3 STACJACH PRZEŁADUNKOWYCH: W MEDYNACH, POLSKIEJ WSI I TRELKOWIE
Dodano: 2020-02-12 - NAPRAWY I PRZEGLĄDY BRAM W ZUOK W OLSZTYNIE I 3 STACJACH PRZEŁADUNKOWYCH: W MEDYNACH, POLSKIEJ WSI I TRELKOWIE
Dodano: 2019-12-31