Przetargi.pl
świadczenie usługi serwisu 170 zestawów komputerowych

Gmina Ostrów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-103 Ostrów, Ostrów 225
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 745 11 60 , fax. (017) 745 11 60
  • Data zamieszczenia: 2015-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów
    Ostrów 225 225
    39-103 Ostrów, woj. podkarpackie
    tel. (017) 745 11 60, fax. (017) 745 11 60
    REGON: 69058195600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrow.gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi serwisu 170 zestawów komputerowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    : Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu - dotyczy łącznie 170 szt. zestawów komputerowych Wykonywanie czynności serwisowych obejmuje: 1.Dojazd we własnym zakresie do miejsc lokalizacji sprzętu. 2.Ocenę prawdopodobnej przyczyny błędu w pracy urządzenia. 3.Usuwanie szkodliwego oprogramowania, programów szpiegujących, wirusów, trojanów, robaków, spyware, dialerów. 4.Usuwanie usterek i problemów związanych z funkcjonowaniem systemu oraz oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 5.Instalacja i konfigurowanie oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 6.Dokonywanie wszelkich napraw sprzętu, mających na celu przywrócenie bezproblemowego funkcjonowania komputera. 7.Diagnostyka, ocena sprzętu, wycena sprzętu uszkodzonego. 8.W przypadku awarii sprzętu będącego na gwarancji podjęcie właściwych kroków mających na celu naprawę sprzętu, nadzór nad prawidłową naprawą gwarancyjną - w tym przekazanie sprzętu do naprawy dokonywanej przez odpowiedni serwis gwarancyjny i odbiór po naprawie. 9.Wydanie opinii/ekspertyzy technicznej na potrzeby utylizacji przestarzałego, sprawnego sprzętu komputerowego wycofywanego przez Zamawiającego z eksploatacji. 10.Ekspertyza techniczna uszkodzonych urządzeń komputerowych. 11.W przypadku gdy użytkownik zrezygnuje z udziału w projekcie lub starci prawo do korzystania ze sprzętu - odbiór sprzętu, sprawdzenie poprawności jego funkcjonowania i jego ponowny montaż w innym wskazanym miejscu na terenie gminy w ciągu 14 dni od dnia przyjęcia zgłoszenia. 12.Koordynacja prac związanych z uruchamianiem dostępu do Internetu i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem połączenia internetowego. 13.Naprawy będą realizowane w ciągu 14 dni od dnia zgłoszenia awarii. Czas naprawy może zostać wydłużony w przypadku gdy wydłużenie wystąpiło z przyczyn na które wykonawca serwisu nie miał wpływu (np.: brak możliwości dostępu do uszkodzonego komputera z winy użytkownika, naprawa w serwisie producenta, inne sytuacje które nie są zawinione przez wykonawcę). 14.Jeśli zajdzie potrzeba: konserwacja jednostki centralnej: czyszczenie otworów wentylacyjnych i styków urządzeń we/wy ( portów USB, LPT itp.) , przy otwartej obudowie czyszczenie wentylatorów obudowy, procesora, zasilacza, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, sprawdzenie mocowań kart, czyszczenie napędów DVD, testowanie podstawowych podzespołów jednostki centralnej. konserwacja monitora LCD: mycie obudowy, czyszczenie otworów wentylacyjnych, wydmuchiwanie zanieczyszczeń ze wszystkich dostępnych elementów elektronicznych, testowanie podstawowych parametrów monitora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1, do SIWZ..
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000 zł ( tysiąc złotych )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Skrócenie czasu naprawy usterki komputera
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrow.gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach