Przetargi.pl
Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP oraz Oddziałów MWOMP w Warszawie i Radomiu.

Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 09-402 Płock, ul. Kolegialna
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 242 678 452 , fax. 242 628 842
  • Data zamieszczenia: 2019-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mazowiecki Wojewódzki Ośrodek Medycyny Pracy
    ul. Kolegialna 17
    09-402 Płock, woj. mazowieckie
    tel. 242 678 452, fax. 242 628 842
    REGON: 30156900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwomp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP oraz Oddziałów MWOMP w Warszawie i Radomiu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego będącego na stanie MWOMP z siedzibą w Płocku oraz Oddziałów w Warszawie i Radomiu. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie Część stanowi: Części I – Sprzęt i aparatura medyczna dla MWOMP – Płock, ul. Kolegialna 17 – Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – wykaz sprzętu, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji stawki ryczałtowej miesięcznej (harmonogram). Części II – Aparat RTG DR 7500 – MWOMP – Płock, ul. Kolegialna 17 – Załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – wykaz sprzętu, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji stawki ryczałtowej miesięcznej (harmonogram). Część III - Sprzęt i aparatura medyczna dla MWOMP w Płocku Oddział w Warszawie al. Wojska Polskiego 25 – Załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – wykaz sprzętu, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji stawki ryczałtowej miesięcznej (harmonogram). Część IV - Zestawy BTL – MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu ul. Rodziny Winczewskich 5 – Załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – wykaz sprzętu, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji stawki ryczałtowej miesięcznej (harmonogram). Część V - Palestezjometry – MWOMP – Płock, ul. Kolegialna 17 i MWOMP w Płocku Oddział w Radomiu ul. Rodziny Winczewskich 5 – Załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia – wykaz sprzętu, który będzie podstawą do sporządzenia kalkulacji stawki ryczałtowej miesięcznej (harmonogram). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wytycznych Zamawiającego dotyczących serwisowania aparatury i sprzętu medycznego stanowią: - Załącznik Nr 6 – dla Części I, III; - Załącznik Nr 7 – dla Części II; - Załącznik Nr 8 – dla Części IV; - Załącznik Nr 9 – dla Części V; 4. Zakres przedmiotu zamówienia dla wykonywania napraw i usuwania awarii (wg. indywidualnych zgłoszeń pisemnych) dotyczy: 4.1. dostarczania części zamiennych niezbędnych do usuwania zgłoszonych awarii i usterek urządzeń, spełniających warunki określone w przepisach prawa, w tym w ustawie o wyrobach medycznych (w przypadku zakupu części zamiennych o wartości wyższej niż 200,00 zł brutto, Zamawiający zastrzega sobie konieczność każdorazowego uzgodnienia takiego zakupu); 4.2. koszt wykonania naprawy lub usunięcia awarii dla Części I, III, IV i V (koszty roboczogodziny i koszt dojazdu) zawarty jest w kwocie ryczałtowej miesięcznej usługi serwisowania aparatury i sprzętu medycznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zgodnie z SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: zgodnie z SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach