Przetargi.pl
Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39, , fax. 757 411 541
  • Data zamieszczenia: 2019-01-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
    ul. Nadbrzeżna 5a
    58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7411541 w. 39, , fax. 757 411 541
    REGON: 23044331100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi przez Agencję Pracy Tymczasowej polegającej na kierowaniu osób do wykonywania pracy tymczasowej w Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. Zamówienie składa się z: 1) zamówienia podstawowego – wykonywanie pracy przez 4 osoby; 2) zamówienia opcjonalnego – wykonywanie pracy przez 4 osoby. Praca pracowników tymczasowych polegać będzie w szczególności na sortowaniu surowców wtórnych. W przypadku zamówienia opcjonalnego, przewiduje się również wykonywanie przez 2 osoby prac konserwacyjno-malarskich. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji umowy w okresie 12 miesięcy (okres pracy pracowników tymczasowych) w zakresie zamówienia podstawowego. Wykonawca skieruje zatrudnionych pracowników tymczasowych do wykonywania czynności w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w terminie do 20 dni licząc od daty zawarcia niniejszej umowy. W przypadku zamówienia opcjonalnego zakłada się możliwość realizacji również w okresie 12 miesięcy. Przewiduje się wykonywanie pracy przez maksimum 8 osób (4 osoby – w ramach zamówienia podstawowego, maksimum 4 osoby - w sytuacji realizacji zamówienia opcjonalnego). Wymiar pracy jednego pracownika tymczasowego - do 12 godzin pracy dziennie. Szacunkowa, maksymalna liczba roboczogodzin w okresie realizacji umowy (łącznie zamówienie podstawowe i opcjonalne) – 25.984. a) Zamówienie opcjonalne nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do jego udzielenia, jak również nie stanowi podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu niezrealizowania tego zamówienia. b) Realizacja zamówienia opcjonalnego odbędzie się na podstawie informacji, którą Zamawiający przekaże Wykonawcy minimum 20 dni kalendarzowych przed planowanym terminem rozpoczęcia pracy przez pracowników tymczasowych. c) Decyzja o realizacji lub rezygnacji z zamówienia opcjonalnego jest wyłącznym uprawnieniem Zamawiającego. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany został w Części IV niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79600000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia, w zakresie określonym w art.18 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz.1265 z późn.zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (...), polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) W sytuacji określonej w pkt I, Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Jeżeli wykonawca, powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania wobec nich: a) braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1) u.p.z.p. b) spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b u.p.z.p. zobowiązany jest zamieścić w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 8.2 informacje o tych podmiotach. 3) Jeżeli Wykonawca na etapie składania ofert wykaże samodzielne spełnianie warunków udziału w postępowaniu, nie może na etapie późniejszym (uzupełniania dokumentów) powołać się w tym względzie na potencjał podmiotu trzeciego. II. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1. ppkt 4) Części I SIWZ w zakresie wymaganym od Wykonawcy. III. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 u.p.z.p., przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór - Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 u.p.z.p. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach