MEGREZ Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 43-100 Tychy, ul. Edukacji
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 325 51 71 , fax. 32 325 52 84
- Data zamieszczenia: 2018-07-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: MEGREZ Sp. z o.o.
ul. Edukacji 102
43-100 Tychy, woj. śląskie
tel. 32 325 51 71, fax. 32 325 52 84
REGON: 24087228600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmegrez.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: podmiot leczniczy - spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUGI PRANIA BIELIZNY POŚCIELOWEJ, ODZIEŻY SZPITALNEJ I OCHRONNEJ PRACOWNIKÓW WRAZ Z TRANSPORTEM - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie prania bielizny pościelowej, odzieży szpitalnej i odzieży ochronnej pracowników wraz z transportem całego przedmiotu zamówienia, których ilość i rodzaj określono w formularzu asortymentowo – cenowym (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 oraz załącznik nr 4a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98311000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 PLN przed upływem terminu składania ofert. 2.Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz.U. z 2016r., poz.359 z późn. zm.). 3.Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku ING Bank Śląski S.A. - nr rachunku 61 1050 1214 1000 0024 0546 1464, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu 33/18/ZP/PN na świadczenie usług w zakresie prania bielizny pościelowej, odzieży szpitalnej i odzieży ochronnej pracowników wraz z transportem”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 6.Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 7.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przypadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1)wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową netto i brutto, cenę netto za 1 kg wypranej suchej bielizny, odzieży szpitalnej i odzieży ochronnej i innego asortymentu, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2)wypełniony formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 1 do SIWZ, przygotowany zgodnie z zaleceniami rozdz. XII niniejszej SIWZ będący podstawą do określenia ceny w formularzu ofertowym, 3)oświadczenie (załącznik nr 3 do SIWZ) wymienione w rozdziale VI. niniejszej SIWZ; 4)dowód wniesienia wadium (zgodnie z opisem rozdz. VIII SIWZ) 5)PEŁNOMOCNICTWO (jeśli dotyczy) – określające zakres działania pełnomocnika.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług prania, dezynfekcji i dzierżawy wraz z transportem szpitalnej pościeli, bielizny, odzieży fasonowej oraz barierowej
Dodano: 2021-01-22 - Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług prania, dezynfekcji i dzierżawy wraz z transportem szpitalnej pościeli, bielizny, odzieży fasonowej oraz barierowej
Dodano: 2020-12-14 - Świadczenie usług pralniczych i dezynfekcji wraz z czyszczeniem chemicznym oraz transportem bielizny szpitalnej
Dodano: 2019-05-17 - „Usługa prania”
Dodano: 2019-03-06 - „Wykonywanie dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o.o. usług pralniczych, dezynfekcji i czyszczenia chemicznego wraz z transportem.”
Dodano: 2018-12-14