Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu obozu językowego dla uczniów klas IV - VI ze szkół podstawowych z terenu Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Gmina Wieliczka ogłasza przetarg

  • Adres: 32-020 Wieliczka, ul. Powstania Warszawskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 263 41 00 , fax. 12 278 68 60
  • Data zamieszczenia: 2014-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliczka
    ul. Powstania Warszawskiego 1 1
    32-020 Wieliczka, woj. małopolskie
    tel. 12 263 41 00, fax. 12 278 68 60
    REGON: 35155536400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliczka.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na zorganizowaniu obozu językowego dla uczniów klas IV - VI ze szkół podstawowych z terenu Gminy Wieliczka - w ramach projektu Edukacja naszą szansą realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Informacje o projekcie Projekt pn: Edukacja naszą szansą jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Poddziałanie 9.1.2. współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w oparciu o umowę o dofinansowanie zawartą pomiędzy Województwem Małopolskim - Wojewódzkim Urzędem Pracy w Krakowie, a Gminą Wieliczka. Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego - Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 3.2 Zamówieniem jest - usługa polegająca na zorganizowaniu obozu językowego języka angielskiego dla 140 uczniów dla dzieci z klas IV-VI ze szkoły podstawowej w Mietniowie, Byszycach, Gorzkowie, Golkowicach, Grajowie, Janowicach, Podstolicach Raciborsku, Sygneczowie, Koźmicach W., Grabiu w Gminie Wieliczka Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany miejsca wyjazdu i przyjazdu (miejsca Szkoły Podstawowej) w przypadku zmiany uczestników wyjazdu z planowanej szkoły, o czym Wykonawca zostanie poinformowany przed wyjazdem na obóz. 3.3 Opis przedmiotu zamówienia: 1. Pobyt uczniów ma zostać zorganizowany w ośrodku (obiekcie) wypoczynkowym średniej kategorii turystycznej zlokalizowanym w miejscowości nadmorskiej, oddalonym do 2 km od wybrzeża morza (wejścia na plażę nadmorską), wszystkie pokoje z szafami ubraniowymi, węzłem sanitarnym i TV, łóżka w pokojach z pościelą. Ośrodek musi posiadać sprzęt rekreacyjno - sportowy, salę dydaktyczną lub/i salę konferencyjną. Odległość będzie sprawdzana przez Zamawiającego na podstawie dostępnych metod (np. google maps). Wszyscy uczniowie muszą być zakwaterowania w jednym lub dwóch budynkach na terenie jednego ośrodka. Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzenia w terenie ośrodka wypoczynkowego przed wyborem najkorzystniejszej oferty w celu potwierdzenia zgodności przedłożonej oferty ze stanem rzeczywistym. 2. Uczniowie powinni zostać zakwaterowani w pokojach maksymalnie 5-osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (ubikacja, umywalka, prysznic), z TV (minimum z telewizją naziemną) i dostępem do Internetu (min. wi-fi). Zamawiający wyklucza łóżka piętrowe, polowe, rozkładane, dostawki. Na kondygnacjach budynku, w którym zakwaterowani będą uczniowie, nie mogą być zakwaterowane osoby nie uczestniczące w obozie językowym. 3. Zamawiający wskazuje Wykonawcy 14 opiekunów obozu, natomiast Wykonawca wlicza w koszt zamówienia wynagrodzenie dla każdego opiekuna w wysokości 600, 00 zł netto ( wg wyliczenia 600,00 zł x 14 = 8 400,00 zł netto). 4. Na terenie ośrodka powinno być minimum jedno pomieszczenie z telewizją satelitarną i z komputerem z dostępem do internetu. 5. Wymagane jest, aby teren ośrodka wypoczynkowego był ogrodzony, oświetlony, całodobowo monitorowany, znajdował się w pobliżu terenu zalesionego. 6. Zamawiający wymaga, aby na terenie ośrodka, którym dysponuje Wykonawca, znajdowało się: boisko do piłki ręcznej, boisko do siatkówki, boisko do koszykówki, boisko do piłki nożnej, plac zabaw, oraz teren zielony, gdzie można grać np. w badmintona lub organizować najróżniejsze gry i zabawy. Wykonawca zapewni nieograniczony dostęp do w/w obiektów. 7. Ośrodek powinien posiadać miejsce umożliwiające zorganizowanie grilla lub ognisko dla całej grupy niezależnie od pogody. 8. Zamawiający wymaga, aby w Ośrodku była duża sala (ze sprzętem nagłaśniającym), gdzie można zorganizować dyskotekę, zabawy, konkursy oraz przeprowadzić zajęcia edukacyjne. 9. W przypadku niskich temperatur powinno być możliwe ogrzewanie pokoi, pomieszczeń, w których będą przebywać dzieci bez naliczania dodatkowych kosztów. 10. Wykonawca zapewnia opiekę medyczną tj.: całodobową opiekę dwóch pielęgniarek, które są stale obecne i dostępne na terenie ośrodka oraz w czasie transportu,oraz lekarza pediatrę dostępnego na wezwanie do ośrodka, lub - w razie potrzeby dzieci zostaną dowiezione do placówki ochrony zdrowia/szpitala przez wykonawcę samochodem będącym w dyspozycji ośrodka na koszt wykonawcy. Wykonawca zapewni apteczkę z podstawowymi środkami opatrunkowymi typu bandaż, plaster, woda utleniona, termometrem lekarskim i lekami według załącznika 3 do Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 listopada 2007 r. w sprawie rodzaju i zakresu świadczeń zapobiegawczych, diagnostycznych, leczniczych i rehabilitacyjnych udzielanych przez pielęgniarkę albo położną samodzielnie bez zlecenia lekarskiego (Dz. U. Nr 210, poz. 1540). 11. Ośrodek ma spełniać wszelkie wymagania dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno - sanitarnych oraz ochrony środowiska określone przepisami o ochronie przeciwpożarowej, Państwowej Inspekcji Sanitarnej i ochronie środowiska dot. organizowania tego typu wypoczynku dla dzieci z klas IV - VI szkoły podstawowej. Wykonawca zapewnia zakwaterowanie, wyżywienie, udział w wycieczkach, wyjściach, imprezach i noclegi dla uczniów, opiekunów i kierownika. 12. Dla dzieci, opiekunów, kierownika Wykonawca zapewni w stołówce na miejscu wyżywienie: cztery posiłki dziennie (śniadania, obiady, podwieczorki, kolacje) - syte, smaczne, tzw. domowa kuchnia. Wyżywienie ma być zgodne z zapotrzebowaniem energetycznym oraz zasadami żywienia dzieci w wieku 11-13 lat, przy zastosowaniu produktów naturalnych, nieprzetworzonych lub nisko przetworzonych. W żywieniu należy unikać dodatków chemicznych i produktów wysoko przetworzonych. Jadłospisy zawierające gramatury poszczególnych składników przygotowane będą przez osobę uprawnioną (dietetyk lub technolog żywienia). Nieograniczony dostęp do napojów oraz pieczywa z masłem i dżemem i/lub wędliną (dodatkowo poza głównymi posiłkami). W razie organizacji wycieczki lub dłuższego wyjścia poza teren ośrodka - Wykonawca zapewni dzieciom dodatkowo wodę mineralną (0,5 l) oraz drożdżówkę/kanapkę. Wszystkie posiłki muszą być przygotowane zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia określonymi obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2006 r. nr 171, poz. 1225) łącznie z przepisami wykonawczymi do tej ustawy. 13. Zamawiający wskazuje Wykonawcy 14 opiekunów, którzy sprawują opiekę całodobową dla dzieci zgodnie z Rozporządzeniem MENiS w sprawie warunków i sposobów organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki z dnia 08.11.2011 (Dz.U. 2001 nr 135 poz. 1516). Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umów z opiekunami. Wysokość wynagrodzenia dla każdego opiekuna wynosi 600,00 zł netto. Wykonawca wlicza wynagrodzenie dla opiekunów w cenę zamówienia. Opiekunowie winni posługiwać się językiem angielskim w stopniu podstawowym z uczestnikami wyjazdu. 14. Wykonawca zapewni na własny koszt oraz we własnym zakresie dla wszystkich dzieci uczestniczących w obozie przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego prowadzonych przez minimum 2 nauczycieli z kwalifikacjami do nauczania języka angielskiego w klasach IV - VI szkoły podstawowej w grupach do 15 dzieci (po 2 godz. lekcyjne (45 min.) dziennie przez 4 dni pobytu) poprzez np. symulacje językowe, konwersacje, filmy, ćwiczenia, rozwijanie umiejętności komunikacji językowej itp. Wykonawca zapewnia pomoce dydaktyczne niezbędne do prowadzenia zajęć. Nauczyciele prowadzący zajęcia z języka angielskiego zobowiązani są do prowadzenia dzienników zajęć, które zostaną przekazane kierownikowi obozu w ostatnim dniu pobytu. Zamawiający nie wyznacza osób - nauczycieli do prowadzenia zajęć z języka angielskiego. 15. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dodatkowe usługi (objęte ceną za usługę) tj.: a) Transport dzieci, opiekunów, kierownika obozu (wyjazd w godzinach porannych z terenu szkoły podstawowej w Mietniowie, Byszycach, Gorzkowie, Golkowicach, Grajowie, Janowicach, Podstolicach Raciborsku, Sygneczowie, Koźmicach W., Grabiu w Gminie Wieliczka na obóz oraz powrót na teren szkoły podstawowej w Mietniowie, Byszycach, Gorzkowie, Golkowicach, Grajowie, Janowicach, Podstolicach Raciborsku, Sygneczowie, Koźmicach W., Grabiu w Gminie Wieliczka (wyjazd do i z ośrodka w godzinach porannych) autokarami, sprawnymi technicznie wyposażone w pasy bezpieczeństwa, WC, barek i video. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia każdego autobusu przez odpowiednie służby przed rozpoczęciem podróży. b) Zamawiający wskazuje Wykonawcy opiekunów w celu realizacji usługi opieki na obozie (transport, pobyt) przez Wykonawcę dla dzieci w ilości 14 osób. Wykonawca zapewnia opiekę dwóch pielęgniarek w czasie trwania usługi (transport, pobyt). c) transport oraz pełną organizację jednej wycieczki do Gdańska (zwiedzanie gdańskiej starówki z przewodnikiem - minimum 1 przewodnik na 35 osób i z wejściem na wieżę widokową Bazyliki Mariackiej, oraz rejs morski na Westerplatte), dzieci wraz z opiekunami i kierownikiem, jednej wycieczki do Malborka (zwiedzanie muzeum zamkowego z przewodnikiem - minimum 1 przewodnik na 35 osób), prelekcja o bursztynie z pokazem zbiorów dla dzieci wraz z opiekunami i kierownikiem, jednej wycieczki przyrodniczej do mini zoo, parku owadów, dla dzieci uczestniczących w obozie wraz z opiekunami i kierownikiem, d) bilety wstępu lub (i) opłaty przewodników do wszelkich odwiedzanych miejsc/atrakcji dla wszystkich uczestników obozu, e) Wykonawca zapewnia organizację jednego ogniska (lub grilla) z pieczeniem kiełbasek, f) Wykonawca zapewnia organizację dwóch dyskotek, g) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do ubezpieczenia NNW dzieci na czas transportu i pobytu na obozie w ośrodku w wysokości minimum 5 000,00 zł na każdego dziecka (ucznia) obozu. Ubezpieczenie to Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed podpisaniem umowy. h) Wykonawca zapewni zakup i wręczenie pamiątek lub (i) nagród dla wszystkich dzieci uczestniczących w obozie o wartości średnio 40,00 zł brutto dla jednej osoby, w tym czapki przeciwsłoneczne dla wszystkich dzieci z logo UE i nazwą Projektu. i) Wykonawca zapewni dla wszystkich dzieci uczestniczących w obozie dyplomy uczestnictwa w obozie z logo Unii Europejskiej i nazwą Projektu. 16. Zamawiający planuje sześciodniowy obóz językowy (pięć noclegów, pięć pełnych wyżywień). 17. Planuje się aby pobyt rozpoczynał się w ośrodku obiado-kolacją w dniu przyjazdu niezależnie od godziny przyjazdu, a kończył w ośrodku śniadaniem + suchy prowiant na drogę powrotną w dniu wyjazdu. Wykonawca zapewnia oddzielne pokoje dla opiekunów i kierownika, zapewnia całodobowy dostęp do telefonu, poczty elektronicznej dla kierownika. 18. Plan pobytu: Dzień pobytu Rodzaj zajęć 1 Wyjazd z terenu szkoły w godzinach porannych. Zakwaterowanie uczestników, zapoznanie się z ośrodkiem, przywitanie z morzem - spacer, powitalna dyskoteka. 2 Wycieczka autokarowa do Malborka (zwiedzanie muzeum zamkowego z przewodnikiem), prelekcja o bursztynie (z pokazem zbiorów), 2 godzinne zajęcia językowe, wieczorny spacer nad morze, 3 zawody sportowe, wieczorny spacer nad morze, 2 godzinne zajęcia językowe i ognisko z pieczeniem kiełbasek. 4 Wycieczka przyrodnicza (mini zoo, park owadów) gry i zabawy zespołowe na plaży, 2 godzinne zajęcia językowe, wieczorny spacer nad morze. 5 Wycieczka autokarowa do Gdańska (zwiedzanie gdańskiej starówki z przewodnikiem i z wejściem na wieżę widokową Bazyliki Mariackiej, oraz rejs morski na Westerplatte), 2 godzinne zajęcia językowe, pożegnalna dyskoteka 6 Wykwaterowanie. Pożegnanie. Wyjazd w godzinach porannych. Wręczenie prezentów i dyplomów. Dowóz do szkół na terenie Gminy Wieliczka. 19.1 Ramowy plan oraz tematyka zajęć z języka angielskiego do przeprowadzenia przez nauczycieli języka angielskiego w grupach po 15 uczniów (każda grupa po 2 godziny lekcyjne (45 min.) dziennie w ciągu 4 dni pobytu: 1. Udzielanie i uzyskiwanie informacji osobowych (wypełnianie kwestionariusza) opisywanie własnej rodziny. 2. Wskazywanie i pytanie o drogę w języku angielskim. 3. Zamawianie posiłków w restauracji, stołówce szkolnej. Zakupy w sklepie, pytanie i udzielanie informacji o cenie produktu. 4. Wyrażanie preferencji, opisywanie czynności wykonywanych w ciągu dnia. 5. Udzielanie i uzyskiwanie informacji dotyczących wyglądu i cech charakteru. 6. Opisywanie wyposażenia domu, pomieszczeń, własnego pokoju. 7. Uzyskiwanie i udzielanie informacji dotyczących własnych umiejętności. 8. Uzyskiwanie i udzielanie informacji dotyczących samopoczucia i stanu zdrowia wizyty np. u lekarza. 3.4. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 55.24.00.00-4 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych, 63.51.10.00-4 - Organizacja wycieczek. 20. Wykonawca wyznacza swojego upoważnionego przedstawiciela tzw. Koordynatora, władnego do podejmowania decyzji w imieniu Wykonawcy. Koordynator musi być przez cały okres wykonywania usługi obecny na miejscu wykonywania usługi w celu zorganizowania wszystkich imprez, zajęć oraz transportu i być do dyspozycji Kierownika obozu. Koordynator z ramienia Wykonawcy na miejscu usługi opracuje plan i zorganizuje wszystkie usługi, w tym w szczególności: transport, wszystkie wycieczki, imprezy objęte zamówieniem, który po zaakceptowaniu przez Kierownika obozu będzie zrealizowany. 21. Zamawiający ustala ostateczny termin wyjazdu na obóz nie później niż 20.10.2014 r. UWAGI: 1. Zamawiający zastrzega, iż może nastąpić nieznaczna zmiana liczby uczestników projektu (zmniejszenie lub zwiększenie do ok. 6 osób), która wpłynie na liczebność grupy (czego Zamawiający nie mógł przewidzieć przygotowując dokumentacje przetargową). O zmianie ilości dzieci, o ostatecznej jej ilości Wykonawca zostanie powiadomiony przez Zamawiającego za pomocą poczty elektronicznej na 2 dni licząc wstecz od dnia planowanego wyjazdu na obóz. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie brutto wyłącznie za ilość dzieci zgłoszoną ostatecznie przez Zamawiającego za pośrednictwem poczty elektronicznej w terminie do 2 dni licząc wstecz od dnia planowanego wyjazdu. 2. Zamawiający zapewnia i wyznacza Kierownika obozu, a Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy z wyznaczoną osobą - Kierownikiem obozu na pełnienie funkcji kierownika obozu. Wynagrodzenie za pełnienie funkcji Kierownika obozu wynosi 3 000,00 zł brutto, które Wykonawca jest zobowiązany wliczyć w koszt zamówienia. 3. Zadaniem Wykonawcy jest bezwzględne zapewnienie ciągłości usługi, tak więc: a) w przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających Wykonawcy realizację usługi jest on zobowiązany na własny koszt i ryzyko zapewnić zastępcze wykonanie usługi przez inny podmiot, który spełni podstawowe wymagania stawiane Wykonawcy; b) jeżeli Wykonawca nie dopełni obowiązków wskazanych w pkt a, Zamawiający zleci zastępcze wykonanie usługi innemu podmiotowi, a koszty tej usługi zostaną potrącone z wynagrodzenia wykonawcy ujętego w fakturze.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 552400004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100). Wadium musi być wniesione do dnia 23.09. 2014 r. do godz. 10:20 2.Wadium musi obejmować okres związania  ofertą. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) w gwarancjach bankowych 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Wieliczka nr 79 8619 0006 0010 0200 4705 0007 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek Zamawiającego (termin uznania rachunku Zamawiającego). Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w Wydziale Finansowo-Księgowym UMiG w Wieliczce, ul. Limanowskiego 32, pok. nr 2 w godz. 8:00 - 16:00 lub w oryginale dołączyć do oferty. Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu, a w przypadku innej formy wadium, jeżeli nie zostanie złożone w oryginale w Wydz.Fin - Księgowym, należy przedłożyć oryginał wadium w ofercie, ale nie zaleca się łączyć trwale z pozostałymi dokumentami.   4.Zwrot wadium: 4.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem wykonawców, o których mowa w Art. 46 ust. 4a uPzp. 4.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli: 5.1. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Art. 26 ust. 3 uPzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w Art. 25 ust. 1 uPzp lub pełnomocnictw chyba, że  udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 5.2. Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w  ofercie - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 4.1. Jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający dopuszcza możliwość zaliczenia wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wieliczka.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach