Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci (ulicznych i na przystankach autobusowych) oraz na psie odchody na terenie Gminy Kobierzyce

Gmina Kobierzyce ogłasza przetarg

  • Adres: 55-040 Kobierzyce, Al. Pałacowa
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 111 215 , fax. 713 111 252
  • Data zamieszczenia: 2019-01-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kobierzyce
    Al. Pałacowa 1
    55-040 Kobierzyce, woj. dolnośląskie
    tel. 713 111 215, fax. 713 111 252
    REGON: 93193507500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci (ulicznych i na przystankach autobusowych) oraz na psie odchody na terenie Gminy Kobierzyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianie, wraz myciem i konserwacją koszy na śmieci (ulicznych i na przystankach autobusowych) oraz na psie odchody stanowiących mienie Gminy Kobierzyce (przez opróżnianie koszy rozumie się zbieranie i pozbywanie się odpadów z przeznaczonych do tego celu pojemników ustawionych na chodnikach oraz przekazywanie odpadów do właściwych miejsc składowania, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami). 2. W zakres usługi wchodzi: a) opróżnianie koszy na śmieci (ulicznych, na przystankach autobusowych i na psie odchody) o pojemności 35 litrów w ilości 867 sztuk, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. b) opróżnianie 774 koszy (w tym 20 szt. koszy na psie odchody) ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz. 700-1500, z wyjątkiem koszy usytuowanych na przystankach autobusowych w miejscowości: • Bielany Wrocławskie (32 szt.), Wysoka (13 szt.), Ślęza (7 szt.)– opróżnianie koszy 3 x w tygodniu w poniedziałek, środa, piątek w godz. 700-1500 , • Krzyżowice (6 szt. ul. Główna, ul. Żernicka), Cieszyce (3 szt. droga DK-8), Domasław (8 szt. droga DK-8) Jaszowice (2 szt. droga DK-8), Kobierzyce (3 szt. przy ul. Spółdzielczej), Magnice (4 szt. droga DK-8), Małuszów (3 szt. droga DK-35, ul. Wrocławska) Pustków Wilczkowski (2 szt. droga DK-8), Rolantowice (2 szt. droga DK-8), Tyniec Mały (8 szt. droga DK-35) – opróżnianie koszy 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500, c) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci drewnianych o pojemności 30 litrów w ilości 30 sztuk w Kobierzycach (przystanek autobusowy + ciągi piesze) – opróżnianie koszy 3 x w tygodniu w poniedziałek, środę i piątek w godz. 700-1500 d) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 50 litrów w ilości 57 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 8. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz. 700-1500 , e) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 50 litrów w ilości 2 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 8. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 2 x w tygodniu w poniedziałek i w piątek w godz. 700-1500, teren Arkalandii w Bielanach Wrocławskich, f) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 60 litrów w ilości 6 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 8. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz. 700-1500 - teren parku przy ulicy Kwiatowej w Domasławiu, g) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 75 litrów w ilości 23 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 8. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500 - teren Arkalandii w Bielanach Wrocławskich, h) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 80 litrów w ilości 12 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 8. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 2 x w tygodniu w poniedziałek i piątek w godz. 700-1500 - teren Arkalandii w Bielanach Wrocławskich i) opróżnianie koszy ulicznych na śmieci o pojemności 80 litrów w ilości 2 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 8. Opróżnianie koszy ma nastąpić z częstotliwością 1 x w tygodniu w piątek w godz. 700-1500 - Żerniki Małe – świetlica, Ślęza – boisko sportowe. j) umycie kosza na śmieci i psie odchody myjką ciśnieniową na gorąco, wodą wraz z detergentami czyszczącymi 1 x na kwartał (lub 2 x na kwartał zgodnie z ofertą Wykonawcy) oraz niedopuszczenie do przepełnienia koszy, przez co rozumie się opróżnienie pojemników, w razie stwierdzenie przepełnienia, częściej niż wykazano wyżej. k) uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych w zasięgu 10 metrów od kosza podczas wykonywania czynności opróżniania koszy, l) bieżącą konserwację koszy, polegającą na prostowaniu elementów wygiętych, spawaniu elementów urwanych oraz ponownym zamontowaniu koszy wyrwanych. 3. Lokalizację koszy z wyszczególnieniem miejscowości określa załącznik nr 8. 4. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także: a) sprzątanie 2 x w tygodniu (w poniedziałki i piątki w godz. 700-1500) przystanków autobusowych z wiatami 37 szt. i przystanków autobusowych bez wiat 6 szt. położonych przy byłych drogach krajowych nr 8 i 35, oraz sprzątnięcia 1 x w tygodniu (w piątki w godz. 700-1500) przystanków autobusowych z wiatami w ilości 74 i 60 przystanków autobusowych bez wiat, b) w okresie zimowym oraz w razie potrzeby wynikającej z warunków atmosferycznych – odśnieżanie i posypywanie solą, zapewniając bezpieczne dojście z przystanku do autobusu, a także sprzątnięcie śniegu z dachów wiat przystankowych, c) usługa obejmuje ponadto podkaszanie (8 x w roku kalendarzowym – w okresie IV-IX): - pasów zieleni (jeżeli występują) wokół przystanków autobusowych w promieniu 3 metrów od przystanku, - w przypadku występowania zatoki autobusowej, podkaszanie obejmuje pas zieleni na całej jej długości, - podkaszanie trawy pod koszami ulicznymi w promieniu 3 metrów od przystanku, d) sprzątanie obejmuje również zatokę autobusową (w przypadku jej występowania), częstotliwość taka jak w przypadku sprzątania przystanków autobusowych, polega na zamiataniu powierzchni zatoki autobusowej na całej jej szerokości i długości, usunięciu puszek i butelek po napojach oraz innych zalegających nieczystości oraz uprzątnięcie nieczystości zlokalizowanych w zasięgu 10 metrów od granic zatoki lub przystanku podczas wykonywania czynności sprzątania przystanków, e) wiaty szklano-stalowe, stalowe i blaszane, należy umyć na przełomie miesiąca kwiecień/maj i sierpień/wrzesień (zgodnie z ofertą Wykonawcy) - wymagane wymycie ciśnieniowe. 5. Lokalizację przystanków z wiatami przystankowymi i bez wiat oraz wykaz przystanków i wiat, które należy sprzątać 2 x oraz 1 x w tygodniu określa załącznik nr 9. 6. Przystanki na terenie gminy w około 50% posiadają zatoki autobusowe. 7. Wykonawca w cenie miesięcznego ryczałtowego wynagrodzenia zobowiązany będzie do wykonania usług rodzajowo wyżej wymienionych także w przypadku zwiększenia odpowiednio do 10 % ilości każdego asortymentu: koszy, przystanków autobusowych, wiat przystankowych przez Zamawiającego. 8. Kod odpadów: 200301 (niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne) 200303 (odpady z czyszczenia ulic i placów). 9. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia Zamawiającemu odczytów wskazanych przez monitoring bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zweryfikowania posiadanego przez Wykonawcę m.in. potencjału sprzętowego, osobowego przed rozstrzygnięciem postępowania przetargowego. 11. Zamawiający zastrzega, że do realizacji przedmiotu zamówienia niezbędne jest świadczenie usługi zgodnie ze wskazaną częstotliwością przez min. dwie ekipy zgodnie z warunkiem potencjału osobowego oraz sprzętowego wskazanego w pkt. IV. 1. pkt. 3 ppkt b) tiret 2 i 3. 12. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa następujące warunki realizacji zamówienia, w zakresie zatrudniania pracowników przez Wykonawcę lub podwykonawcę: a) Zamawiający wymaga, aby czynności związane ze świadczeniem przedmiotowej usługi tj. pracownicy fizyczni były wykonywane przez osoby tj. pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018.108). b) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 sierpnia 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018.1000) i rozporządzenia RODO (Dz.U.EU.L.2016.119.1) (tj. bez adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: imię i nazwisko pracownika, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami świadczącymi pracę w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z pkt. b) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę. d) Za niedopełnienie wymogu zatrudniania pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w wysokości 500 zł za każdorazowe nieprzedłożenie kopii umów na wezwanie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymagać będzie wniesienia wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert określonym w SIWZ. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu (przelew); 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2018.110 ze zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy nr Gminy Kobierzyce: Al. Pałacowa 1, 55-040 Kobierzyce konto bankowe BS Kobierzyce nr 82 95750004 0000 0130 2000 0380 z dopiskiem – Wadium/ Świadczenie usługi polegającej na utrzymaniu w czystości przystanków autobusowych, wiat przystankowych oraz opróżnianiu wraz z myciem i konserwacją koszy na śmieci (ulicznych i na przystankach autobusowych) oraz na psie odchody na terenie Gminy Kobierzyce 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert. 5. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest wnieść je przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w formie oryginalnego elektronicznego dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby upoważnionej do wystawienia dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej). Niedopuszczalne jest złożenie skanu dokumentu wadialnego (np. e-gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej) opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 6. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium Wykonawca zobowiązany jest złożyć dokument wadialny (np. e-gwarancję bankową lub ubezpieczeniową) na adres poczty elektronicznej: pkosim@ugk.pl w wydzielonym odrębnym pliku (np. ...pdf) jako załącznik do wiadomości elektronicznej, w sposób umożliwiający Zamawiającemu dopełnienie obowiązku określonego w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający sugeruje, aby w temacie wiadom1ości podać znak sprawy oraz nazwę postępowania, do którego wadium jest wnoszone. 7. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu musi spełniać wymagania wynikające z ustawy Pzp, w szczególności określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty na pierwsze żądanie Zamawiającego, w przypadkach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez okres związania ofertą, określony w niniejszej SIWZ, a także musi posiadać co najmniej następujące elementy: • nazwę Wykonawcy, którego ofertę zabezpiecza (uwaga: jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie na zasadach określonych w art. 23 PZP, powinni być wymienieni wszyscy Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, • kwotę gwarancji, • termin ważności gwarancji, • wskazanie, iż sądem właściwym do rozpoznawania sporów z gwarancji jest sąd powszechny, właściwy dla siedziby Zamawiającego, • zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 PZP. • musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 13. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy dokument wadialny nie będzie tego określał w inny sposób, zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej polegać będzie na przekazaniu na adres email Wykonawcy wskazanym w formularzu ofertowym dokumentu złożonego wraz z ofertą stanowiącego dowód wniesienia wadium wraz z oświadczeniem Zamawiającego o zwrocie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Udział w postępowaniu publicznym mogą wziąć Wykonawcy, którzy: 1.1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12), 15)-20), 22)-23) ustawy Pzp. 1.2. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) i 8) Pzp,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy (gdzie minimalny okres dotychczasowego świadczenia usługi w ramach jednej umowy ciągłej wynosił na dzień składania ofert 18 miesięcy) - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; obejmujący co najmniej:  Jedną usługę porządkową, w zakresie obejmującym co najmniej sprzątanie przystanków autobusowych i wiat przystankowych, oraz opróżnianie koszy na śmieci wraz z podaniem rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy usługi zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ 5) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych zastosowanych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami obejmujący:  min. 4 sztuki ręcznych kos spalinowych,  min. 2 sztuki myjek ciśnieniowych z możliwością mycia gorącą wodą o temp. 80 – 100 stopni C,  min. 1 sztukę zamiatarki mechanicznej,  min. 1 sztukę zamiatarki spalinowej,  min. 1 sztukę agregatu prądotwórczego umożliwiającego pracę myjki ciśnieniowej,  min. 2 pojazdy z dopuszczalną ładownością do 3,5 tony, przystosowane do przewożenia odpadów z koszy i wyposażonymi w system monitoringu bazującego na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów. - stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ 6) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykony¬waniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z in¬formacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osoba¬mi – tj. obejmującego: co najmniej dwie niezależne ekipy obejmujące łącznie min. 6 pracowników fizycznych, w tym co najmniej 2 kierowców z uprawnieniami kat. B - stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ 7) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego: min. 200.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach