Przetargi.pl
Świadczenie usługi polegającej na całodobowym zimowym utrzymaniu - odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Ludwin w sezonie 2013/14

Gmina Ludwin ogłasza przetarg

  • Adres: 21-075 Ludwin, Ludwin 51
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-81 7570901 , fax. 0-81 7570028
  • Data zamieszczenia: 2013-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ludwin
    Ludwin 51 51
    21-075 Ludwin, woj. lubelskie
    tel. 0-81 7570901, fax. 0-81 7570028
    REGON: 00540601000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi polegającej na całodobowym zimowym utrzymaniu - odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych zarządzanych przez Gminę Ludwin w sezonie 2013/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: całodobowa usługa polegająca na zimowym utrzymaniu - odśnieżaniu dróg gminnych i wewnętrznych (ZUD), zarządzanych przez Gminę Ludwin. 1. Zimowe utrzymanie dróg w zakresie usuwania śniegu luźnego i zajeżdżonego, naboju śnieżnego oraz błota pośniegowego prowadzone będzie w systemie interwencyjnym - wyklucza się system płatnych dyżurów oraz akcję patrolową. 1) Zimowe utrzymanie dróg prowadzone będzie w oparciu o harmonogram ustalony każdorazowo przez Zamawiającego w zależności od sytuacji na drogach w zakresie przejezdności - decyzję o rozpoczęciu akcji interwencyjnej podejmuje każdorazowo: Wójt Gminy oraz pracownik UG ds. drogownictwa. 2) W przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej przewiduje się możliwość pracy jednostek sprzętowych wg harmonogramu wynikającego z hierarchii potrzeb na poszczególnych ciągach drogowych, sołectwach lub odcinkach dróg w szczególności: ratowania życia lub zdrowia ludzkiego, funkcjonowania komunikacji publicznej i przewozów szkolnych. 3) Zamawiający przewiduje prowadzenie ZUD wg podziału na 7 zadań oraz 3 rodzaje sprzętu. 2. W razie zaistnienia potrzeby całodobowej pracy ciągłej, Wykonawca zabezpiecza odpowiednią obsadę kierowców/maszynistów/operatorów gwarantującą całodobową pracę sprzętu. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przerywanego czasu pracy w zależności od panujących warunków atmosferycznych. 4. Wykonawca podstawia do pracy jednostki sprzętowe odpowiednio oznakowane, wyposażone w liny holownicze, pojazdy kołowe wyposażone w łańcuchy przeciwśnieżne, środek łączności (telefon komórkowy) oraz zaopatrzone w niezbędną ilość paliwa, które uzupełnia we własnym zakresie. 5. Na wypadek pracy sprzętu w skrajnie niskich temperaturach (poniżej -20 stopni Celsjusza) Wykonawca zobowiązany jest zgromadzić zapas paliwa zimowego niezbędnego do zapewnienia pracy. 6. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca jest zobowiązany podstawić do pracy sprzęt zastępczy w ciągu 2 godz. 7. Zamawiający ponosi opłaty za pracę sprzętu wg faktycznie przepracowanej ilości godzin, do których wlicza się również przejazdy na terenie Gminy Ludwin pomiędzy poszczególnymi odcinkami dróg objętych zimowym utrzymaniem dróg . 1) Zamawiający nie ponosi opłat za: dojazd na teren Gminy Ludwin, przestoje technologiczne (związane z obsługą jednostki sprzętowej, tankowaniem, usuwaniem awarii). 2) Do potwierdzenia ilości przepracowanych godzin upoważniona jest jedna z poniższych osób: Wójt Gminy, Sekretarz, wyznaczony pracownik ds. drogownictwa UG w Ludwinie. 8. Oferta cenowa obejmuje wszelkie koszty związane z utrzymaniem sprawności technicznej sprzętu. 9. W okresie obowiązywania umowy będą stosowane ceny jednostkowe podane przez Wykonawcę w ofercie. 10. Uwzględniając wyjątkową specyfikę usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg, w przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej Zamawiający dopuszcza możliwość wynajmu jednostek sprzętowych w ilości niezbędnej do zaspokojenia potrzeb poszczególnych sołectw, ciągów drogowych lub odcinków dróg. 11. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zadania, ze zróżnicowaniem na 3 rodzaje użytego sprzętu, tj. łącznie 7 zadań. 12. Zamawiający przewiduje prowadzenie ZUD wg podziału na rejony oraz sprzęt: 1) ciągnik rolniczy o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym 2) ładowarka kołowa o mocy min. 150 KM z pługiem śnieżnym 3) samochód ciężarowy o mocy min. 200 KM z pługiem śnieżnym; Zadanie nr 1. Rejon nr 1: Stary Radzic, Zezulin Niższy, Zezulin Pierwszy. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 2. Rejon nr 2: Ludwin, Ludwin-Kolonia, Dąbrowa, Dratów-Kolonia, Krzczeń. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 3. Rejon nr 3: Dratów, Uciekajka, Kobyłki, Kaniwola, Rogóźno. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 4. Rejon nr 4: Czarny Las, Jagodno, Rozpłucie Drugie, Rozpłucie Pierwsze, Piaseczno. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 5. Rejon nr 5: Zezulin Drugi, Grądy, Kocia Góra. Usługi świadczone przy użyciu ciągnika rolniczego o mocy min. 80 KM z pługiem śnieżnym. Zadanie nr 6. Teren całej Gminy Ludwin. Usługi świadczone przy użyciu ładowarki kołowej z pługiem śnieżnym o mocy min. 150 KM. Zadanie nr 7. Teren całej Gminy Ludwin. Usługi świadczone przy użyciu samochodu ciężarowego z pługiem śnieżnym o mocy min. 200 KM; Zadanie nr 6 i Zadanie nr 7 zlecane będą przez Zamawiającego tylko w szczególnych sytuacjach, w przypadku intensywnych opadów śniegu, zawiei bądź w razie klęski żywiołowej, w formie dodatkowego wsparcia dla Rejonów 1-5, wyłącznie na zlecenie osób upoważnionych ze strony Zamawiającego. Dostępność całodobowa; rozpoczęcie pracy w przeciągu 1 godz. od chwili zlecenia. Wykonawca zapewnia stałą łączność telefoniczną operatora sprzętu z Zamawiającym. Wykonawca prowadzi karty drogowe pracy dla każdego sprzętu w celu przedłożenia Zamawiającemu. Nie przewiduje się odszkodowań w stosunku do Wykonawcy z uwagi na gotowość do pracy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego usług.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ludwin.powiatleczynski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach