Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONIE FIZYCZNEJ MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNYCH PRZY UL. UJASTEK 1 W KRAKOWIE

Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 31-752 Kraków, ul. Ujastek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 694 734 573 , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nowe Centrum Administracyjne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Ujastek 1
    31-752 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 694 734 573, fax. -
    REGON: 12323468800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: nca.malopolska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA BEZPOŚREDNIEJ OCHRONIE FIZYCZNEJ MIENIA ZAMAWIAJĄCEGO ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE BUDYNKÓW ADMINISTRACYJNYCH PRZY UL. UJASTEK 1 W KRAKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi polegającej na bezpośredniej ochronie fizycznej mienia zamawiającego znajdującego się na terenie budynków administracyjnych przy ul. Ujastek 1 w Krakowie w okresie od 1 stycznia 2019 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku Szacunkowa liczba roboczogodzin w okresie obowiązywania umowy wynosi ok. 10.200 w roku 2019 i 8.784 w roku 2020 1) Ochrona dotyczy dwóch budynków administracyjnych Z i S stanowiących niegdyś Centrum Administracyjne Huty im. Tadeusza Sendzimira. Budynki te położone są w bezpośrednim sąsiedztwie i połączone są ze sobą podziemnym tunelem. Dane techniczne budynków: Budynek S • powierzchnia całkowita: 10 878 m2 • Kubatura 36 200 m3 • Liczba kondygnacji budynków 4 + 2 podziemne Budynek Z • powierzchnia całkowita: 10 632 m2 • Kubatura 31 604 m3 • Liczba kondygnacji budynków 4 + 1 podziemna 2) Budynek S stanowi siedzibę Zamawiającego, który jednocześnie pełni funkcję administratora obiektu. W budynku tym znajdują się poza tym siedziby jednostek administracji publicznej: a. Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej w Krakowie b. Wojewódzkiego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych w Krakowie c. Kuratorium Oświaty w Krakowie d. Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie W budynku tym znajdują się ponadto: restauracja prowadzona w dni robocze od godziny 9.00 do 16.30 oraz organizująca imprezy okolicznościowe w inne dni, placówka Międzyzakładowej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej ArcelorMittal Poland Odział w Krakowie oraz pomieszczenia biurowe wykorzystywane przez inne podmioty. W budynku tym znajdują się także sale konferencyjne wykorzystywane do organizacji szkoleń, konferencji i imprez okolicznościowych np. Sylwester. Maksymalna ilość osób, która może brać udział w jednym wydarzeniu wynosi 400. W budynku Z obecnie znajduje się jedynie placówka banku PEKAO S.A. oraz punkt informacyjny Fundacji Promocji Nowej Huty. Budynek ten jest przygotowywany do wynajmu dla Komendy Rejonowej Policji od maja 2018 r. Od stycznia 2018 r planowane są remonty i prace adaptacyjne związane z użytkowaniem pomieszczeń w budynku Z przez policję. Oba budynki wykorzystywane są na cele turystyczne – zorganizowane grupy turystów są oprowadzane przez wykwalifikowanych przewodników. 3) w godzinach pracy, od poniedziałku do piątku, poza pracownikami w budynku przebywają interesanci; 4) po zakończeniu urzędowania klucze od pomieszczeń zdawane są na portiernię (do ochrony); 5) budynek przylega bezpośrednio do ogrodzenia zakładu przemysłowego. Jedyny wjazd na dziedzińce budynków prowadzi przez teren tego zakładu, przez dozorowaną bramę; otoczenie budynku jest oświetlone. 3. Zakres wykonywanej usługi: 1) W budynku S przewidziany jest jeden posterunek a służba powinna być pełniona codziennie, całodobowo przez jednego pracownika przez cały okres zamówienia. 2) W budynku Z przewidziany jest jeden posterunek a służba powinna być pełniona codziennie w godzinach od 20.00 do 8.00 w okresie od 1 stycznia 2019 do 30 kwietnia 2019. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłużenia okresu świadczenia usługi ochrony na budynku Z w całodobowych lub 12-to godzinnych przedziałach po dniu 30.04.2019. Dyżur każdego pracownika ochrony w obiektach przewidzianych do ochrony nie może być dłuższy niż to stanowią obowiązujące przepisy Kodeksu Pracy. 3) celem usługi jest ochrona przed włamaniem do obiektu, przed kradzieżą, uszkodzeniem wyposażenia znajdującego się w zasięgu ochrony (w tym pojazdy na dziedzińcu); 4) skuteczne reagowanie na wszelkie sygnały odbierane od pracowników; 5) udzielanie stosownych informacji petentom i kierowanie ich do właściwej instytucji mieszczącej się w budynku; 6) prowadzenie ewidencji wydanych kluczy; 7) prowadzenie księgi dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu dyżuru oraz o wszelkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia ochrony; 8) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego, w szczególności Dyrektora ds. Mienia lub Prezesa Zarządu o wszelkich zaistniałych zdarzeniach na terenie obiektu (pożary, awarie instalacji CO, wod.-kan., itp.); 9) zamykanie i otwieranie obiektu o określonych godzinach; 10) wzmożona obserwacja wszystkich osób wchodzących i wychodzących do lub z obiektu poza godzinami pracy w godzinach popołudniowych i wieczornych; 11) zwracanie uwagi na podejrzane torby, paczki pozostawione na strzeżonym terenie mogące zawierać niebezpieczną zawartość; 12) po zakończonej pracy, działalności biur – sprawdzeniu pomieszczeń oraz zabezpieczeń technicznych, takich jak: zamki, okna, oświetlenie, alarmy itp.; 13) wykonywanie cyklicznych, rejestrowanych elektronicznie obchodów wewnątrz i na zewnątrz budynków; 14) ochrona obiektu przed wszelkimi działaniami niepożądanymi zwłaszcza ze strony osób trzecich, a w szczególności zapobieganie zakłóceniom porządku, zbiegowiskom i działaniem osób zakłócających pracę, kontrola pod względem możliwości wyrządzenia szkód, tj.: malowania sprayem, wybijania szyb itp.; 15) sprawdzanie stanu wszelkich zewnętrznych zamknięć, zabezpieczeń i plomb, do których Wykonawca ma dostęp, oraz odnotowywanie w książce służby nieprawidłowości z tym związanych. 16) sprawdzanie prawidłowości zamknięcia zewnętrznych drzwi i okien po opuszczeniu chronionego Obiektu przez pracowników Zamawiającego i najemców. 17) pisemne zgłaszanie Zamawiającemu wszelkich zauważonych braków lub naruszeń odnośnie stanu zabezpieczenia mienia na ochranianym Obiekcie. 18) ustalanie przez służbę ochrony Wykonawcy uprawnień osób do przebywania na Obiektach chronionych oraz legitymowania osób, w celu ustalenia ich tożsamości. 19) wzywanie osób do opuszczenia Obiektu w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na terenie chronionego Obiektu albo stwierdzenia zakłócania porządku. 20) dołożenie należytej staranności w ujęciu osób stwarzających w sposób bezpośredni zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji. 21) niezwłoczne informowanie o zauważonych zagrożeniach Obiektu właściwych jednostek systemu ratowniczo-gaśniczego, pogotowia gazowego, policji, pogotowia ratunkowego oraz przedstawiciela Zamawiającego wskazanego w Umowie. 22) koordynowanie działań w przypadku interwencji służb zewnętrznych (Policja, Straż Pożarna, Pogotowie Ratunkowe itp.) poprzez wskazywanie dróg ewakuacyjnych lub bezpośredniego wskazywania dróg do miejsc zdarzeń oraz przekazywanie posiadanych informacji o zaistniałym zdarzeniu. 23) wykonywanie innych czynności, uzgodnionych przez strony Umowy. Uzgodnienia niniejsze muszą mieć formę pisemnego aneksu do Umowy. Przedstawiciel Zamawiającego, wskazany w Umowie, w uzasadnionych przypadkach, może wydawać dyspozycje bezpośrednio pracownikom ochrony pod warunkiem odnotowania tego faktu w książce służby, wydane dyspozycje będą się mieścić w przedmiocie Umowy, nie będą kolidować z przepisami prawa. W szczególności dyspozycje może wydawać Prezes Zarządu i Dyrektor ds. Mienia Zamawiającego. 24) Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z układem chronionych budynków - rozkładem pomieszczeń, drogami ewakuacyjnnymi itp. 25) Wykonawca zapewnia wsparcie zmotoryzowanej grupy interwencyjnej szybkiego reagowania w czasie do 10 minut od momentu zgłoszenia (dopuszcza się możliwość opóźnienia w przypadkach uzasadnionych , niezależnych od Wykonawcy). 26) Wykonawca, w porozumieniu z Zamawiającym wyznaczy punkty, w których umieszczone zostaną urządzenia do elektronicznej rejestracji obchodów przez pracowników ochrony.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wymagane jest złożenie koncesji MSWiA wydanej na podstawie ustawy z dnia 22.08. 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz.U.2014.1099 ze zm.) do wykonywanej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wymagane jest wykazanie wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na ochronie obiektów i mienia, każda o wartości co najmniej 50 tys. zł netto i dotycząca budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 8 000 m2, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wymagane jest dysponowanie pracownikami ochrony wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej i posiadającymi przynajmniej roczne doświadczenie w sprawowaniu ochrony budynku użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 8 000 m2. Wymagane jest dysponowanie grupą interwencyjną - dojazd do siedziby przedmiotu ochrony opisanego w pkt III.2 do 10 minut.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach