Przetargi.pl
Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczenia ścieków przemysłowych pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” i w podziale na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3

Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina" ogłasza przetarg

  • Adres: 62800 Kalisz, pl. Św. Józefa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 635 650 , fax. 627 635 651
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Komunalny Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
    pl. Św. Józefa 5
    62800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 627 635 650, fax. 627 635 651
    REGON: 25081047800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czystemiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi ostatecznego oczyszczenia ścieków przemysłowych pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw” i w podziale na Zadanie nr 1, Zadanie nr 2 i Zadanie nr 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ostatecznego oczyszczenia ścieków przemysłowych pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62 – 834 Ceków w podziale na zadania: 1) Zadanie nr 1 – świadczenie usługi ostatecznego oczyszczenia ścieków przemysłowych pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62 – 834 Ceków w ilości szacunkowej 3 250 m3; 2) Zadanie nr 2 – świadczenie usługi ostatecznego oczyszczenia ścieków przemysłowych pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62 – 834 Ceków w ilości szacunkowej 3 000 m3; 3) Zadanie nr 3 – świadczenie usługi ostatecznego oczyszczenia ścieków przemysłowych pochodzących z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych „Orli Staw”, Orli Staw 2, 62 – 834 Ceków w ilości szacunkowej 2 000 m3. 2. Przedmiotowa usługa winna być realizowana zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz.U. z 2018 r., poz. 799 z późn. zm.). 3. Zamawiający dostarczy na swój koszt ścieki przemysłowe do stacji zlewnej Wykonawcy własnym środkiem transportu o pojemności około 16 m3. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w Formularzu oferty jednego adresu stacji zlewnej w ramach danego Zadania, do której Zamawiający będzie dostarczał ścieki przemysłowe. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ. 6. Ze względu na trudną do przewidzenia ilość opadów atmosferycznych, szacunkowa ilość ścieków, może ulec zmniejszeniu. W związku z tym Zamawiający, w toku realizacji umowy, zastrzega sobie prawo ograniczenia tej ilości o 30 % w ramach danego Zadania. Zmniejszenie ilości ścieków w tym zakresie nie będzie rodziło żadnych roszczeń po stronie Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, w szczególności o zapłatę wynagrodzenia za niezrealizowaną część oraz o zapłatę odszkodowania w związku ze zmniejszeniem ilości szacunkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualną decyzję wymaganą przepisami prawa na prowadzenie działalności w zakresie zbiorowego odprowadzania ścieków. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie zamówienia przedmiotowe zezwolenie musi posiadać ten z wykonawców który będzie wykonywał czynności uzależnione posiadaniem zezwolenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w „Formularzu oferty” części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania prez Wykonawcę firm (nazw) podwykonawców, o ile sa znana na etapie składania ofert. Zamawiający zaleca podanie kwoty lub procentowego udziału w stosunku do całości zamówienia, który ma być powierzony podwykonawcy. Wskazanie niniejszego nastąpi w „Formularzu oferty”. 2. Wykonawca pozostaje w pełni odpowiedzialny w stosunku do Zamawiającego za zlecone do podwykonawstwa części zamówienia. 3. Oferta musi być podpisana przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, tj.: 1) osoby uprawnione zgodnie z reprezentacją ujawnioną w aktualnym odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, lub 2) osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał, lub kopię poświadczoną notarialnie za zgodność z oryginałem, lub odpis albo wyciąg z dokumentu sporządzony przez notariusza - należy dołączyć do oferty; 3) przyjmuje się, że pełnomocnictwo do złożenia lub podpisania oferty upoważnia również do poświadczania za zgodność z oryginałem kopii wszystkich dokumentów lub oświadczeń składanych wraz z ofertą, chyba że z treści pełnomocnictwa wynika co innego. 4. Do oferty należy dołączyć: 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1. IDW - I części SIWZ - w oryginale; 2) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 3) pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 17.8.2) IDW - I części SIWZ (jeśli dotyczy) - w oryginale albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.1.1)-2) oraz III.4.2. powyżej nie należy składać wraz z ofertą, są one składane na wezwanie Zamawiającego wystosowane po otwarciu ofert. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.4.2. powyżej należy złożyć – po otwarciu ofert - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, chyba że Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej – wtedy oświadczenie o takiej treści może zostać złożone wraz z ofertą. Należy jednak w tym przypadku pamiętać, że jakakolwiek zmiana sytuacji Wykonawcy w toku postępowania (włączenie do grupy kapitałowej) będzie powodowała obowiązek aktualizacji takiego oświadczenia po stronie Wykonawcy. 5. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126 ze zm.). 6. W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien: 1) w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec w „Formularzu oferty” (poprzez sporządzenie odpowiedniego oświadczenia), które spośród zawartych w ofercie informacji stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419); 2) odpowiednio te informacje zastrzeżone oznaczyć np. poprzez spięcie, zszycie w sposób oddzielny od pozostałej części oferty i opatrzyć napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa – nie udostępniać”; 3) wykazać dlaczego te informacje zastrzeżone stanowią tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 419). Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. 7. Ofertę należy przygotować w języku polskim w formie pisemnej, w sposób czytelny i trwały. Wszelkie poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby/osób uprawnionej/ych do reprezentowania Wykonawcy. 8. Forma pisemna zastrzeżona jest do złożenia Oferty, pełnomocnictw oraz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełniania warunków udziału w postepowaniu, oświadczeń o braku podstaw do wykluczenia, oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zamawiający nie dopuszcza składania oświadczeń z art. 25a ustawy Pzp, dokumentów i oświadczeń z art. 26 ustawy Pzp przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 9. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 11.1. IDW - I części SIWZ, należy złożyć w oryginale, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji. 10. Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 11.5.1)-2), 11.6. IDW - I części SIWZ, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e zgodnie z zasadami, o których mowa w pkt. 11.10.-11.12. IDW - I części SIWZ. 11. W przypadku oświadczenia, o którym mowa w pkt. 11.3. IDW - I części SIWZ Zamawiający dopuszcza złożenia go w sposób określony w pkt. 14.2.2) lub w pkt. 14.2.3) IDW - I części SIWZ wraz z niezwłocznym dostarczeniem go w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e zgodnie z zasadami o których mowa w pkt 11.10-11.12 IDW - I części SIWZ (osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca). 12. Potwierdzenie (poświadczenie) za zgodność z oryginałem, następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. W przypadku dokumentu/oświadczenia wielostronicowego/dwustronnego należy poświadczyć każdą stronę. 13. Potwierdzenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca albo podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca albo Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, albo podwykonawca - odpowiednio, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. 14. Dokumenty lub oświadczenia napisane (sporządzone) w języku obcym muszą być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski. 15. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 16. W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach