Przetargi.pl
Świadczenie usługi opracowania i druku materiałów do realizacji zajęć (indeksy, materiały dydaktyczne, dyplomy, segregator, scenariusze zajęć, publikacje) w ramach projektów prowadzonych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu z programu Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt ”Przyroda od A do Z. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Zostań młodym inżynierem środowiska. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Tego nie wiesz o drewnie. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Odkrywców”.

Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-637 Poznań, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8487043 , fax. 61 8955043
  • Data zamieszczenia: 2018-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    ul. Wojska Polskiego 28
    60-637 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8487043, fax. 61 8955043
    REGON: 184400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puls.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi opracowania i druku materiałów do realizacji zajęć (indeksy, materiały dydaktyczne, dyplomy, segregator, scenariusze zajęć, publikacje) w ramach projektów prowadzonych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu z programu Osi III Szkolnictwo wyższe dla gospodarki i rozwoju Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 pt ”Przyroda od A do Z. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Zostań młodym inżynierem środowiska. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Przyrodników”, „Tego nie wiesz o drewnie. Pozaszkolne zajęcia edukacyjne w ramach Uniwersytetu Młodych Odkrywców”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie sukcesywnej usługi opracowania i druku materiałów do realizacji zajęć (indeksy, materiały dydaktyczne, dyplomy, segregator, scenariusze zajęć, publikacje) w ramach projektów prowadzonych na Uniwersytecie Przyrodniczym w Poznaniu . Terminy projektów: „Przyroda od A do Z”: 01.09.2018 r. - 31.08.2020 r. „Zostań młodym inżynierem środowiska”: 01.09.2018 r. - 31.08.2020 r „Tego nie wiesz o drewnie”: 01.01.2019 r. - 31.08.2020r 2) Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ – Formularz cenowy + opis przedmiotu zamówienia. 3) Usługa dotyczy druku: 3.1. Indeksów: nakład: 1448 szt., okładka kartonowa, druk kolorowy (logo), zszyty środek: 10 stron w środku, druk kolor, A6 (105 × 148 mm) 3.2. Materiałów dydaktycznych zajęć oraz konspektów : 45000 stron, kartki formatu A4, dziurkowane, nadruk kolor, papier min. 120 g, druk dwustronny. 3.3. Dyplomów: 1448 sztuk, format A4, kolorowy druk jednostronny, papier satynowany, gramatura min. 170g/m2 3.4. Segregatorów: 1448 sztuk, format A4, twarda kartonowa okładka, folia, kolorowa (logo), Szerokość grzbietu: 50 mm 3.5. Publikacji: publikacja zeszytowa z trzech projektów, każda w nakładzie po 500 sztuk, łącznie 1500 szt., ilość stron min 40, twarda okładka, zszywana, format A4 w pionie, całość - druk w kolorze, wnętrze - papier standard, okładka papier kartonowy, sztywny, folia. W związku z faktem, iż treść publikacji jest w trakcie opracowywania liczba stron została podana w przybliżeniu. 3.6. Realizacja usługi obejmuje: 1) opracowanie redakcyjne 2) opracowanie projektów graficznych i typograficznych 3) łamanie publikacji 4) korekty językowe 5) adiustację tekstu 6) druk 7) oprawę 3.7. Świadczenie usług opracowania materiałów i druku w ramach organizowanych przez Zamawiającego zajęć będzie odbywało się sukcesywnie do 31.08.2020 roku, w oparciu o zlecenia organizatora spotkania przesłane w formie elektronicznej na adres e-mail Wykonawcy podany w umowie. 3.8. Ilości wymienione w w pkt 1. są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu usług a Wykonawca nie będzie z tego tytułu zgłaszał żadnych roszczeń. 3.9. Wykonawcy należy się wynagrodzenie za rzeczywistą ilość wydrukowanych materiałów. 4). Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany/zamiany przekroczenia liczby poszczególnych pozycji z zastrzeżeniem, iż łączna wartość przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć kwoty brutto określonej w umowie.- prawo opcji polegające na tym, iż ostatecznie zamówiona ilość potrzebnych materiałów będzie zależeć od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego, jednak zsumowana wartość brutto nie może przekroczyć maksymalnej wartości brutto zawartej umowy. Ostateczna wartość zamówionej usługi przez Zamawiającego może być jednak niższa od maksymalnej wartości, a Wykonawcy nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy. Zamawiający zobowiązuje się do wykorzystania nie mniej niż 70% wartości umowy brutto umowy. 5) Zaproponowanie produktu o innych cechach, niż określone w specyfikacji Zamawiającego będzie skutkowało odrzuceniem oferty, zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako nie odpowiadającej treści SIWZ 6) Dostawa świadczonej usługi odbywać się będzie wraz z wniesieniem, transportem na koszt i ryzyko wykonawcy. Zamawiający wymaga, aby każdorazowe dostawy określone w załączniku nr 1 do umowy, odbywały się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 14:00. 7) Wykonawca zobowiązany jest do: a). samodzielnej dostawy bądź przez firmę kurierską 8). Zamówienie będzie zawierać: a) wykaz pozycji – przedmiotowo oraz ilościowo, b) adres odbiorcy, c) nazwisko i telefon osoby upoważnionej do odbioru dostawy 9) Zamówienie kierowane będzie bezpośrednio do osoby zamawiającej 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości zamawianego asortymentu bez podania przyczyny. 11) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 12) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 13) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14) Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP . 15) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 16) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 17) Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 18) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 19) Termin realizacji wykonania usługi - do 35 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79820000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: FORMULARZ OFERTOWY” - załącznik nr 1. 2. „FORMULARZ CENOWY” - załącznik nr 2 3. Oświadczenie Wykonawcy, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP dotyczące braku podstaw wykluczenia z postępowania art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - załącznik nr 3; 4. pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (jeżeli dotyczy). Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wg załącznika nr 4.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach