Przetargi.pl
Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Grabów”

Gmina Grabów ogłasza przetarg

  • Adres: 99150 Grabów, ul. 1 Maja
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 632 734 121 , fax. 632 734 373
  • Data zamieszczenia: 2018-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grabów
    ul. 1 Maja 21
    99150 Grabów, woj. łódzkie
    tel. 632 734 121, fax. 632 734 373
    REGON: 31101911900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,bip.grabow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Grabów”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Grabów (dalej Gmina), łącznie z odpadami komunalnymi powstającymi na nieruchomościach niezamieszkałych. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje nieruchomości określone w załączniku nr 2 do umowy. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Wykonawca odpowiada za zbiórkę zmieszanych i selektywnie zbieranych odpadów komunalnych oraz ich transport i zagospodarowanie. 2) W ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych i pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ nr 8 opis przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt.1 i 8. ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2 spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące nie podlegają wykluczeniu z postępowania i spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. o zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy posiadają: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Grabów; b) pozwolenie wodnoprawne w zakresie zagospodarowania wód opadowych i ścieków przemysłowych; c) zaświadczenie potwierdzające zgłoszenie przez wykonawcę prowadzenia przewozów drogowych jako działalności pomocniczej w stosunku do jego podstawowej działalności gospodarczej (art. 33 ustawy o transporcie drogowym); d) wpis do rejestru prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzących zakłady przetwarzania, prowadzących działalność w zakresie recyklingu, prowadzących działalność w zakresie innych niż recykling procesów odzysku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający może dodatkowo zażądać od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w terminie 5 dni, następujących dokumentów: 1) dokument potwierdzający tytuł prawny wykonawcy do bazy; 2) świadectwo legalizacji wagi najazdowej; 3) opis urządzenia lub instrukcja obsługi systemu monitoringu GPS; 4) opis urządzenia lub instrukcja obsługi systemu czujników dot. wyładunku; 5) umowy, decyzje na gospodarowanie odpadami będącymi przedmiotem zamówienia; 6) certyfikat ISO 9001 i ISO 14001 świadczące o należytej jakości wykonywania usług w gospodarowaniu odpadami;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach