Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego ogłasza przetarg
- Adres: 65057 Zielona Góra, ul. Podgórna
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 4565403, 4565404, 4565277 , fax. 684 565 404
- Data zamieszczenia: 2018-12-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
ul. Podgórna 7
65057 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 4565403, 4565404, 4565277, fax. 684 565 404
REGON: 97077008900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Świadczenie usługi nadzoru sprawowanego w imieniu Zamawiającego w zakresie prawidłowości realizacji Projektu pod nazwą „Lubuski e-Urząd II”, w charakterze Inżyniera Kontraktu”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usługi nadzoru sprawowanego w imieniu Zamawiającego w zakresie prawidłowości realizacji Projektu pod nazwą „Lubuski e-Urząd II”, w charakterze Inżyniera Kontraktu”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ. 3. Kod klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71700000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny, winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pisemne zobowiązanie (zał. nr 7 do SIWZ) – jeśli dotyczy. 4. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego w zakresie modernizacji geodezyjnych baz danych realizowanych w ramach projektu pn. "Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"
Dodano: 2021-07-01 - Pełnienie funkcji Doradcy Technicznego w zakresie modernizacji geodezyjnych baz danych realizowanych w ramach projektu pn. " Informatyzacja i modernizacja danych zasobów geodezyjnych powiatów województwa lubuskiego do świadczenia e-usług"
Dodano: 2019-10-17