Przetargi.pl
Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania w ramach przedsięwzięcia pn. „Budowa niskoemisyjnego systemu transportu w Chełmskim Obszarze Funkcjonalnym” w ramach Osi Priorytetowej 5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Transport niskoemisyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 825 652 254
  • Data zamieszczenia: 2018-08-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    Lubelska 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 825 652 254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania w ramach przedsięwzięcia pn. „Budowa niskoemisyjnego systemu transportu w Chełmskim Obszarze Funkcjonalnym” w ramach Osi Priorytetowej 5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Transport niskoemisyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego dla zadania w ramach przedsięwzięcia pn. „Budowa niskoemisyjnego systemu transportu w Chełmskim Obszarze Funkcjonalnym” w ramach Osi Priorytetowej 5. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna, Działanie 5.4 Transport niskoemisyjny Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 – 2020 . 2. Zakres rzeczowy robót budowlanych, obejmujący teren: Miasta Chełm, Gminy Chełm oraz Gminy Kamień - dla których ustanowiony zostanie nadzór inwestorski obejmuje następujące specjalności: 1) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 2) drogową, w tym: Zamawiający Miasto Chełm, rodzaj inwestycji: 1. Przebudowa parkingów miejskich - przebudowa parkingu przy Alei Armii Krajowej - przebudowa parkingu przy ul. Kolejowej (przed Dworcem Głównym PKP; 2. Budowa ścieżki rowerowej i ciągu pieszego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 844 relacji Chełm - Hrubieszów; 3. Powstanie systemu rowerów miejskich; Zamawiający Gmina Chełm, rodzaj inwestycji: 1. Ścieżka rowerowa w miejscowości Depułtycze Królewskie wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 843 od skrzyżowania z drogą gminna nr 104646L do Centrum Studiów Inżynierskich Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Chełmie. 2. Ścieżka rowerowa o długości w miejscowości Żółtańce-Kolonia wzdłuż drogi powiatowej nr 1832L od ul. Metalowej w Chełmie do skrzyżowania z drogą gminną nr 105069. 3. Ścieżka rowerowa biegnąca przez miejscowości Horodyszcze-Kolonia, Parypse, Staw wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 841 od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 812 do skrzyżowania z drogą powiatową nr 1818L. 4. Ścieżka rowerowa nad zalewem Żółtańce 5. Ciąg pieszo - rowerowy w miejscowości Strupin Mały na terenie Miasta Chełm w obrębie działek przylegających do pasa drogowego należących do Gminy Chełm wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 844 relacji Chełm - Hrubieszów 6. Powstanie systemu roweru 7. Parking wraz z oświetleniem przy zalewie Żółtańce; Zamawiający Gmina Kamień, rodzaj inwestycji: 1. Budowa ścieżki rowerowej i ciągu pieszo – rowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 844 relacji Chełm -  Hrubieszów 2. Budowa parkingu w Kamieniu 3. Powstanie systemu roweru gminnego. 3. Roboty budowlane będą realizowane w oparciu o posiadaną przez Zamawiającego dokumentację techniczną, w tym: 1) Przedmiary robót budowlanych – zał. nr 9 do SIWZ, 2) Dokumentację projektową – zał. nr 10 do SIWZ. 4.. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy objętych przedmiotem zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności biurowe i administracyjne związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.), 7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w formularzu oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców. 8. Wykonawca zobowiązuje się do zamieszczania we wszystkich dokumentach, które przygotowane będą w związku z realizacją Umowy, informacji o udziale Unii Europejskiej we współfinansowaniu Projektu oraz oznaczenia dokumentów i miejsca realizacji inwestycji logo Unii Europejskiej i logo Programu. Działania mają być prowadzone zgodnie z zapisami zawartymi w "Wytycznych dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020". 9. Przewidywane terminy: 1) wszczęcia postępowania/postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację inwestycji w zakresie wykonania robót budowlanych z zastrzeżeniem, iż terminy te mogą ulec zmianie: 2) realizacji inwestycji z zastrzeżeniem, iż terminy te mogą ulec zmianie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt VI.5-7 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI.9 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. VI.10 SIWZ stosuje się odpowiednio. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający zażąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. 5. Oferta musi zawierać: 1) formularz oferty o treści zgodnej z wzorem formularza ofertowego, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu, zgodne z wzorami stanowiącymi załączniki nr 2 i 3 do SIWZ, 3) zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów, 4) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy  w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy, 5) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, 6) kalkulację ceny oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ. 6. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) oraz pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy powinno być złożone wraz z ofertą w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (t.j. Dz. U. Z 2017 r. poz. 2291 z późn. zm.). 7. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust.4 ustawy). 8. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt. XI.11 SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach