Przetargi.pl
Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Grupy Zakupowej Powiatu Makowskiego

Powiat Makowski ogłasza przetarg

  • Adres: 06200 Maków Mazowiecki, ul. Rynek
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 297 173 670 , fax. 029-7173664
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Makowski
    ul. Rynek 1
    06200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 297 173 670, fax. 029-7173664
    REGON: 55066844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-makowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Grupy Zakupowej Powiatu Makowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest Świadczenie usługi kompleksowej polegającej na sprzedaży energii elektrycznej oraz zapewnieniu świadczenia usługi jej dystrybucji na potrzeby Grupy Zakupowej Powiatu Makowskiego Sprzedaż energii elektrycznej odbywać się ma na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (t. j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23.04.1964 r. – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2016 r., poz. 380 z późniejszymi zmianami). 1) Wykaz i charakterystykę obiektów oraz szczegółowe informacje dotyczące szacunkowego zużycia energii elektrycznej w tych obiektach, dla poszczególnych grup taryfowych w okresie 12 miesięcy zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Szacunkowe zużycie energii w obiektach Zamawiającego w okresie realizacji zamówienia wynosi 1 984 997,00 kWh. 2) Zamówienie obejmuje sprzedaż oraz dostawę energii elektrycznej do 377 punktów poboru, dla których nabywcami i odbiorcami są: 1. Powiat Makowski, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571452124 • Starostwo Powiatowe w Makowie Mazowieckim, ul. Rynek 1, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571285494 • Zarząd Dróg Powiatowych w Makowie Mazowieckim, ul. Krótka 3, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571290325 • Dom Pomocy Społecznej, ul. Mazowiecka 2, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571259640 • Powiatowy Urząd Pracy, ul. Przasnyska 77, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571008553 • Liceum Ogólnokształcące Nr I im. Marii Curie-Skłodowskiej w Makowie Mazowieckim, ul. Kopernika 2, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571252833 • Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy im. Ks. Jana Twardowskiego w Makowie Mazowieckim, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 5, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571014915 • Zespół Szkół im. Tadeusza Kościuszki w Krasnosielcu, ul. Sadowa 6, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571005885 • Zespół Szkół im. Żołnierzy Armii Krajowej w Makowie Mazowieckim, ul. Duńskiego Czerwonego Krzyża 7,06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571008547 • Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Różanie, ul. Warszawska 34, 06-230 Różan, NIP 7571125715 2. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim, ul. Stanisława Moniuszki 6A, 06-200 Maków Mazowiecki, NIP 7571007016 3. Gmina Młynarze, ul. Ostrołęcka 7, 06-231 Młynarze, NIP 757-14-80-899 • Urząd Gminy Młynarze, ul. Ostrołęcka 7, 06-231 Młynarze, NIP 757-10-14-921 4. Gmina Czerwonka, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka, NIP 757-147-72-36 • Urząd Gminy w Czerwonce, Czerwonka Włościańska 38, 06-232 Czerwonka • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Czerwonce, Czerwonka Włościańska 38A 06-232 Czerwonka • Szkoła Podstawowa im. M. Konopnickiej w Czerwonce, Czerwonka Włościańska 37, 06-232 Czerwonka 5. Gmina Szelków, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757 141 64 53 • Szkoła Podstawowa w Starym Szelkowie, Stary Szelków 38, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-10-08-524 • Przedszkole w Starym Szelkowie, Stary Szelków 39A, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-12-69-957 • Publiczne Gimnazjum w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-13-36-949 • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-13-77-500 • Urząd Gminy w Szelkowie, Stary Szelków 39, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-10-08-180 6. Gminne Centrum Kultury, Czytelnictwa i Sportu w Starym Szelkowie, Stary Szelków 35A, 06-220 Stary Szelków, NIP: 757-14-80-528 7. Gmina Sypniewo, ul. Ostrołęcka 27, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-14-13-360 • Urząd Gminy, ul. Ostrołęcka 27, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-11-92-551 • Szkoła Podstawowa im. Wł. St. Reymonta, ul. Wł. Reymonta 12A, 06-213 Sypniewo, NIP: 757-13-68-694 • Publiczne Samorządowe Przedszkole w Gąsewie Pod., ul. Szkolna 1, 06-213 Sypniewo, NIP: 757-13-68-665 • Zespół Placówek Oświatowych w Sypniewie, ul. Wł. Broniewskiego 2a, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-14-62-737 8. Gminny Ośrodek Kultury w Sypniewie, ul. Ostrołęcka 39, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-14-12-780 9. Gminna Biblioteka Publiczna w Sypniewie, ul. Ostrołęcka 39 A, 06-216 Sypniewo, NIP: 757-12-69-963 10. Gmina Krasnosielc, ul. Rynek 40, 06-212 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa w Rakach im. Bohaterów Powstania Styczniowego, 06-214 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa w Amelinie im. Świętego Stanisława Kostki w Amelinie, Amelin 33, 06- 212 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa im. Edwarda Rolskiego w Drążdżewie, Drążdżewo 62, 06-214 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Krasnosielcu, ul. Ogrodowa 2a, 06- 212 Krasnosielc, NIP 7571420383 • Publiczne Samorządowe Przedszkole w Krasnosielcu, ul. Ogrodowa 1, 06-212 Krasnosielc, NIP 7571420383 11. Gminny Ośrodek Kultury w Krasnosielcu ul. Rynek 40A, 06-212 Krasnosielc, NIP 7571007571 12. Publiczna Biblioteka Samorządowa, ul. Rynek 30, 06-212 Krasnosielc, NIP 7570001827 3) Każdy z w/w/ płatników zawrze z Wykonawcą jedną umowę obejmującą wszystkie punkty poboru energii należące do niego. 4) Wykonawca wyłoniony w postępowaniu w imieniu i na rzecz Zamawiającego wykona następujące czynności wynikające z procedury zmiany sprzedawcy w odniesieniu do punktów poboru energii elektrycznej, do których odnosi się zamówienie: a) zgłoszenia właściwemu Operatorowi Systemu Dystrybucyjnego do realizacji zawartej z Wykonawcą umowy kompleksowej sprzedaży energii elektrycznej, b) składania oświadczeń woli w zakresie wypowiadania dotychczas obowiązujących umów sprzedaży energii elektrycznej, świadczenia usług dystrybucji oraz umów kompleksowych. 5) Zamawiający w tym celu udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przekaże Wykonawcy informacje niezbędne do przeprowadzenia procesów zmian sprzedawcy energii, a w szczególności okresy obowiązywania aktualnych oraz okresy wypowiedzeń aktualnych umów sprzedaży energii elektrycznej. 6) Planowana przez zamawiającego ilość energii elektrycznej, grupa taryfowa OSD oraz moce umowne dla poszczególnych PPE mogą ulec zmianie, tj. zwiększeniu lub zmniejszeniu, w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zmiany mogą dotyczyć: liczby punktów poboru energii, ilości energii, wielkości mocy umownej w przedziale w przypadku: a) rezygnacji z punktów poboru energii spowodowanej w szczególności przekazaniem, sprzedażą, wynajmem innemu właścicielowi, zamknięciem, likwidacją, b) powstania nowych punktów poboru energii lub przejęcia punktów poboru energii od innych podmiotów. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać według tych samych cen jednostkowych energii elektrycznej i stawek taryfowych za usługi dystrybucji i na tych samych warunkach, które określone zostały w ofercie i treści SIWZ, c) zmiany zapotrzebowania na energię elektryczną oraz moc w danym punkcie poboru energii. Zwiększenie punktów poboru możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych, które zostały ujęte w SIWZ oraz wycenione w Formularzu Ofertowym. Zamawiający może zwiększyć moc umowną/grupę taryfową do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych. W przypadku, gdy zmiana parametrów dystrybucyjnych wiązać się będzie z koniecznością ponoszenia dodatkowych opłat, zgodnie z taryfą OSD, Zamawiający zobowiązany będzie do ich uiszczenia. Ceny i stawki opłat, określone przez Wykonawcę, w przypadku zmiany Taryfy Sprzedawcy dla grupy taryfowej G11, zatwierdzanej przez Prezesa URE, ulegną automatycznej zmianie, od dnia ich wejścia w życie, bez konieczności sporządzania aneksu do umowy 7) Podane przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ prognozowane zużycie energii elektrycznej ma jedynie charakter informacyjny, służący do porównania ofert. Nie stanowi ono dla Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. 8) Cena za energię elektryczną za 1 kWh energii elektrycznej w okresie obejmowania umowy nie podlega zmianie. 9) Cena określona w umowie obowiązuje także dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej OSD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że posiada: 1) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) Oświadczenie wykonawcy, że ma zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy i Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę – załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ, 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez Wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ. 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie okoliczności, o których mowa w art. 24 ust 1 i 5 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 1) ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu energią elektryczną wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki, 2) Oświadczenie wykonawcy, że ma zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców nie będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) lub aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obszarze, na którym znajduje się miejsce dostarczania energii elektrycznej (w przypadku Wykonawców będących właścicielem sieci dystrybucyjnej) – załącznik nr 7 do SIWZ. 4. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: Zamawiający nie wyznaczył warunku w tym zakresie. 5. W celu oceny spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b pkt 3) ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia pod rygorem wykluczenia z postępowania w wyznaczonym terminie następujących oświadczeń i dokumentów: Zamawiający nie wyznaczył warunku w tym zakresie. 6. Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt VII.2, VII.3, VII.4, VII.5 należy dołączać do oferty. 7. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie VII.2 ppkt 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w pkt VII.7 ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w pkt VII.7 ppkt 1. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach