Przetargi.pl
świadczenie usługi kompleksowego ubezpieczenia na rzecz Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa

SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA ogłasza przetarg

  • Adres: 02-256 Warszawa, al. Krakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8460011 wew. 261, , fax. 22 846 44 32
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SIEĆ BADAWCZA ŁUKASIEWICZ-INSTYTUT LOTNICTWA
    al. Krakowska 110/114
    02-256 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8460011 wew. 261, , fax. 22 846 44 32
    REGON: 37374000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ilot.lukasiewicz.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usługi kompleksowego ubezpieczenia na rzecz Sieci Badawczej Łukasiewicz – Instytutu Lotnictwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego ubezpieczenia na rzecz Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) Część I: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej; 2) Część II: Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków podczas podróży zagranicznych; 3) Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników Laboratoriów; 4) Część IV: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków podczas krajowych podróży służbowych, wyjazdów szkoleniowych i integracyjnych oraz imprez organizowanych przez Sieć Badawczą Łukasiewicz - Instytut Lotnictwa na terytorium RP. 3. Minimalne wymagania Zamawiającego są określone w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - załącznik nr 1.1 do SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera informacje o poufnym charakterze, które zostaną udostępnione Wykonawcom na ich wniosek. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy treści udostępnionych mu informacji i dokumentów. Wniosek można złożyć w następujący sposób: 1) w formie elektronicznej. Do zachowania elektronicznej formy wniosku wymagane jest złożenie wniosku w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym za pośrednictwem platformy internetowej znajdującej się na stronie internetowej: https://ilot.eb2b.com.pl poprzez zakładkę „pytania i informacje” albo 2) w formie pisemnej – wniosek powinien być złożony w oryginale w zamkniętej kopercie. Na kopercie powinna widnieć nazwa i adres Wykonawcy oraz następujące oznaczenie: wniosek ws. udostępnienia informacji w postępowaniu na usługę kompleksowego ubezpieczenia sygnatura sprawy: AZLZ.26.61.2020. Wniosek należy złożyć w siedzibie Sieci Badawczej Łukasiewicz - Instytutu Lotnictwa w kancelarii ogólnej, budynek A.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium wynosi: 1) Dla części I: 15 000,00 PLN 2) Dla części II: 2 000,00 PLN 3) Dla części III: 3 000,00 PLN 4) Dla części IV: 1 000,00 PLN 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być ‎wniesione w jednej lub kilku niżej podanych formach w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu na rachunek Zamawiającego na konto Bank Pekao S.A. o numerze: 39 1240 6973 1111 0010 9750 3751 z dopiskiem: Wadium – postępowanie na usługę kompleksowego ubezpieczenia nr AZLZ.26.61.2020. 4. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 1) gwarancjach bankowych, 2) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ‎ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110).‎ 5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy określony w ust. 3 pkt. 1). 6. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 3 pkt 2)-5), musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp, przy czym: 1) w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, dokumenty te muszą obejmować swym zakresem wszelkie roszczenia Zamawiającego z tytułu związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia działań lub zaniechań każdego z nich, 2) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz Zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie, 3) dokumenty te zostaną złożone w oryginale. Za oryginał wadium w formie elektronicznej Zamawiający uzna dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Oryginał gwarancji lub poręczenia zaleca się złożyć wraz z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (tekst jednolity (Dz.U. z 2020 r. poz. 895 późn. zm.) wydane przez uprawniony organ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1) wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ofertę podpisuje wyznaczony pełnomocnik. 2) Ogólne Warunki Ubezpieczenia (dopuszcza się elektronicznie np. płyta CD, pendrive w przypadku składania ofert w formie pisemnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach