Przetargi.pl
Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową instalacji fotowoltaicznej w MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 73110 Stargard, ul. Okrzei
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 5771274 , fax. 91 5772128
  • Data zamieszczenia: 2018-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
    ul. Okrzei 6
    73110 Stargard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 5771274, fax. 91 5772128
    REGON: 81111575800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową instalacji fotowoltaicznej w MPGK Sp. z o.o. w Stargardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad budową instalacji fotowoltaicznej dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Stargardzie, realizowanej w ramach dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego (Oś Priorytetowa 02 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 02.10 Zwiększenie wykorzystania źródeł odnawialnych, Cel Tematyczny 04 Wspieranie przejścia na gospodarkę niskoemisyjną we wszystkich sektorach, Priorytet Inwestycyjny – 4a Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych) i obejmuje: - nadzór nad budową instalacji fotowoltaicznej (modułów fotowoltaicznych w ilości 7148 szt.) zlokalizowanych na terenie Stacji Ujęcia Wody i Oczyszczalni Ścieków w Stargardzie. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia na roboty budowalne określa dokumentacja projektowa. Praca Wykonawcy obejmuje nadzór nad realizacją zadania i jego rozliczenie w okresie realizacji, kontrolę zadania wykonywanego w okresie gwarancji udzielonej przez Wykonawcę dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej, w przypadku stwierdzenia usterek, wyegzekwowanie ich usunięcia od w/w Wykonawcy. Wykonawca wykona prace objęte niniejszą umową zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, sztuki budowlanej, etyki zawodowej oraz przepisami prawa, w tym szczególnie Prawa budowlanego, Prawa zamówień publicznych. 2. Zakres obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz. U. 2013r . poz.1409 z późn. zm.) i obejmuje w szczególności: 1) zapoznanie się z dokumentacją projektową, warunkami terenowymi i dokumentacją formalno-prawną budowy, 2) wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 3) prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca robót budowlanych nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy o roboty budowlane, 4) kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem, 5) żądanie usunięcia przez Wykonawcę robót budowlanych ujawnionych wad w jakości prac oraz określenie zakresu koniecznego do wykonania robót poprawkowych, poświadczanie usunięcia wad wykonanych robót, wnioskowanie o potrącenie z wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych kar umownych w przypadku nie usunięcia tych wad, 6) dokonywanie odbiorów prac zanikających i ulegających zakryciu, 7) udział w czynnościach odbioru częściowego i końcowego w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą robót budowlanych. W ramach tych czynności Inspektor Nadzoru Inwestorskiego zobowiązany jest do: a) stwierdzenia gotowości do odbioru, b) sprawdzenia i przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, 8) dbania o interesy Zamawiającego oraz podejmowania czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 9) pobytu na terenie realizowanej inwestycji w czasie prowadzenia robót oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową oraz dokumentacją projektową, 10) potwierdzania faktycznie wykonywanych robót oraz usunięcia wad, 11) sygnalizowania Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, w tym celu przedkładanie Zamawiającemu tygodniowych raportów z realizacji postępu robót budowlanych, z czynności podejmowanych przez inspektora, zagrożeń i propozycji ich rozwiązywania. 12) udziału w czynnościach przekazania Wykonawcy robót budowlanych terenu budowy, organizacji narad technicznych i udziału w nich oraz prowadzenia z nich notatek (notatki z narad powinny być załącznikiem do raportów tygodniowych, przekazywanych Zamawiającemu), 13) reprezentowania interesów Zamawiającego na budowie, 14) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy, 15) udzielania Wykonawcy robót budowlanych wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących inwestycji, 16) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu, 17) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów, oraz nadzorowania badań materiałów i robót wykonywanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 18) zlecania Wykonawcy robót budowlanych wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwość, co do ich jakości, 19) dostarczenia na bieżąco Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, 20) zapobiegania roszczeniom Wykonawcy robót budowlanych, 21) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót budowlanych oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego a stanem faktycznym na terenie budowy, 22) zinwentaryzowanie robót i rozliczenia umowy o roboty budowlane w przypadku jej wypowiedzenia, 23) wydania polecenia przyspieszenia lub opóźnienia tempa robót, 24) udziału w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją zadania, 25) weryfikacja kompletności i prawidłowości dokumentów składanych przez wykonawcę do płatności przejściowych i końcowych. 3. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie decydować: 1) dopuszczeniu materiałów, prefabrykatów i wszystkich elementów i urządzeń przewidzianych do wbudowania i wykorzystania przy realizacji robót; 2) zatwierdzeniu receptur i technologii proponowanych przez Wykonawcę robót budowlanych; 3) wstrzymaniu robót prowadzonych w sposób zagrażający bezpieczeństwu lub niezgodnie z wymaganiami umowy o roboty budowlane zawartej pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą robót budowlanych; 4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w przypadku konieczności będzie wnioskować o: 1) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; 2) przeprowadzenie niezbędnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Inspektora. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego będzie akceptować: propozycję Wykonawcy robót budowlanych odnośnie zmiany kierownika budowy lub robót na inną osobę niewskazaną w ofercie Wykonawcy robót budowlanych. 5. Po zakończeniu robót w okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim, do zadań Wykonawcy będzie należało: 1) finalizacja zadań wynikających z realizacji budowy; 2) dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; 3) odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; 4) wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; 5) sporządzenie raportu końcowego 6. Wykonawca nie może zaciągać w imieniu Zamawiającego żadnych zobowiązań, w tym mogących narazić Zamawiającego na straty materialne i finansowe. 7. Wykonawca zobowiązuje się do pobytu na terenie inwestycji w wymiarze nie mniejszym niż 17 godzin tygodniowo. 8. Zamawiający udostępni Wykonawcy jedno pomieszczenie w budynku administracyjnym na oczyszczalni ścieków i jedno w budynku stacji uzdatniania wody. Zamawiający nie zapewnia sprzętu biurowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium jest wymagane i wynosi 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 05.02.2018 r. do godz.11.00. 3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 16 1240 3901 1111 0000 4216 5073. Dokument przelewu należy opisać: „Wadium w postępowaniu nr EZ-ZP-04/2018”. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach