41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg
- Adres: 08-521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
- Data zamieszczenia: 2014-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
ul. Brygady Pościgowej 5 5
08-521 Dęblin, woj. lubelskie
tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
REGON: 06145692000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.41blsz.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem polegającej na zapewnieniu noclegów oraz wyżywienia i obsłudze organizowanego przez Zamawiającego szkolenia w obrębie jednego kompleksu hotelowego - Nr 17/14/N - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelowej z wyżywieniem polegającej na zapewnieniu noclegów oraz wyżywienia i obsłudze organizowanego przez Zamawiającego szkolenia w obrębie jednego kompleksu hotelowego. 2. Termin szkolenia: od 26.05.2014 r. (od godziny 1400 - zakwaterowanie) do 29.05. 2014 r. (ok. godziny 1200 wykwaterowanie). 3. Lokalizacja: Hotel zlokalizowany w okolicach Dęblina (w promieniu do 40 km) z dogodnym dojazdem do Jednostki Wojskowej 4461 - 4. Skrzydło Lotnictwa Szkolnego Dęblin. 4. Usługi hotelarskie: a) Hotel o standardzie, co najmniej trzygwiazdkowym, w rozumieniu Rozporządzenia z dnia 19 sierpnia 2004 r. Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2004 r. Nr 188, poz. 1945); b) Ilość miejsc noclegowych: dla minimum 80 osób w tym:pokoje jednoosobowe dla 10 osób - 10 pokoi;pokoje dwuosobowe dla 70 osób - 35 pokoi, z pojedynczymi łóżkami; c) Wykonanie usługi w dniach 26-29.05.2014 r.; d) Zakwaterowanie w pokojach z łazienkami, ciepła i zimna woda przez całą dobę, wyposażonych w telewizor, telefon, Internet, suszarkę do włosów w cenie pokoju; e) Zapewnienie czystości, higieny, przepisów sanitarnych i przepisów przeciwpożarowych; f) Zapewnienie miejsc dla palących na terenie hotelu; g) Dozorowany parking dla minimum dwóch autobusów, pięciu busów i piętnastu samochodów osobowych - w cenie zakwaterowania bez dodatkowych opłat; h) Wynajęcie dwóch sal konferencyjnych klimatyzowanych wraz z obsługą techniczną z oddzielnym wejściem (jedna z nich o powierzchni, co najmniej 100 m2, sposób ustawienia mebli na ww. salach - typ szkolny), na wyłączność, również w godzinach popołudniowych, dla co najmniej 80 osób; (W cenie wynajmu sala wyposażona zostanie w projektor multimedialny, ekran, nagłośnienie, mikrofon bezprzewodowy, flipchart z markerami, łącze internetowe,); i) Udostępnienie Sali - pomieszczenia do przerw kawowych w sąsiedztwie sali konferencyjnej; j) Zaplecze sanitarne dostosowane do liczby uczestników: osobna toaleta dla kobiet i mężczyzn w bliskim sąsiedztwie sal konferencyjnych; k) Udostępnienie recepcji lub wydzielenie miejsca reprezentantowi JW 4461, w dniu przyjazdu gości, w celu dokonania niezbędnych formalności; l) Możliwość wcześniejszego dostarczenia i przechowywania materiałów szkoleniowych i zapewnienia w tym celu pomieszczenia - magazynu; 5. Usługi gastronomiczne: a) Wyżywienie w formie posiłków restauracyjnych z możliwością zarezerwowania sali konsumpcyjnej na wyłączność powinno obejmować: w dniu 26.05.2014 r. - planowane ok. 80 kolacji; w dniu 27-28.05.2014 r. - całodzienne (planowane ok. 80 śniadań, obiadów, kolacji); w dniu 29.05.2014 r. - planowane ok. 80 śniadań i ok. 80 zestawów podróżnych wydawanych przy śniadaniu; b) Dwie przerwy kawowe, w których skład mają wchodzić: kawa, herbata, woda, soki, ciasteczka dla uczestników i organizatorów; w dniu 27.05.2014 r. - 1 przerwa kawowa ciągła uzupełniana; w dniu 29.05.2014 r. - 1 przerwa kawowa; c) Uroczysta kolacja w drugim dniu szkolenia. d) Kolacja ogniskowo - grillowa w trzecim dniu szkolenia z możliwością przeniesienia do wnętrza hotelu. e) Menu posiłków zostanie ustalone w porozumieniu z organizatorem; f) Przygotowanie w razie potrzeby kilku posiłków według indywidualnych preferencji uczestników, dieta jarska, bezglutenowa, koszerna itp. bez zmiany kosztów. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ww. posiłkach na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia; g) Terminowe przygotowywanie posiłków, w terminach zgodnych z ramowym planem szkolenia; h) Przestrzeganie zasad higieny oraz obowiązujących przepisów sanitarnych przy przygotowaniu posiłków dla wskazanej liczby żywionych w szczególności świadczenia usług żywienia zgodnie z Ustawą o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2007 r. Nr 171, poz. 1225 z późn. zm.); i) Przygotowanie posiłków zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia, z urozmaiconych, pełnowartościowych, świeżych produktów, z ważnymi terminami przydatności do spożycia; j) W całodziennym jadłospisie powinny być uwzględnione produkty ze wszystkich grup spożywczych. 6. Warunki organizacyjne: a) Liczba rzeczywistych uczestników szkolenia może odbiegać od podanej powyżej przez zamawiającego (minus 10 procent - tj. 8 osób); b) Zamawiający poinformuje Wykonawcę o ostatecznej liczbie uczestników i przekaże ramowy plan szkolenia nie później niż 3 dni przed terminem szkolenia. Niemniej rozliczenie za całą usługę przeprowadzone zostanie według faktycznie wykorzystanych miejsc noclegowych i posiłków z uwzględnieniem pkt. 6 lit.a); c) Przygotowywanie i spożywanie posiłków na bazie obiektu hotelowego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.41blsz.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie szkolenia symulatorowego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-2, Nr - 6/16/N.
Dodano: 2016-02-25 - Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego w 2016r. z podziałem na części OP-IV.272.9.2016.AO
Dodano: 2016-02-12 - Usługa zorganizowania i przeprowadzenia profesjonalnego szkolenia z budowy, zasad działania oraz przeznaczenia naziemnego systemu nawigacyjnego TACAN typu 2010 - Nr 15/15/N
Dodano: 2015-06-18 - Usługi szkoleń informatycznych dla Oddziału ZUS w Lublinie i Rzeszowie.
Dodano: 2015-06-12 - Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego w 2015r. z podziałem na części. OP-IV.272.8.2015.AO
Dodano: 2015-02-16 - Przeprowadzenie szkolenia symulatorowego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-2 Nr 4/15/N.
Dodano: 2015-02-11 - Przeprowadzenie szkolenia symulatorowego na symulatorze lotu śmigłowca Mi-2 Nr 1/15/N,
Dodano: 2015-01-27 - Usługa organizacji warsztatów szkoleniowych oraz seminarium na potrzeby projektu Stworzenie sieci ekspertów w zakresie prowadzenia rozszerzonych konsultacji społecznych ze szczególnym uwzględnieniem inwestycji w biogazownie (zamówienie z podziałem na części)
Dodano: 2014-09-15 - Usługa szkoleniowa dla pracowników Oddziału ZUS w Lublinie
Dodano: 2014-06-05 - Usługa szkolenia lekarzy i lekarzy dentystów w ramach stażu podyplomowego w 2014 r. z podziałem na części [OP-IV.272.19.2014.AO]
Dodano: 2014-02-27