Przetargi.pl
Świadczenie usługi hotelarsko - gastronomicznej

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2011-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu województwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi hotelarsko - gastronomicznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi hotelarsko - gastronomicznej dla 50 osób - uczestników dwudniowego wyjazdowego szkolenia dla regionalnych liderów związków zawodowych z terenu partnerstwa EURES-T Beskydy nt. mobilności transgranicznej i migracji w dniach 19 - 20 maja 2011 r. 1) USŁUGA HOTELARSKA Usługa hotelarska zorganizowana zostanie w hotelu o standardzie co najmniej trzygwiazdkowym lub obiekcie hotelarskim spełniającym standardy hotelu co najmniej trzygwiazdkowego, usytuowanym na terenie województwa śląskiego w miejscowościach turystycznych w Beskidzie Śląskim lub Beskidzie Żywieckim. Wykonawca zapewni jeden nocleg w dniu 19 maja br. dla 44 osób w pokojach dwuosobowych (22 pokoje) oraz jeden nocleg w dniu 19 maja br. dla 6 osób w pokojach jednoosobowych (6 pokoi) wraz ze śniadaniem. Pokoje powinny mieć powierzchnię min. 10m? (w przypadku pokoju 1-osobowego) lub 14m? (w przypadku pokoju 2-osobowego). W pokojach 2-osobowych powinny znajdować się 2 oddzielne łóżka. Minimalne wyposażenie pokoi (zarówno 1 jak i 2-osobowych) to: łóżko lub łóżka, biurko lub stół, krzesło lub inny mebel do siedzenia (nie mniej niż 2 na pokój), lustro, wieszak na okrycie wierzchnie, telewizor. Wszystkie pokoje powinny posiadać łazienki wyposażone min. w wannę z baterią i natryskiem lub kabinę natryskową z dostępem do zimnej i ciepłej wody przez 24 godziny na dobę, umywalkę z blatem lub półką, WC, zestaw ręczników. Obiekt powinien posiadać ogrzewanie zapewniające temperaturę co najmniej 20°C i umożliwiające gościom samodzielną regulację temperatury w pokoju. Wykonawca ponadto zapewni salę konferencyjno - szkoleniową dla ok. 50 osób z dostępem do Internetu, wyposażoną w klimatyzację, ekran, tablicę typu flipchart oraz sprzęt techniczny niezbędny do przeprowadzenia prezentacji (projektor multimedialny, laptop). Sala powinna znajdować się w tym samym obiekcie, w którym zakwaterowani będą uczestnicy szkolenia. Wykonawca zapewni również transport uczestników szkolenia z Bielska - Białej (miejsce wyjazdu: siedziba Zarządu Regionu Podbeskidzie NSZZ Solidarność, ul Asnyka 19) do miejsca odbywania szkolenia w dniu 19 maja br. oraz do Bielska - Białej po zakończeniu szkolenia w dniu 20 maja br. zgodnie z wstępnym harmonogramem załączonym do SIWZ. 2) USŁUGA GASTRONOMICZNA Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną, składającą się z: a) 2 obiadów dla 50 osób przygotowanych i podanych w dniach 19 i 20 maja br. w formie bufetu szwedzkiego: zupy (w pierwszym dniu szkolenia 2 zupy do wyboru: rosół z makaronem i ogórkowa, w drugim dniu: 1 zupa - krem z pieczarek z grzankami), danie główne na ciepło (1 dzień do wyboru: 1 rodzaj mięsa, danie bezmięsne - ryba, 2 dzień do wyboru: 1 rodzaj mięsa, 1 danie wegetariańskie), dodatki (puree ziemniaczane lub ziemniaki zapiekane lub frytki oraz ryż), 2 rodzaje sosów, dodatki warzywne (sałatki lub/i surówki - 3 rodzaje), deser, napoje ciepłe (kawa lub herbata wraz z dodatkami - śmietanką, cukrem, cytryną) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); b) 1 kolacji dla 50 osób (danie ciepłe, zimny bufet, napoje), podanej w dniu 19 maja br. przygotowanej i wydanej w formie bufetu szwedzkiego, składającej się z: dania ciepłego jednogarnkowego z pieczywem, zimnej płyty (wędliny, mięsa, deski serów, drobne przekąski typu tymbaliki, koreczki, kanapki bankietowe, 3 rodzaje sałatek, świeże i marynowane warzywa), drobne słodkie ciasteczka, pieczywo, masło, napoje ciepłe (kawa lub herbata wraz z dodatkami - śmietanką, cukrem, cytryną) i zimne (woda mineralna i soki owocowe); c) 3 przerw kawowych dla 50 osób: 2 przerwy w dniu 19 maja br. (jedna w godzinach przedpołudniowych, druga popołudniowych), 1 przerwa w dniu 20 maja br w godzinach przedpołudniowych, zgodnie z załączonym wstępnym harmonogramem. W ramach każdej przerwy uczestnicy szkolenia będą mogli korzystać z: kawy, herbaty wraz z dodatkami - śmietanką, cukrem, cytryną, soków, wody mineralnej - gazowanej i niegazowanej, drobnych słodkich i słonych przekąsek, owoców; Uwaga: 1) usługa gastronomiczna rozpoczyna się w dniu 19 maja br. przerwą kawową, a kończy się obiadem w dniu 20 maja br. zgodnie z załączonym wstępnym harmonogramem; 2) w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia pełnego serwisu gastronomicznego związanego z wyżywieniem tzn. przygotowaniem, obsługą kelnerską, nakryciem stołów, zapewnieniem zastawy (nie dopuszcza się stosowania plastikowych lub papierowych kubeczków, sztućców, talerzy itp.) oraz innych naczyń niezbędnych do serwowania zimnych i ciepłych posiłków w formie bufetu szwedzkiego (np. podgrzewacze, warniki, zaparzacze, termosy); 3) miejsce zakwaterowania, miejsce wydawania posiłków, sala wykładowa powinny być zlokalizowane w obrębie jednego kompleksu hotelowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 550000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach