Przetargi.pl
Świadczenie usługi eksploatacji sieci oświetleniowych na obszarze Miasta Darłowo

Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg

  • Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 943 142 333
  • Data zamieszczenia: 2018-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
    Plac Tadeusza Kościuszki 9
    76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3142223 do 26, fax. 943 142 333
    REGON: 33092093700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi eksploatacji sieci oświetleniowych na obszarze Miasta Darłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksploatacji sieci oświetleniowych na obszarze Miasta Darłowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres prac objętych zadaniem obejmuje: a) prace eksploatacyjne: - zarządzanie i prowadzenie ruchu urządzeń oświetleniowych, - wykonywanie zabiegów eksploatacyjnych niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i zwierząt (oględziny sieci oświetleniowych co najmniej raz w miesiącu, przeglądy techniczne roczne i pięcioletnie, regulacja urządzeń sterowniczych), - wykonywanie prac eksploatacyjnych wymaga każdorazowego informowania Zamawiającego. b) prace awaryjne: - naprawa lub wymiana uszkodzonych odcinków kabli oświetleniowych, - naprawa lub wymiana uszkodzonych odcinków linii napowietrznej, - naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania oraz osprzętu, - naprawa lub wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych, osłon wnęk słupowych, wysięgników opraw oświetleniowych i opraw oświetleniowych oraz utylizacja zużytych źródeł światła, - wymiana uszkodzonych lub wyeksploatowanych źródeł światła, - wymiana uszkodzonych lub wyeksploatowanych oprawek, stateczników, kondensatorów oraz układów zapłonowych, - wymiana lub naprawa wraz z montażem dekoracji świątecznych montowanych na lampach ulicznych, - planowane wykonywanie prac naprawczych wymaga każdorazowego zgłoszenia do Zamawiającego w celu ustalenia zakresu prac, rodzajów użytych materiałów oraz przedstawienia kosztów prac, - utrzymywanie sieci oświetleniowej w należytym stanie technicznym tak, aby jej stan nie zagrażał zdrowiu i bezpieczeństwu ludzi oraz zwierząt, - zapewnienie działania oświetlenia w czasie od zmroku do świtu (wobec Wykonawcy dopuszcza się do 3% ilości niesprawności punktów świetlnych w stosunku do ogólnej ich liczby), - przekazywanie wykazu prac eksploatacyjnych i awaryjnych wraz z kosztorysami, - usuwanie awarii oraz usterek, które stanowią bezpośrednie zagrożenia życia i zdrowia, wykonywane jest niezwłocznie - w ciągu godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego, - usuwanie awarii oraz usterek, które nie stanowią bezpośrednie zagrożenia życia i zdrowia w określonym w umowie terminie - maksymalnie 3 dni robocze, licząc od dnia pisemnego zgłoszenia (faksem, za pomocą poczty elektronicznej). 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie: obsługi podnośnika montażowego, obsługi urządzeń oświetleniowych, montażu opraw, montażu słupów, układania kabli energetycznych) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach