Gmina Miasto Darłowo ogłasza przetarg
- Adres: 76150 Darłowo, Plac Tadeusza Kościuszki
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3142223 do 26 , fax. 943 142 333
- Data zamieszczenia: 2018-04-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Darłowo
Plac Tadeusza Kościuszki 9
76150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3142223 do 26, fax. 943 142 333
REGON: 33092093700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.darlowo.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usługi eksploatacji sieci oświetleniowych na obszarze Miasta Darłowo - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksploatacji sieci oświetleniowych na obszarze Miasta Darłowo określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakres prac objętych zadaniem obejmuje: a) prace eksploatacyjne: - zarządzanie i prowadzenie ruchu urządzeń oświetleniowych, - wykonywanie zabiegów eksploatacyjnych niezbędnych dla zapewnienia bezpieczeństwa ludzi i zwierząt (oględziny sieci oświetleniowych co najmniej raz w miesiącu, przeglądy techniczne roczne i pięcioletnie, regulacja urządzeń sterowniczych), - wykonywanie prac eksploatacyjnych wymaga każdorazowego informowania Zamawiającego. b) prace awaryjne: - naprawa lub wymiana uszkodzonych odcinków kabli oświetleniowych, - naprawa lub wymiana uszkodzonych odcinków linii napowietrznej, - naprawa lub wymiana uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania oraz osprzętu, - naprawa lub wymiana uszkodzonych słupów oświetleniowych, osłon wnęk słupowych, wysięgników opraw oświetleniowych i opraw oświetleniowych oraz utylizacja zużytych źródeł światła, - wymiana uszkodzonych lub wyeksploatowanych źródeł światła, - wymiana uszkodzonych lub wyeksploatowanych oprawek, stateczników, kondensatorów oraz układów zapłonowych, - wymiana lub naprawa wraz z montażem dekoracji świątecznych montowanych na lampach ulicznych, - planowane wykonywanie prac naprawczych wymaga każdorazowego zgłoszenia do Zamawiającego w celu ustalenia zakresu prac, rodzajów użytych materiałów oraz przedstawienia kosztów prac, - utrzymywanie sieci oświetleniowej w należytym stanie technicznym tak, aby jej stan nie zagrażał zdrowiu i bezpieczeństwu ludzi oraz zwierząt, - zapewnienie działania oświetlenia w czasie od zmroku do świtu (wobec Wykonawcy dopuszcza się do 3% ilości niesprawności punktów świetlnych w stosunku do ogólnej ich liczby), - przekazywanie wykazu prac eksploatacyjnych i awaryjnych wraz z kosztorysami, - usuwanie awarii oraz usterek, które stanowią bezpośrednie zagrożenia życia i zdrowia, wykonywane jest niezwłocznie - w ciągu godziny od otrzymania zgłoszenia telefonicznego, - usuwanie awarii oraz usterek, które nie stanowią bezpośrednie zagrożenia życia i zdrowia w określonym w umowie terminie - maksymalnie 3 dni robocze, licząc od dnia pisemnego zgłoszenia (faksem, za pomocą poczty elektronicznej). 1.3. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca zatrudniali na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące prace niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia (tj. osoby wykonujące czynności w zakresie: obsługi podnośnika montażowego, obsługi urządzeń oświetleniowych, montażu opraw, montażu słupów, układania kabli energetycznych) w sytuacji, gdy wykonywanie tych prac polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108, z późn. zm.). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 2.500,00zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100). 13.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP 41 1020 2791 0000 7002 0246 8411 Za datę wniesienia wadium wnoszonego w pieniądzu uważa się uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 13.3. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale. 13.4. Wadium wnoszone przez konsorcjum w innej formie niż pieniądz może być wnoszone przez poszczególnych konsorcjantów. Ze złożonych dokumentów musi wynikać, że wadium zabezpiecza ofertę złożoną przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 13.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w ustawie. 13.6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowałoby brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13.7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach gdy: (1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, (2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, (3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty, dowód wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Choszczno, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie Sp. z o.o. oraz Gminy Choszczno.
Dodano: 2024-04-30 - Naprawa i konserwacja urządzeń elektrycznych oświetlenia ulic będących w eksploatacji Miasta Szczecinek
Dodano: 2024-04-25 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Dolice, na urządzeniach pozostających we władaniu ENEA Oświetlenie sp. z o.o. w 2021 roku
Dodano: 2024-02-09 - konserwacja miejskiego oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Stargardu w latach 2024-2025
Dodano: 2024-01-15 - Przeprowadzenie postępowania publicznego polegającego na usuwaniu skutków kolizji oświetlenia ulicznego na terenie administrowanym przez Urząd Miasta Szczecin w roku 2023.
Dodano: 2023-11-15 - Usługi utrzymania i konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy Choszczno w 2021 roku
Dodano: 2021-02-10 - Świadczenie usługi konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta Koszalina
Dodano: 2021-02-05 - Eksploatacja i konserwacja oświetlenia miejsc publicznych, ulic, placów i dróg znajdujących się na terenie miasta i gminy Gryfino w 2021 r.
Dodano: 2021-02-03 - Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Barlinek w 2020 roku
Dodano: 2021-02-03 - Konserwacja oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Goleniów, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie Sp. z o.o.
Dodano: 2021-01-26