Przetargi.pl
Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 02.01.2017 r. do 30.06.2019 r.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 836 164 , fax. 586 836 166
  • Data zamieszczenia: 2016-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16
    83020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 586 836 164, fax. 586 836 166
    REGON: 19167494500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych tj. od 02.01.2017 r. do 30.06.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest: 1.Świadczenie usługi dowozu uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Cedry Wielkie, na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie trwania zajęć dydaktyczno-wychowawczych, tj. od 02.01.2017 r. do 30.06.2019 r. Zamówienie obejmuje: 1)Przewóz dzieci (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) w okresie trwania zajęć dydaktyczno – wychowawczych w latach dydaktyczno - wychowawczych od 02.01.2017 r. do 30.06.2019 r. w dni nauki. Organizacja roku szkolnego jest uregulowana rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002 r. w sprawie organizacji roku szkolnego(Dz. U. z 2002 r. 46 poz. 432 z późn. zm.). 2)Transport będzie się odbywał na terenie Gminy Cedry Wielkie na trasach i w godzinach określonych przez Zamawiającego (harmonogram dowozów stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). 3)Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu jazdy (harmonogram dowozów i odwozów) po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy. 4)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej 3 autobusami z minimalną liczbą miejsc siedzących 50, zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach oraz 1 autobusem rezerwowym. 5)Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg wykazu sporządzonego przez Zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych placówek oświatowych do 20 każdego miesiąca. Zamawiający najpóźniej do 25 każdego miesiąca w roku szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów. 6)Ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosowanych przepisów. 7)Miesięczne bilety zostaną wydane Dyrektorom poszczególnych placówek oświatowych w terminie do 28 dnia każdego miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym będzie świadczona usługa w roku szkolnym ( w miesiącu lutym do 26 na miesiąc marzec). 8)Ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno - wychowawczego może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca musi zapewnić ich dowózkę na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat z tego tytułu. 9)Rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie zakupionych biletów miesięcznych. 10)Ceny biletów mogą się różnić w zależności od odległości jaka dzieli dzieci od placówki oświatowej. a)I grupa biletów to bilety dla dzieci, których odległość od szkoły wynosi od 3 do 4 km -szacowana liczba dzieci - 123 b)II grupa biletów to bilety dla dzieci, których odległość od szkoły wynosi powyżej 4 km -szacowana liczba dzieci - 241 11)Zamawiający zastrzega możliwe odstępstwa od podanego harmonogramu przewozów uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, likwidacji szkół, zmiany organizacji roku szkolnego, zmiany struktury organizacyjnej szkoły odpracowania dni wolnych etc. 12)Do zapewnienia opieki nad dziećmi przewożonymi autobusami Wykonawca dodatkowo zatrudni opiekunki/opiekunów do dzieci, których zadaniem będzie dodatkowe czuwanie nad bezpieczeństwem dzieci podczas wsiadania do autobusu, przejazdu oraz wysiadania i przeprowadzenia przez jezdnię w kierunku szkoły. 13)Zatrzymanie autobusu w wyjątkowych sytuacjach (np. choroba dziecka, itp.) powinno nastąpić w miejscu wskazanym przez opiekuna/opiekunkę o ile nie zabraniają tego przepisy ruchu drogowego w celu zabrania lub wysadzenia dziecka. 14)Pojazdy uczestniczące w dowozach muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu osób, muszą posiadać ważne opłacone polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne pozytywne badania techniczne. 15)Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia (co najmniej 4 kierowców), przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawa jazdy kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego kierowców przewożących osoby. 16)Przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 t.j. z późn. zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób. 17)Usługi przewozowe świadczone w ramach niniejszego postępowania, muszą być wykonywane zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie, w szczególności: zapewnienie opieki w czasie przewozu w związku z przepisami ustawy z dnia 7 września 1991 r o systemie oświaty (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2156 z późn. zm.), przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe(tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 915 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1414 z późń. zm.) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 18)W okresie, gdy temperatura na zewnątrz pojazdu będzie niższa niż +5 stopni C, Wykonawca zobowiązany jest do ogrzewania pojazdu bez dodatkowego wynagrodzenia. 19)Zamawiający szacuje, że łącznie w ciągu całego roku dydaktyczno - wychowawczego długość tras przejazdu wyniesie maksymalnie 100 620 km. Przy obliczeniu ceny oferty Wykonawcy winni uwzględnić cenę za cały 2,5 roczny okres umowy tj. 100 620 km/rok x 2,5 roku= 251 550 km, wielkość ta służy wyłącznie do porównania ofert.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 61112000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2.Termin wniesienia wadium: 09.12.2016 r do godz. 11:00 3.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019 5.Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 6.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Gminę Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 7.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 8 i 9 8.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 9. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt. 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt. 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 11. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną