Przetargi.pl
Świadczenie usługi dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu pn. eIntegracja - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Ciechanowskim oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie

Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, 17 Stycznia
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 23 6723485 , fax. 236 722 945
  • Data zamieszczenia: 2018-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski-Starostwo Powiatowe
    17 Stycznia 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 23 6723485, fax. 236 722 945
    REGON: 130377706
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanow.powiat.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu pn. eIntegracja - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Ciechanowskim oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest usługa: Świadczenia usługi dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu pn. "eIntegracja - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Ciechanowskim” oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie. Wykonawca będzie realizował zamówienie etapami, zgodnie z kolejnością określoną przez Zamawiającego, tj.: 1) ETAP I – Przygotowanie do świadczenia usługi dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu pn. "eIntegracja - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Ciechanowskim” oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie. Okres trwania ETAPU I: od daty zawarcia umowy na realizację zamówienia do dnia 14 września 2018 roku roku, a w przypadku gdy Wykonawca nie zrealizuje w terminie czynności przewidzianych przez Zamawiającego do wykonania w ETAPIE I - do dnia wykonania tych czynności. 2) ETAP II – Świadczenie usługi dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu pn. "eIntegracja - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Ciechanowskim” oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie. Warunek rozpoczęcia: Zakończenie ETAPU I. Okres trwania ETAPU II: od dnia następującego po dniu w którym Wykonawca zakończył ETAP I, jednak nie wcześniej niż od 15 września 2018 roku, do dnia 31 lipca 2020 roku. W trakcie trwania ETAPU II Wykonawca będzie świadczył usługę dostępu do Internetu w celu zapewnienia trwałości projektu pn. "eIntegracja - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Ciechanowskim” oraz na potrzeby Starostwa Powiatowego w Ciechanowie, na którą składają się: a) świadczenie usług dostępu do Internetu w okresie od 15 września 2018 roku do dnia 31 lipca 2020 roku, we wskazanych przez Zamawiającego 1650 lokalizacjach na terenie powiatu ciechanowskiego – miejscach zamieszkania Beneficjentów Ostatecznych projektu; b) świadczenie usług dostępu do Internetu w okresie od 15 września 2018 roku do dnia 31 lipca 2020 roku, we wskazanej przez Zamawiającego 1 lokalizacji na terenie powiatu ciechanowskiego - dla Starostwa Powiatowego w Ciechanowie: c) świadczenie usług dostępu do Internetu w okresie od 15 września 2018 roku do dnia 31 lipca 2020 roku, we wskazanych przez Zamawiającego 19 lokalizacjach na terenie powiatu ciechanowskiego: 14 salach szkoleniowych oraz 5 jednostkach powiatowych; d) świadczenie usług usuwania awarii łączy internetowych we wszystkich lokalizacjach; e) udzielanie Zamawiającemu informacji na temat stanu realizacji usług, sposobie ich świadczenia oraz o wykorzystaniu poszczególnych łączy. 3) ETAP III – Zabranie sprzętu dostarczonego na potrzeby świadczenia usługi dostępu do Internetu w każdej lokalizacji, stanowiącego własność Wykonawcy. Warunek rozpoczęcia: Zakończenie ETAPU II. Okres trwania ETAPU II: od dnia 1 sierpnia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2020 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ pn. "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia".
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72400000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 20 000,00 zł, słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Termin wniesienia wadium. 1) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: a) wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. W celach informacyjnych oryginał lub kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formie pieniężnej Wykonawca załącza do oferty, b) wnoszone w innych formach niż pieniądz, oryginały dokumentów należy złożyć w formie oryginału i kopii (przy czym kopia dokumentu winna być trwale spięta z ofertą, a oryginał luzem, gdyż będzie podlegał zwrotowi) w jednej kopercie. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca zobowiązany będzie wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 63 1020 1592 0000 2402 0254 8196 z podaniem tytułu: wadium „Świadczenie usługi dostępu do Internetu” 4. Formy wniesienia wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu – przelewem na konto, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 ust. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz. 110 ze zm.). 2) wadium w formach wymienionych w pkt 1 lit. b-e musi być wystawione na Zamawiającego. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska) Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Gwarancja (poręczenie) nie może zawierać zastrzeżenia gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 3) Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 5. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 5 pkt 2 niniejszego rozdziału. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 6. Zatrzymanie wadium. 1) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Nieprawidłowa forma złożenia wadium. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 8. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 4 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ 2) dowód wniesienia wadium 3) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazująca nazwę (rodzaj) usługi, których świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazująca ich wartość bez kwoty podatku - załącznik nr 7 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach