Przetargi.pl
Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 50 punktów na terenie Gminy Hrubieszów

Gmina Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. B. Prusa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0 84 696 26 81 , fax. 0 84 696 27 94
  • Data zamieszczenia: 2016-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Hrubieszów
    ul. B. Prusa 8 8
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 0 84 696 26 81, fax. 0 84 696 27 94
    REGON: 95036878200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 50 punktów na terenie Gminy Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 50 punktów (adresów - wykaz lokalizacji przedstawiono poniżej) w ramach zapewnienia trwałości projektu pt. Przeciwdziałanie Wykluczeniu Cyfrowemu w Województwie Lubelskim przez okres od dnia 01.02.2015 r. do dnia 30.04.2016 r. na sprzęcie będącym własnością Wykonawcy. W przypadku łącza bezprzewodowego urządzenia dostępowe muszą posiadać świadectwa homologacji lub inne wymagane prawem do realizacji łącza. W celu instalacji urządzeń przewodowych lub bezprzewodowych, wykonawca musi samodzielnie uzyskać wymagane prawem pozwolenia w tym właściciela budynku i dokonać wymaganych prawem zgłoszeń oraz dokonać niezbędnych ustaleń technicznych w celu podłączenia łącza, o ile będą wymagane. W przypadku zaistnienia możliwości technicznych w czasie trwania niniejszej umowy Wykonawca zobowiąże się do zwiększenia prędkości minimalnej bez zmiany ceny usługi. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny rachunek szczegółowy (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu dla każdej lokalizacji zawierający wyszczególnienie ilości wysłanych oraz odebranych danych przesyłając go wraz z fakturą na adres Zamawiającego. Wykonawca będzie przedstawiał Zamawiającemu w trakcie trwania umowy bezpłatny comiesięczny raport zawierający listę zgłoszonych awarii i wykonanych napraw (obejmujący okres od pierwszego do ostatniego dnia danego miesiąca) po zakończeniu świadczenia usługi w danym miesiącu przesyłając go wraz z fakturą na adres Zamawiającego. Żadne z dostarczonych urządzeń nie może posiadać blokady uniemożliwiającej używanie karty SIM innego operatora (jeżeli dotyczy). Wymagane jest zablokowanie w dostępie do Internetu wszelkich płatnych usług typu SMS, MMS, roaming, połączeń głosowych itp. na aktywnych kartach SIM, które powodują lub mogą generować koszty związane z działaniem w/w usług (jeżeli dotyczy). Wykonawcę obciążają wszystkie koszty powstałe w wyniku korzystania przez użytkowników (Beneficjentów Ostatecznych) z niezablokowanych przez Wykonawcę, płatnych usług internetowych, o których mowa w pkt 7. Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego zwrotu należności uiszczonych z tego tytułu. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość sprzętu zgodnie ze specyfikacją techniczną. Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania umowy. Wykonawca dostarczy nieodpłatnie duplikaty karty SIM za kartę SIM, która uległa kradzieży, zagubieniu lub uszkodzeniu. Koszty serwisu, tj. usuwanie usterek, niezawinionych przez użytkowników (Beneficjentów Ostatecznych) związanych tylko i wyłącznie z dostępem do Internetu (tylko uzasadnione wezwanie serwisu) są wliczone do comiesięcznej opłaty abonamentowej i nie podlegają dodatkowym opłatom. Nieuzasadnione wezwania serwisu nie są objęte dodatkowymi kosztami i Wykonawca nie może domagać się od Zamawiającego zwrotu należności z tego tytułu. Dopuszcza się zastosowanie wszystkich znanych i osiągalnych technologii (systemy przewodowe i bezprzewodowe) spełniających minimalne wymagania siwz oraz zgodnych z obowiązującymi normami. Minimalna prędkość danych pobieranych (downstream):512 Kbit/s, Minimalna prędkość danych wysyłanych (upstream): 144Kbit/s.W przypadku pojawienia się jakichkolwiek wątpliwości co do prędkości wysyłanych lub pobieranych danych rozstrzygającym będzie przeprowadzenie pomiaru z wykorzystaniem jednego z trzech serwisów internetowych: http://test.mm.pl, http://www.speedtest.pl/, http://www.speedtest.net/. Pomiary, o których mowa powyżej mogą być przeprowadzone przez Zamawiającego lub użytkownika końcowego (Beneficjenta Ostatecznego) podczas całego okresu trwania umowy. Wykonawca zobowiąże się do zastosowania łącza w konfiguracji umożliwiającej maksymalną do uzyskania przepustowość na danym terenie. Nie dopuszcza się pogorszenia parametrów transmisji danych przy połączeniach z Internetem za wyjątkiem działania siły wyższej. Brak limitów na transfer danych w przypadku pobierania i wysyłania. 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu przez okres świadczenia usługi dostępu do Internetu Wykonawca powinien zapewnić dostępność usługi w miesiącu na poziomie 99%. W przypadku braku dostępności usługi wynagrodzenie miesięczne ulega obniżeniu za okres niedostępności do Internetu proporcjonalnie do czasu niedostępności. Wykonawca w okresie realizacji usługi jest zobowiązany do świadczenia serwisu na następujących warunkach: Czas reakcji serwisu w dni robocze w godzinach od 8:00 do 18:00 max. 48 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max. 3 dni robocze od zgłoszenia awarii. W soboty, niedziele i święta w godzinach od 8:00 do 18:00 czas reakcji serwisu max. 48 godziny od momentu zgłoszenia awarii, czas usunięcia awarii max. 3 dni robocze od zgłoszenia awarii. Wykonawca zobowiązuje się do przyjmowania zgłoszeń od Beneficjentów Ostatecznych telefonicznie. Określenie dni robocze oznacza dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt państwowych. Deklaracja zgodności CE dla urządzeń dostępowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 724110004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach